Poeh, bij mij ook hoor. Ik vind het echt heeel laat en gelukkig is het bij nog nooit gebeurd.
Als je in Nederland woont/ingeschreven staat, ben je verplicht om een zorgverzekering te hebben dus begrijp wel dat het met terugwerkende kracht gaat. Wel zuur dat je nu moet betalen terwijl je er niet op gerekend had.
Vandaag mān laatste dag in Valencia, wil echt niet weg het is zo fijn hier
Ik mocht net van een stagiaire van de opleiding Beveiliging tijdens de pauze niet een gang inlopen. Het schaamrood sloeg hem op zijn kaken toen ik hem vertelde dat ik een docent bent. Op dat soort momenten twijfel ik soms of ik mijn opvallende Nikes en andere kledij niet beter thuis kan laten om altijd maar in het zwart (blazer en pantalon) op het werk te verschijnen. Echter, ben ik daar het type gewoon niet voor en was ik eerder blij dat ik tegenwoordig in een minder formele omgeving werk.
En ook op kantoor werd ik ook vaak bij een eerste kennismaking aangezien voor stagiaire terwijl ik een vaste aanstelling had. Maar ik lijk gewoon 5 - 10 jaar jonger, afhankelijk van de slechte inschatting.
En ik vond het al ongemakkelijk om gewoon zo de Albert Heyn binnen te kunnen stappen terwijl er voor studenten een quotum geldt.
Je mag mij altijd een DM sturen .
Ik heb al 10x in mijn hoofd een bestelling gedaan bij uniqlo voor heattech spul, elke keer doe ik het niet want geen geld
Ik heb een studio per 1 november
Yes! En dat is supersnel!
ja klopt maar vind het toch wel rot. Terugkomen is al duur genoeg
Ja behoorlijk!!! ik wist het natuurlijk wel door het kijken en advertentie maar wow.
Nu hoef ik niet gelijk die dag over te verhuizen. Gelukkig ben ik gisteren dus al begonnen met shit uit zoeken. Dat eh, ga ik dus de rest van de week maar doen.
Jaaa wat fijn!! En super snel ook
Snap ik, dat is het ook! De maandpremie is al hoog, dus als je dan ineens 3-4 maanden moet betalen is dat wel heel veel⦠Misschien kun je iets regelen dat het in termijnen kan?
Dat is niet helemaal waar, volgens mij moet er dan wel echt een medische reden zijn zoals een ernstige afwijking bij het kindje.
Ja ga dat dan maar doen
Nee, abortus mag in Nederland tot 24 weken, maar artsen gaan meestal uit van 22 weken omdat ze nooit 100% zeker weten hoe ver iemand is.
Ik heb zo een ochtend dat alles mis gaat qua werk. Ik was er helemaal klaar mee dus ik ben heel woest door het park gaan wandelen Lucht wel lekker op want na 10 minuten dacht ik al doe gewoon weer ff normaal meit.
Nu ff een lekkere lunch halen en dan hopelijk nog wat werk doen.
Zo blij voor je dat je snel een eigen woning hebt
Oh echt, mijn allergoloog zei dat ik het op locatie daar of bij mijn huisarts moet doen ivm mogelijk shock.
Heb jij een allergie die je aanpakt?
Ik gebruik de dagelijkse sublinguale tabletten. Eerste heb ik wel bij de allergoloog ingenomen, daarna niet meer. Ik heb een graspollen en huisstofmijtallergie, dat waren de enige die je thuis kan gebruiken!
Zo lief dankjewel!! En iedereen dankjewel. Ik moet het even laten zakken allemaal maar wajow
Lekker jezelf zijn en dragen wat je wilt hoor! Ik zou willen dat ik meer docenten had die zich niet zo saai kleedde.