Nee, doe ik ook wel eens . Binnenkort naar Daniel Arends alleen. Je kunt toch niet praten tijdens zo’n voorstelling dus gezelschap is overrated haha
Nee joh, heerlijk juist! Ik ga ook meestal alleen naar een concert of gewoon lekker naar de bioscoop.
Ga ik even snel met mijn vette haar en zwerverige look naar de stad kom ik natuurlijk weer een bekende tegen. “Nou gelukkig weet ik hoe je er normaal uitziet hihaho”. Well, thanks i guess
Ik zou dit niet raar vinden! En lekker een wijntje drinken in de pauze
Haha thanks allemaal voor de reacties, ik heb een ticket gekocht!
Ja ach die pauze kom ik inderdaad vast wel door, even naar het toilet en idd een wijntje bestellen en super geïnteresseerd zo’n theater magazine doorbladeren, mijn telefoon checken en dan is de pauze ook alweer voorbij
woow de 45?? die staat op mijn lijstje voor als mijn huidige stuk gaat.
Jaaa! Als je nu dus de 35 II hebt kan ik je aanraden om ermee in de regen te fietsen :p, alhoewel er op de bon ook stond dat ik de 35 terugkreeg dus ik nog steeds denk dat ze misschien een fout gemaakt hebben.
Er komt vanmiddag een pakketje. Ik hoop echt dat hij door de brievenbus past, want ik wil niet van mijn elektrische warmtekussen af
Oe, watvoor?
Hier ook zo en geef vanavond een feestje dus hou mijn hart vast tot de 1e
edit:
kan het niet afzeggen helaas haha
Mijn moeder had dit ook en ze kreeg een vervangende woonruimte en een verhuisvergoeding van dik 5K ofzo. Was wel een woningstichting ipv particuliere verhuurder dus misschien maakt dat nog verschil
Ik kon dit zo snel vinden Heb ik recht op een verhuisvergoeding? | Het Juridisch Loket
Ik geef een feestje maar heb stiekem helemaal geen zin en wil sip in bed liggen:( maar ik moet wel gezellig doen
Ik huur ook particulier en mijn huurbaas heeft ongeveer een jaar geleden ook één van zijn panden verkocht. Enkelen hadden al iets nieuws gevonden maar voor een paar huurders heeft hij iets nieuws gezocht (zo woont eentje nu in hetzelfde pand als ik). Vaak hebben particuliere huurders ook wel contacten met andere verhuurders. Weet niet of ze daartoe verplicht zijn om iets anders voor je te zoeken, maar hopelijk kan hij via via iets voor je regelen! Hopelijk kan je snel iets vinden
Oeps mn jurkje is korter dan ik dacht en het is een hele uitdaging om niemand te flashen.
Ik reed straks het dorp in waar ik ben opgegroeid en ik kwam in de 30 seconden dat ik daar reed 7 mensen tegen op straat waarvan de eerste mijn oom was, nummer twee en drie mijn vader met een kennis, nummer vier, vijf en zes m’n neef met twee vrienden en nummer zeven mijn moeder. Echt heftig beklemmend, zo’n dorp.
Woonde je in Volendam ofzo?
Ik zag het al helemaal voor me
Mijn vriend komt vanavond mijn ouders voor het eerst ontmoeten en ik vind het echt bizar spannend!!! Ik ben normaliter echt niet gespannen voor sociale afspraken en mijn ouders zijn echt extreem relaxt/totaal niet bemoeierig of veroordelend, maar toch.
It’s my party and I cry if I want to…
Ik zit al de hele dag first dates filmpjes te bingen, waarom kom ik er nu pas achter wat een heerlijk programma dit is.