Vanavond met mijn vriend, ouders en broer gaan we naar enchanted lights in de kasteeltuinen in Arcen. Erg benieuwd naar!
Vind het meer passief agressief
Spuit 11
Ja nee ik vind dat dus ook passief agressief. Maar daarom, als je die gebruikt zie ik je echt voor me als een boomer ofzo
Ooh klinkt geweldig! Heb je een foto van je aankoop?
Soldaat van oranje natuurlijk
@shadina (weet even niet of je het anders ziet) Had even gekeken in het seizoenboek. Ik heb goede verhalen gehoord over Rocky horror show (had jij die niet gezien @anon50301661) en circustheater van Gravity and other mythes klinkt erg tof. Scapino van Cassablanca ook. Allemaal nog niet gezien maar hoop ze wel te zien
Zie het als een jarenlange investering
Dit zeg ik ook elk jaar tegen mn vriend als ik weer nieuwe ballen koop
Ik heb vandaag zowat iedereen staan aanmoedigen bij de marathon van Rotterdam (heb ruim 3.5 uur op m’n plekje gestaan) en nu heb ik het in m’n hoofd gehaald dat ik ook een keer zoiets wil lopen
Who diz
Ik heb helemaal geen ervaring met hardlopen (ja 3.5 km haha) maar het lijkt me zoooooo cool als je zoiets kan uitlopen ik werd ook zowat emotioneel van het kijken naar al die mensen
Ik ben benieuwd of ik dit door ga zetten haha, misschien volgend jaar eerst 10 km proberen ofzo
Ik snap het, die sfeer is gewoon echt magisch Maar jezus, hoe sommigen over die finish kwamen…
Ik zag op tv echt mensen in elkaar storten en erna hinkend weg lopen. Echt pijnlijke business
Oh ja dat kan ik me voorstellen: ik stond ongeveer bij 33/34 km dus dan komen ze net van de Bosdreef en volgens mij is dat altijd het zwaarste punt en ik heb daar al zo veel mensen zien stoppen, strompelen, krampen, etc. en dan moet je nog 8 a 9 kilometer dat is echt veel als je je zo voelt
En sommigen deden het weer lachend op dat punt, geen druppel zweet ook oid. Maar inderdaad, die sfeer en ik woon zelf ook in Rotterdam en het lijkt me gewoon zo cool
Ik ga eens vragen bij m’n vader denk ik, die doet al 40 jaar aan hardlopen en heeft ook meerdere marathons gedaan dus die heeft vast tips
Weekend gaat zo snel voorbij
Hier precies hetzelfde, ik stond bij de gele Kanarie, en ik vind die sfeer altijd zo fantastisch. Aan de ene kant mensen die nog heel het rondje kralingse plas moeten, en dan de andere kant de mensen die er bijna zijn.
Zou eigenlijk vorig jaar de 10 km doen, maar door omstandigheden lukte dat nu niet.
Maar eens kijken of ik me weer durf op te geven voor april.
Nee precies, daarom lijkt volgend jaar 10 km me best realistisch en misschien wil ik daarna wel helemaal niet verder ik ken mezelf en ik moet niet meteen overdrijven
Een vriend van me heeft ook een keer 1 gedaan en daarna zo lang niet kunnen hardlopen/sporten door slechte voorbereiding, dus die verhalen ken ik gelukkig ook. Ik heb vandaag ook zat mensen gezien dat ik dacht… heb je ooit verder dan 10 km gelopen?
Wablief?
Morgenochtend heb ik m’n ooglaser operatie en begin nu langzaam aan wel een beetje zenuwachtig te worden. Ik heb ook gewoon echt geen zin in de hele komende week. Mag 7 dagen niet naar school en niet werken en zoveel mogelijk zonlicht vermijden in het algemeen. Maargoed als alles goed gaat ben ik straks eindelijk verlost van lenzen/bril, iets waar ik al zo lang naar uit kijk
Ik wil ook macarons in mijn boom!! Waar koop ik die?
Ik mis echt de huilemoji als reactie, kan mijn inner petty bitch zich zo lekker mee uitleven
Alleen de gedachte al maakt me onpasselijk Maar goed, ik heb dan wel ook een afkeer van alles wat met voeten te maken heeft.
Het is de hele beleving die deze chips bijzonder maakte. De bus die voor je school stopte en die deze zakjes gratis uitdeelde
Jaaa probeer de kwart in april!