Ik ben benieuwd welke podcast, iets over de hobby die ik ook doe?
Wat voor pijn is dat? Kan ik me echt niets bij voorstellen maar heb wel een angst om ook eens door mân rug te gaan, maakte je een verkeerde beweging?
Lijkt me dan niet handig om achter de bar te staan. Missch een warme kruik plaatsen en ergens last minute een massage scoren?
Ik dacht lekker bezig te zijn, stofgezogen en gedweild. Zet ik het terug, valt er een vaasje uit de kast, overal zooi (vaasje zat vol troepjes) en was dun glas dus van die rot splinters. Net te groot om op te zuigen en te rot om op te pakken. Ook niet paar grote stukken maar 100en kleine.
Kan ik weer opnieuw beginnen, vloer was nog nat dus blijft lekker plakken. Ben al met plakband bezig geweest. Echt bewijst maar weer dat schoonmaken geen goed idee is.
Misschien ben ik een slechte huisvrouw maar alles wat fysiek door die slang past is toch op te zuigen?
Het is echt mijn hobby om veel te dure huizen te bekijken op Funda en te dromen over verre dure reizen die veel meer kosten dan dat op mijn rekening staat. Op zoân moment heb ik zin om een bedrijf te starten en veel geld te verdienen maar zou niks voor mij zijn aka de vrouw die kiest voor geluk in een baan ipv geld en die haar droombaan niet wil najagen omdat ze niet wil verdienen over de rug van kwetsbare mensen
Ja het is best een gek gevoel, je zit gewoon helemaal vast. Je kunt eigenlijk gewoon niet meer normaal bewegen haha, alsof je rug bevroren is. Dus je voelt bij elke beweging (hoofd draaien, iets pakken, bukken, etc) die je maakt pijn. Bij mij schoot het er idd een keer gewoon in, kon toen de dag erna niet meer uit mân bed komen
En omdat het pijn doet verstijf je nog meer, waardoor het nog meer vast gaat zitten. Dus de enige oplossing is dan diclofenaccie erin, warme kruik en langzaam weer proberen te bewegen!
Ik heb altijd moeite met het vinden van een mooie subtiele blush, nu zag ik een blush van mijn moeder ergens liggen en het is gewoon echt perfect! Alleen blijkbaar is die heel oud, want het is nergens meer verkrijgbaar </3
Moet naar de supermarkt maar ik heb echt geen zin. Woon er tegenover dus zoân grote opgave is het niet zou je denken, wrong đ„Č
Als ik op google iets wil zoeken krijg ik allemaal zoekopdracht voorbeelden van nieuws enzo.
Nu stond er âDave roelvink bevallenâ Vond ik wel erg bijzonder.
Ben al de hele dag strontchagerijnig. En ook nog eens zonder reden. Ik probeer vandaag maar de hele wereld te mijden
Niet alles paste erdoor. Uiteindelijk meeste wel opgezogen en het is nu opgeruimd. Maar veel rot stukken moeten oprapen. Het was echt veel omdat best een grote vaas was.
Was tijdens het douchen zo in gedachten dat ik me helemaal heb ingezeept met scheerschuim ipv douchegel
Ben nog geen 3 weken bezig dus nog maar net inderdaad. Test misschien over een tijdje wel weer of het beter gaat maar ben voorlopig sowieso wel genezen haha.
Wat is citrosan toch ontzettend vies!
Brr ik proef dit bericht
Ik kijk LulaRich, over LulaRoe, dat pyramideschema-bedrijf met lelijke leggings.
Ik ging gister iets ruilen bij de bijenkorf voor een andere maat maar zie nu opeens dat ze het hele aankoopbedrag Ă 135 euro teruggestort hebben op mijn rekening. Denk per ongeluk als retour aangeslagen ipv ruil. Ik weet niet of ik een goed genoeg mens ben om dit recht te zetten
Soms geeft het universum je een cadeautje
en dan moet je t maar accepteren
Net wakker na nachtdienst, veel te vroeg maargoed. Nu wil ik de borrelnoten die ik beneden heb liggen opvreten in bed. Eten in bed is echt de leven
Ik kocht deze ramen bij de AH,
en dacht hoe heet kan het zijn. En aan de andere kant dacht ik: aan de verpakking te zien is het volgens mij echt heet.
OMG het was echt zĂł heet. Heb er suiker overheen gestrooid maar het bleef heet. Het was wel super lekker dus zette door maar moest toch stoppen.
Dus als iemand echt hete ramen zoekt, koop deze