Wat je even kwijt wil #55

Heel weird! Ik snap ook niks van die algoritmes

Dit is de 10e dag dat ik vrij ben en de eerste dag dat ik gewoon thuis ben en niet zoveel plannen heb. Pfff morgen weer werken.:zipper_mouth_face:

:smiling_face_with_three_hearts: Bij mijn vrijwilligerswerk mocht ik vandaag bij de bange kittens zitten zodat ze aan mensen wennen.

46 likes

Is hier fotografisch bewijs van :heart_eyes:

Zeker :smiley: Van de kittens dan, niet van mij. Zal ze later in het kattentopic zetten :blush:

17 likes

Zo geen zin in verkouden zijn maar het is er nu dan toch uiteindelijk door heen gekomen. Honing thee, ginger nog wat thee, hot coldrex en een liter heet water in een koffie kan. geen zin om 2000 keer naar beneden te lopen. wel eindelijk even een moment om eens stil te blijven zitten en te borduren.

1 like

Ik heb geslapen van 23u tot 11.30u en ben helemaal gaar nu :sleeping:

12 likes

Ik heb dat soms ook en dan kan ik echt blijven slapen, zo raar

2 likes

hahaha nog even een lekkere after na aus berlin denk ik!

1 like

Ik van 00.15 tot 12.15 :sweat_smile: had het nodig denk ik. Lig nog steeds in bed, ik ga er nu maar eens uit.
Wilde gaan hardlopen, maar dat red ik al niet meer icm m’n andere plannen vanmiddag :thumbsup:

2 likes

En ben je al een rondje geweest? Zit op dit moment on het reuzenrad :joy:

4 likes

Ik voelde me vanochtend echt hondsberoerd maar voel me inmiddels wel ietsjes beter. Vandaag lekker in bed hangen en vroeg slapen, kan ik er morgen weer tegenaan!

2 likes

Volgens mij wordt dit een ‘ik verveel me, maar ik heb nergens zin in’-dag. En ook niet goed weten waar ik zelf nu behoefte aan heb. :unamused:

3 likes

Ik heb deze gekocht en het is echt de meest saaie chips ooit

8 likes

Ik ben zo aan het twijfelen of ik morgen naar kantoor ga. Na een week nog steeds niet fit maar ik moet wel echt dingen op locatie doen voor livegang 6-7 november :sleepy:

Ik heb altijd het idee dat mensen die :wink: gebruiken al heel volwassen zijn.

2 likes

Ik heb genoeg dingen die ik kan doen, maar het enige dat ik doe is als een halve zombie achter mijn computer zitten en me vervelen.

Bakken voor de staking van dinsdag, ben het nu al ongelofelijk zat

1 like

Dat denken ze vooraf.
Ik vind het betweterig😂

1 like

Of passief agressief

‘Hey schat. Vergeet niet het toilet door te trekken :wink:’

2 likes