Wat je even kwijt wil #55

Ik heb nu het “geluk” dat ik met mijn vriend samen ga sporten. Hij heeft bewegingswetenschappen gestudeerd en daarin ook zijn onderzoek gedaan dus hij gaat met mij een stappenplan opzetten.

3 likes

Dat is zeker fijn! Ik ga alleen en hopelijk kan ik mezelf blijven motiveren. Veel plezier en succes met het sporten :slight_smile:

2 likes

Volgens mij werkt dat nu ook nog wel. Als je gootsteen grijs/zilver is dan werkt het meestal. Sommige mensen hebben ook van die ‘zeepjes’. Het is rvs trouwens.

het rvs 'zeepje'

5 likes

thanks voor de tip! Leuk zo’n ‘zeepje’

3 likes

Oke random vraag maar ik ben op zoek naar die foto van Martijn Krabbé waarbij hij net wakker is en nog allemaal slaapstrepen op z’n gezicht heeft staan… weet iemand welke foto ik bedoel??

3 likes

image
Deze haha?

38 likes

Jaaaa! Uit welk programma was dit ook alweer

1 like

Chantal blijft slapen, nooit gekeken maar wilde weten of ik de foto kon vinden haha.

4 likes

Ik zit in de trein en een paar stoelen verderop zit iemand non-stop te hoesten.

Net ook al iemand aangesproken in de stiltecoupé. Heb voorlopig mijn portie treinen weer gehad.

1 like

Ik vind het echt doodeng dat als je ooit zwanger wordt, op een gegeven moment kan je gewoon niet meer terug? Dan kan je je niet meer bedenken? Als je 30 weken zwanger bent en je bedenkt; nee, eigenlijk wil ik dit helemaal niet, ik wil niet bevallen… dan moet je gewoon alsnog en heb je geen keuze.

52 likes

Mijn kat was nogal aan het krijsen en meestal is dat in combinatie met de ander die hij dan aan het uitdagen is. Maar die lag nu achter mij te slapen dus ging ik toch maar even kijken. Staat hij naar zichzelf te schreeuwen in de nieuwe spiegel 🥲

39 likes

Ik zag net dat mijn huidige studio te huur staat, hebben ze de huur verhoogd met €150 en doen ze net alsof je überhaupt kan staan in de slaapzolder :joy:

2 likes

Dit klinkt heel leuk, hopelijk komt de werkopzichter vaker terug. :smiley:

2 likes

Ik moet zeggen dat dit een herkenbare mood is. :scream_cat: 🪞

2 likes

Ahhh wat rot om te lezen! Wil je vertellen wat je zo verdrietig maakt? Hoop dat je snel iets anders vindt en dat de tijd op je werk lekker snel gaat☺️

1 like

Ik ging hem optillen en vertellen dat hij de knapste poes van deze stad is en dat hielp niet. De andere kat kwam er wel snel bij en nu liggen ze samen op de bank, naast de spiegel. Ik vermoed dat er een overleg gaande is.

4 likes

Ik ben mijn baan zo ontzettend zat, het ritme en de verveling zijn ook de hoofdredenen waarom ik ermee wil stoppen. Ik pak alvast mijn laptop maar in zodat ik weer 8 uur lang doelloos kan rondsurfen…

1 like

Vervelend. Heb je wel wat sollicitaties lopen?

Heb je een hobby waarmee je de tijd kan opvullen? Hou je misschien van handwerken, gamen of lezen?

Gisternacht werd ik rond 3 opeens wakker door de robot stofzuiger die opeens aan ging en door de woonkamer ging stofzuigen? Echt heel vreemd.

1 like

Ja adoptie kan, maar bedoel meer bevallen. Doe je hoe dan ook. Keizersnede is ook een bevalling.

2 likes