Heel weird! Ik snap ook niks van die algoritmes
Dit is de 10e dag dat ik vrij ben en de eerste dag dat ik gewoon thuis ben en niet zoveel plannen heb. Pfff morgen weer werken.
Bij mijn vrijwilligerswerk mocht ik vandaag bij de bange kittens zitten zodat ze aan mensen wennen.
Is hier fotografisch bewijs van
Zeker Van de kittens dan, niet van mij. Zal ze later in het kattentopic zetten
Zo geen zin in verkouden zijn maar het is er nu dan toch uiteindelijk door heen gekomen. Honing thee, ginger nog wat thee, hot coldrex en een liter heet water in een koffie kan. geen zin om 2000 keer naar beneden te lopen. wel eindelijk even een moment om eens stil te blijven zitten en te borduren.
Ik heb geslapen van 23u tot 11.30u en ben helemaal gaar nu
Ik heb dat soms ook en dan kan ik echt blijven slapen, zo raar
hahaha nog even een lekkere after na aus berlin denk ik!
Ik van 00.15 tot 12.15 had het nodig denk ik. Lig nog steeds in bed, ik ga er nu maar eens uit.
Wilde gaan hardlopen, maar dat red ik al niet meer icm mân andere plannen vanmiddag
En ben je al een rondje geweest? Zit op dit moment on het reuzenrad
Ik voelde me vanochtend echt hondsberoerd maar voel me inmiddels wel ietsjes beter. Vandaag lekker in bed hangen en vroeg slapen, kan ik er morgen weer tegenaan!
Volgens mij wordt dit een âik verveel me, maar ik heb nergens zin inâ-dag. En ook niet goed weten waar ik zelf nu behoefte aan heb.
Ik ben zo aan het twijfelen of ik morgen naar kantoor ga. Na een week nog steeds niet fit maar ik moet wel echt dingen op locatie doen voor livegang 6-7 november
Ik heb altijd het idee dat mensen die gebruiken al heel volwassen zijn.
Ik heb genoeg dingen die ik kan doen, maar het enige dat ik doe is als een halve zombie achter mijn computer zitten en me vervelen.
Bakken voor de staking van dinsdag, ben het nu al ongelofelijk zat
Dat denken ze vooraf.
Ik vind het betweterigđ
Of passief agressief
âHey schat. Vergeet niet het toilet door te trekken â