Wat je even kwijt wil #55

Kut dresscode he, ik ga volgende week naar concert van de jeugd en heb ook niet echt wat wits.

1 like

Ik zie mijn vriend straks 3 weken niet omdat hij ziek(?) is, ik wil niet weer ziek worden dus hij blijft maar mooi/helaas 120 km verderop. Maar ik zei dus ja ooit komt er hopelijk een dag dat we elkaar nooit meer een dag hoeven te missen en toen zei hij: als het in deze lijn doortrekt als nu dan voorzie ik daar ook geen problemen mee.

Omg zijn nou zojuist heel luchtig de eerste plannen voor samenwonen toch gemaakt? Ik moet sowieso nog een jaar in mijn eigen woonplaats blijven ivm een traject wat ik volg. Ik vind het sowieso wel een heel spannend idee want ik moet dan 120 km verderop gaan wonen maar heb wel altijd gezegd dat ik dan zijn kant op verhuis.

9 likes

Jezelf goed in de pijnstilling marineren, paracetamol en een NSAID combineren en dan de maximale dagelijkse dosering aanhouden. Dat is een veilige dosering en dan slaap je ook beter.

3 likes

Ik zou dan juist alles gaan verplaatsen en wegzetten :joy: wat een zeur

4 likes

Die ga ik voortaan ook gebruiken

17 likes

Ik heb net een pet opgestuurd en ik dacht dat dat met gemak door een brievenbus kon maar heb het echt gepropt. Voel me er een beetje schuldig over haha, hoop dat het goed aankomt.

Ik ga zo shoppen :partying_face: Ik heb mezelf lekker ruim budget gegeven dat is vaak wel een voorteken dat ik met iets als 1 paar sokken van €2 thuis kom ipv tassen vol kleding en schoenen :joy:

37 likes

:smiling_face_with_three_hearts: Uitgeslapen, een tosti op en vanmiddag wandelen met een leuk mens.

6 likes

Een pizzarette terug in de doos stoppen is net een soort van IQ test man. Dat past allemaal niet meer, volgens mij is het piepschuim gegroeid.

14 likes

Heb echt loon nodig, maandag, kom snel
:weary::weary::weary:

6 likes

Hahaha we hebben het met zo’n videoles gedaan, was wel leuk!

2 likes

Ik ga morgen verhuizen aaaaaaaaah spannend. Voor het eerst in een andere stad wonen en ook niet om de hoek voor Nederlandse begrippen (170 km.) ben zo benieuwd en zenuwachtig maar ook heel veel zin in :slight_smile:

20 likes

Same ben echt de dagen aan het uitzingen.

1 like

Woow ik ben net halfuur wakker. Lijkt wel of ik extra slaap nodig heb in deze donkere dagen. Nu al bang voor de echte winteršŸ˜…

2 likes

Ik ga zo uit!!! Voor het eerst sinds corona?!
Helemaal anxiety maar wel zin innn

12 likes

Godver, ik zou vanavond naar Glory gaan zijn de tickets geannuleerd!! Geen telefoonnummer, email reageren ze niet. Bahbah

Mijn koptelefoon (bose quietcomfort) was een paar weken terug kapot gegaan door waterschade, wat echt stom was want ik fietste gewoon door een regenbui. Maar toen ben ik ermee naar de mediamarkt terug gegaan en hebben ze hem opgestuurd ter reparatie. Hij was niet meer te repareren dus ik heb een nieuwe gekregen, en aangezien degene die ik had blijkbaar niet meer gemaakt wordt heb ik de nieuwere versie gekregen! Met betere noise cancelling, betere Bluetooth en usb c!

Ook heb ik zojuist 75€ uitgegeven aan een goed hoofdkussen, maar als het goed is gaat dit sowieso wel 4/5 jaar mee! Dus al met al een fijn weekend :blush:

36 likes

Is het raar om in je eentje naar een theatervoorstelling te gaan? Ik zie iets leuks voorbj komen maar niemand in mijn omgeving vindt dit leuk, volgens mij kent niemand van mijn vrienden/familie de mensen die er in spelen überhaupt :sweat_smile: . Het lijkt mij dus wel leuk om te gaan, maar is dat niet ongemakkelijk? Er zit volgens mij ook een pauze in, dus zie mezelf dan al heel awkward in een hoekje staan :tired_face:

4 likes

Is helemaal niet vreemd, gewoon lekker gaan als je graag wilt.

15 likes

Neejoh niet raar

2 likes