Oké werd zeeeer blij wakker hahaha, mega leuk zo. Zelfs een prijsje gewonnen met mijn vraag. love it
Lief van jou, dankjewel <3
Ik hoop echt dat het snel achter de rug is allemaal.
Ik wil mijn crosstrainer verkopen zodat ik een loopband kan kopen (ruimtegebrek, moet dan in de plaats komen) maar dat ding was zo’n ellende om boven te krijgen dat ik beter het hele huis inclusief crosstrainer kan verkopen. Alleen al het idee dat ik hem weer naar beneden moet tillen, en de koper hem dan misschien toch niet wil hebben
Misschien kun je in de advertentie zetten dat je korting geeft als iemand hem zelf naar beneden tilt. Loop je ook niet het risico dat je hem voor niks tilt.
Oh dat vind ik wel een goed idee eigenlijk!
Zo heb ik het inderdaad ook met mijn wasmachine gedaan vanaf de derde verdieping
Ik zit sinds kort aan medicatie en in de bijsluiter stond al dat je moest opletten met alcohol en je daar heftiger op kan reageren. Nou dat heb ik geweten want ik was gisteren gewoon bijna knockout dronken. Echt nog nooit eerder zo meegemaakt en vind het achteraf best heftig.
Dus komende weken weer aan het fris
Mijn plannen gaan niet door vandaag en dat vind ik niet heel erg, maar ik heb morgen ook nog niks staan dus dan wordt het wel een saai weekend. En de laatste dagen van m’n vakantie dus wil er nog wel iets leuks van maken. Dus nu moet ik maar even wat bedenken om te doen of iemand vinden die nog iets wil doen.
In ieder geval wel in bad vandaag!!
Ah zo vervelend he, ik heb dat ook af en toe. Pijnstiller innemen en blijven bewegen helpt het beste!
Heel veel succes! Op naar een toekomst met nieuwe dromen en plannen . We gaan aardig gelijk op, ik slaap komende nacht voor het laatst in het huis van mij en mijn ex en ik ga morgen echt verhuizen. Heb de eerste verhuisdag afgelopen woensdag heel wat zitten huilen in de auto op de heen en terugweg, het is volgens mij extra confronterend nu je echt weg gaat. Sterkte
3 dagen geprobeerd en 3 dagen niet gelukt om kaartjes voor The Opposites te bemachtigen. Mocht iemand ze kwijt willen hou ik me aanbevolen
Na drie dagen gewerkt te hebben en nu 1 vrije dag (morgen weer werken), ben ik echt verbaasd over m’n schoonmaak en opruim activiteiten van deze ochtend. Ik ben in september zowel op mezelf gaan wonen en flink meer gaan werken naast m’n voltijd studie, dat ik soms mezelf echt afvraag waar ik de tijd (en zin!!!) vandaan haal om m’n huis opgeruimd en schoon te houden. Of überhaupt te leven Echt succesful adulting deze ochtend
Ja bizar is dat hé! Ben je net met die medicatie begonnen? Want als je al langer slikt dan is alcohol later wel beter te doen. Al klapt het er nog steeds in. Gewoon als je alcohol gaat drinken echt alleen maar iets heel heel lekkers kiezen.
Ahh ik was gister bij goldband en het was echt fantastisch. Spierpijn van het springen, zit van top tot teen onder het zweet en bier en ik heb gewoon weer in een mosh pit gestaan!!
Ga naar de film! Lekker droog en warm
Hmm ben gister ook al naar de film geweest! Maar misschien is het voor morgen wel een goed idee
Wel okee, waanzinnig verkouden maar ik slaap goed en heb nog eetlust nog dus prima!
Mijn hoofd is enorm chaotisch. Ik probeer boodschappen te bestellen maar twijfel aan van alles, het huishouden moet gedaan worden maar ik maak meer troep dan dat ik goed opruim.
Mensen moeten zich lekker bemoeien met hun eigen huis en leven, als jij goed zit dan zit je goed toch. Zou gewoon niet meer op al die berichten reageren
Zou eigenlijk 2 weken geleden met een vriendin afspreken, voor het eerst weer wat sociaals in lange tijd. Ging niet door want ze had verkoudheids- of covidklachten. Tussendoor alleen kort geappt, nou vroeg ik paar dagen terug of ze vrijdag wilde afspreken (mits klachtenvrij/getest naturlich), geen gehoor. Nu net pas een bericht dat ze liever een andere keer af wilde spreken want ze zit niet lekker in d’r vel. En alle begrip voor natuurlijk, maar toch erg jammer ook want hebben elkaar sinds covid maar 1x in het echt gezien, en had zelf ook behoefte aan afleiding/iets leuks sociaals los van dat het alweer lang geleden was, gezien er afgelopen weken best heftige dingen hebben gebeurd zijn. Dingen die ik haar ook niet geappt of over gebeld had gezien we elkaar toch bijna weer zouden zien en ik dat ook passender vond. Mgoed, het is niet anders maar baal er wel even van. En daar voel ik me dan weer wat stom over