Echt jammer dat de huil smiley nu nog mist. Sterkte 
Dit is de laatste ochtend dat ik in dit huis in bed lig te chillen, en ondanks dat het allemaal beter wordt en ik straks m’n eigen plekje heb, voelt het toch een beetje bittersweet en als een soort raar afscheid. Van het huis, van de relatie (die vreselijk was dus snap mezelf ook niet helemaal) van een periode. Nog één week knallen met klussen in m’n nieuwe huisje, hopen dat ik het een beetje volhoud want voel me zo zwak lichamelijk en mentaal, maar daarna kan ik weer een tandje terug schakelen, kan echt niet wachten tot ik weer een basis heb.
ohh wat leuk zeg! Hoe vond je het om mee te doen?
Er komt een hardloopwedstrijd langs mijn huis, zo vermakelijk. Zit hier lekker in pyjama op de bank mensen aan te moedigen. En heb ook al bekenden gespot!
Op het station volgens mij niet meer, maar in de trein wel toch.

je bent zo dapper en sterk! Ik gun het je zo
Hier echt precies hetzelfde. Sorry heb nog niet gereageerd op je PB
(want ja, chaos). Maar hier ook laatste vrije dag in het huis. Lig nu in bad, wat ik eigenlijk nooit doe, maar toch een soort van afscheid nemen van alles hier. Morgen de sleutel ophalen en woensdag beginnen met verhuizen. Hoop dat je een beetje tot rust kan komen op deze laatste dag en daarna weer een stap kan zetten in het afsluiten. 
Heel weird! Ik snap ook niks van die algoritmes
Dit is de 10e dag dat ik vrij ben en de eerste dag dat ik gewoon thuis ben en niet zoveel plannen heb. Pfff morgen weer werken.
Bij mijn vrijwilligerswerk mocht ik vandaag bij de bange kittens zitten zodat ze aan mensen wennen.
Is hier fotografisch bewijs van 
Zeker
Van de kittens dan, niet van mij. Zal ze later in het kattentopic zetten 
Zo geen zin in verkouden zijn maar het is er nu dan toch uiteindelijk door heen gekomen. Honing thee, ginger nog wat thee, hot coldrex en een liter heet water in een koffie kan. geen zin om 2000 keer naar beneden te lopen. wel eindelijk even een moment om eens stil te blijven zitten en te borduren.
Ik heb geslapen van 23u tot 11.30u en ben helemaal gaar nu 
Ik heb dat soms ook en dan kan ik echt blijven slapen, zo raar
hahaha nog even een lekkere after na aus berlin denk ik!
Ik van 00.15 tot 12.15
had het nodig denk ik. Lig nog steeds in bed, ik ga er nu maar eens uit.
Wilde gaan hardlopen, maar dat red ik al niet meer icm m’n andere plannen vanmiddag 
En ben je al een rondje geweest? Zit op dit moment on het reuzenrad 
Ik voelde me vanochtend echt hondsberoerd maar voel me inmiddels wel ietsjes beter. Vandaag lekker in bed hangen en vroeg slapen, kan ik er morgen weer tegenaan!
Volgens mij wordt dit een ‘ik verveel me, maar ik heb nergens zin in’-dag. En ook niet goed weten waar ik zelf nu behoefte aan heb.