Wat je even kwijt wil #55

Hoog tijd voor een mad teaparty met @Chesirecat dan

2 likes

Count me in!

1 like

Die maand gratis Amazon Prime kreeg ik ook aangeboden. Nu zijn we 2 jaar verder en heb ik nog steeds Prime :sob:

Kut Jeffrey!

2 likes

Mijn telefoon maakte sinds een paar dagen ineens een geluidje wanneer ik hem ontgrendelde. Onwijs irritant, echt alles geprobeerd, alle instellingen doorgespit, updates gedownload enz.
Blijkt dus dat ik het pasje van de afvalcontainer in mijn telefoonhoesje had gestopt, en daar zit een chip in die dat geluid veroorzaakt :exploding_head: Wtf!

7 likes

Ik kijk een 2doc “alleen met jenever” maar wat een overeenkomst met mijn vroegere kindertijd.

4 likes

Santa, ik wil deze.

Morgen eindelijk mijn gordijnen ophalen voor de woonkamer. Ik ben bang dat ze een miskoop zullen zijn. :face_with_hand_over_mouth:

17 likes

Godver ik wil nu een theepot en ik drink niet eens thee

6 likes

Misschien moet ik maar een carrière als theepot influencer beginnen :joy:.

8 likes

Ik ook niet. Gelukkig is een zebraprintwaterkoker te gebruiken voor meerdere doeleinden.

6 likes

Haha ja dan kunnen jullie twinnen als het je weer lukt!

Een zebraprint theepot vind ik inmiddels te basic nu ik een verwarming met kat en een espresso machine theepot heb gezien.

3 likes

En een dolfijnenwafelijzer.

Ik moet nog een fancy wafelijzer.

1 like

Hoezo miskoop?

2 likes

Denk dat de kleur te veel van hetzelfde is in combinatie met de rest van mijn woonkamer. Achteraf was okergeel misschien een leukereoptie. Maar het allerliefste had ik bloemetjesgordijnen gehad maar niks was echt mijn smaak. Veel bloemetjesgordijnen zijn nu Rijksmuseumstijl.

1 like

Welke kleur heb je gekozen? Vond raam decoratie echt een van de moeilijkste dingen en heb voor de kleine kamer ook een miskoop gedaan bij nader inzien.
Zelf (leuke bloemetjes)stof kopen en laten maken is ook nog een optie, maar kan wel een hele dure grap worden

Ga ik niet doen omdat het het huurwoning is. Het is roestkleur (althans op de foto’s).

3 likes

https://www.urbanoutfitters.com/en-gb/shop/mini-floral-print-waffle-maker

:smirk:

2 likes

Ik haat je. Je krijgt echt een pastelkleurige marker van Santa.

2 likes

Ik vind helemaal mooi! Wij hebben ook een aantal dezelfde paren, dus wij twinnen ook wel eens :joy:

2 likes

Ik keek net op Google maps naar mijn oude huis waar ik 10 jaar geleden voor eerst op mezelf woonde en daar stond ie nog hoor. M’n oude autotje, m’n decoratie voor de ramen en het paarse gordijn :sweat_smile: alsof de tijd even stil heeft gestaan.

42 likes