Morgen gaan ze de cin3 die ze gevonden hebben bij me verwijderen onder narcose. Heb er echt zo geen zin in. Bluh.
Ugh toch weer op de eerste hulp met zoān vervelende galsteenaanval. Hopelijk hoef ik deze keer niet te blijven, ik wil gewoon in mān eigen bed slapen
Sterkte, hopelijk valt het mee
Dankjewel! Hoop het ook. Heb sowieso het hele weekend om rustig aan te doen, dus dat scheelt.
Wat vreemd, helemaal nu het hybride werken helemaal het nieuwe normaal aan het worden is lijkt het me juist ook logisch en realistisch om ook zo samen te werken met dat programma. Jammer!
Net thuis van de avonddienst en nu afschakelen met shotjes koffielikeur. Jammer van die wekker morgen om 6.30 uur.
Ik heb vandaag 20.000 stappen gedaan en kan nu niet slapen omdat mān voeten zeer doen
Derde nacht dat ik mezelf wakker hoest gedurende de dag⦠overdag nergens last van, en in de nacht denkt alles ineens, oke we kunnen los.
Hoe was bij jou de nasleep?
Wat is de laat - vroeg combinatie op het werk toch top!
En ik dacht dat het vandaag zaterdag was
Auw! Sterkte. Neem aan dat je galblaas ee uit moet?
Vroegah, was er een build a bear winkel bij mijn winkelcentrum. Het liep niet zo goed, dus was die winkel zo weer weg.
Echt een blast from the past
Oeh sterkte! Mijn galblaas is 11 jaar geleden eruit gehaald, die aanvallen doen zóān zeerā¦
Mijn schoonzusje heeft er nu ook last van, deze week in de nacht naar de eerste hulp, weer naar huis gestuurd met morfineā¦zuur dat dat zo lang duurt voor er iets aan gedaan wordt.
Ja, ik word over twee weken geopereerd, dus hopelijk daarna van de pijn af! En ik mocht gelukkig gewoon naar huis deze keer
Dat scheelt, maar wat een helse pijn is dat zeg. Bij mij hadden ze toen het gruis nog uit mijn galwegen geduwd, maar had wel een alvleesklierontsteking erdoor.
Ik hoop dat die 2 weken snel om zijn, zoveel beter als dat ding eruit is!
Ik heb ook een alvleesklierontsteking gehad begin september, daarom was ik ook bang dat ik moest blijven in het ziekenhuis nu. Maar gelukkig is dat niet weer gebeurd
Ah chill, het huilpoppetje is terug
HĆ© gadver. Denk je alle ellende hebben gehad na dikke griep en een flinke ontsteking in mijn kies door een afstervende tand, krijg in weer een allergische reactie door de antibiotica. Hele lichaam zit onder de rode bulten/vlekken en dikke jeuk. Ik wil me gewoon eventjes normaal voelenš
Whaha ik ben nu precies 1 jaar lid en kreeg net de badge voor iedere dag inloggen voor 365 dagen lang. Dit forum is echt verslavend dus