Mijn eerste order was twee sixpacks bier 

Veel plezier! 
Order? Ben je bij Gorillas gaan werken? 
Vriend heeft de verwarming aan laten staan vannacht. Helemaal top 
Flink!
En wanneer ik pijn heb, vind ik mijzelf zielig. Wat slecht is voor mijn portemonnee, want nu wil ik webshoppen om het leed te verzachten
Ohh ik dacht ik maak een grapje over zoβn bezorgdienst, maar je werkt er echt! Lijkt me heel zwaar werk, veel succes!
(Ga je er ook een artikel over schrijven?)
Hahaha nee, echt, en ik vind het tot nu toe heel chill en het is dubbel betaald vandaag! Een artikel zo goed als Jeroen Bergeijk ga ik nooit kunnen schrijven, hahaha
De taart die ik gisteravond heb gemaakt is mislukt. Erg jammer wel.
Ik vier straks mijn verjaardag dus er komen voor het eerst in dit huis βββveelβββ mensen en ben het helemaal verleerd
. Heb de neiging alle kastjes op te ruimen en ook veel te veel eten en drinken te kopen
Slapen is echt zo lekker nu het 's nachts steeds kouder wordt 
Ja maar uit ben gaan is 1000000 keer kutter
Moet nodig plassen maar stel het al een kwartier uit haha
Dikke badjas in je slaapkamer hangen!
Ik ook!
Ik vind het echt tof hoe jij altijd van alles aanpakt en probeert!
Ben wel benieuwd, ben je er echt binnen 10 min? En heb je dan meerdere distributie punten, of hoe kom je er zo zo snel haha!
Ah leuk om te horen! Ja meestal echt 10 min. In Tilburg zijn er twee distributiecentra. Ik pak vandaag alles in (via een vaste looproute, alles heeft een nummer) en dat duurt 1/2 minuten en de fietser fietst dan en dat is nooit langer dan 10 min, want verder dan 10 min doen we niet. Het is op een elektrische fiets natuurlijk
Ik moet nu nog even een uurtje werken, maar ugh, niet vooruit te branden.
Hahaha ja klopt! We hebben inderdaad gemeet! Maakt niet uit hoor!
Ik heb meegedaan aan lang leve de liefde! Volgens mij is aflevering 18 de eerste waar ik in zit!
Oh leuk! Dan ga ik dat even opzoeken. Vond je het leuk om mee te doen?