Wat je even kwijt wil #55

Leuk nieuws, heeft iemand een extra alvleesklier over? Die van mij doet het niet meer. :neutral_face:

2 likes

Oké nou als ik jou tegenkom in de trein trek ik meteen aan de noodrem hoor! :scream:

Nee joh voel je niet zo aangesproken, deze meid was gewoon duidelijk snipverkouden (of had covid). En volgens mij droeg ze ook geen mondkapje.

@Clancy wat super! Echt blij voor je!! Ga je A uit?

Ik heb zometeen weer m’n Botox afspraak tegen hyperhidrosis en iedere keer ben ik toch weer zenuwachtig omdat ik weet dat het pijn gaat doen. Ondanks dat het echt al de zoveelste keer is. Sta wel met 10 minuten weer buiten dus even kort pijn lijden :crossed_fingers:t3:

Pff bij het lezen van zulke berichten raak ik ook altijd een beetje in paniek. Heb zelf ook diabetes type 1 en hoewel ik er in het dagelijks leven niet meer zo’n ding van maak, kan ik bij het lezen van zulke berichten toch wel een beetje huilen. Hopelijk schieten ze op met die kunstmatige alvleesklier.

3 likes

Ik woonde zelf dichtbij A en niet in A zelf! (15 min met de trein richting Doe dan weet je al voldoende denk ik). Ik ga nu naar Ede, waar ik werk! Dus GOODBYE REISTIJD <3

7 likes

Ik heb dit ook en zit hier ook over na te denken! Mag ik je misschien PM’en hierover met wat vragen?

1 like

Hahaha ik had iets heel formeels voor werk en toen ik in de trein zat kwam ik er achter dat ik echt volledig uit mijn broek was gescheurd :sweat_smile: echt van mijn rits tot mijn kruis. Gelukkig had ik een lange blazer bij me

4 likes

Dat hoop ik ook! Ik denk wel dat dat nog gaat lukken binnen ons leven. Als je er trouwens ooit over wil praten dan is mijn inbox open! :smiling_face_with_three_hearts: Dit soort dingen zijn gewoon klote.

1 like

Oh neee!!
Ik had laatst ook zoiets: maar dan in de kerk (stond dus ook op het podium) en ik kwam er pas thuis achter en had een kort topje aan. Als ik niet op het podium stond, stond ik vooraan op het hoekje in het gangpad. Geen verzachtende omstandigheden dus

1 like

Pff hij is begonnen aan z’n belronde. 2 van de 5 zijn al gebeld en hebben het gehaald. Ik ben nog niet gebeld en het is ook al 20 minuten stil in de groepsapp. Kan nooit een goed teken zijn :crossed_fingers:t2::sob:

2 likes

Ik duim voor je!!!

1 like

Succes!! En sterkte met wachten

1 like

M’n opa is overleden en ik vlieg naar Polen voor de begrafenis.

Mijn tante is gestoord. Ze stuurt me net via whatsapp een foto van mijn opa in de kist. Ik wil m’n opa helemaal niet meer zien, dat hoort een keuze te zijn of je in de kist gaat kijken of niet. Wat een achterlijk wijf.

14 likes

Gecondoleerd

2 likes

Die rechter emoji raakt mij in het diepste van mijn ziel

21 likes

Waarom vonden we het vroeger leuk om te bedenken wat je mocht eten op je verjaardag? Het zou echt een cadeau zijn om het nu eens niet te hoeven bedenken.

38 likes

omdat we toen alleen maar de p’s kenden: patat, pannekoek en pizza
wist ik veel wat een groente was???

10 likes

Mijn vader maakt Indische rijsttafel voor mijn verjaardag :partying_face:.
Mijn andere favorieten om te vragen zijn huzarenslaatje (vegan) en bloemkooltaart.
Maargoed mijn ouders koken nog steeds voor me op mijn verjaardag :sweat_smile:, ik word ten slotte pas 29.

5 likes

special breed
maar eerlijk, hartige taart is wel heel lekker

1 like

Heb het toch gewoon gehaald!! :partying_face::partying_face:

107 likes