Wat je even kwijt wil #55

Heb m’n haar teruggeverfd naar mijn min of meer natuurlijke haarkleur maar het ziet zooo vreemd uit? Zo donker? Who is this girl?

1 like

Vond je niet dat Snol echt over kwam als de connaisseur? Hij weet en kent veel meer dan Matthijs, ik werd er plaatsvervangend ongemakkelijk van, gezien Matthijs altijd zo oreert over zijn passie en nu duidelijk niet zo veel weet erover.

6 likes

Ja vond ik ook.

Vond het ook wel raar dat ze behalve meezingen met de liedjes eigenlijk amper Frans kunnen spreken. Hele slechte zinsopbouw, alsof een kleuter praat.

Ja vooral van Matthijs had ik echt een Ivo Niehe- of een Mart Smeets-talenknobbel verwacht, maar buiten de DWDD-studio blijft er weinig van hem over.

2 likes

True, dacht die kan op z’n minst goed converseren.

Maar Frans is ook wel moeilijk vind ik, lukt mij ook nooit om een fatsoenlijke zin te vormen.

Ik heb zin om naar de stad te gaan en te shoppen.
Maar heb eigenlijk geen geld en moet echt even wat sparen.
Somebody stop me!

Ik ook niet, maar ik beweer dan ook niet dat ik voor 7/8 besta uit chansons.

2 likes

@Krabsalade @Zemraluani ik heb nu pas door dat jullie met snol die linka rechts dude bedoelen.

Meneer S. Bolleke inderdaad.

5 likes

Ben al de halve dag aan het zingen en dansen op K3 liedjes :ok_woman:t2:

3 likes

Hocus pocus, iedereen kan toveren…:notes:

1 like

1 klein kusje en de tijd bleef staan, 2 grote ogen lieten mij niet meer gaan. 3 mooie woorden en je sprak me aan, met i loveee youu babehhh :dizzy:

4 likes

Ik moet voor een onderzoek morgen 48 uur gestopt zijn met roken. Het gaat me verrassend goed af, ben alleen tering chagrijnig. Gelukkig woon ik alleen :joy:

4 likes

Gisteravond was echt zo leuk in de kroeg. En dat vroeg pieken bevalt me wel. Om 22:00 ging het dak eraf en om 00:00 lekker naar huis en nog een hele nacht slapen :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Ik was vandaag bij Superbra, echt een leuke ervaring! Zijn echt super behulpzaam en interessant om te weten hoe een bh echt hoort te zitten. Voelde me wel een beetje bezwaard, had echt letterlijk 30 dingen gepast en maar 2 meegenomen, maarja

11 likes

De sieraden uit mijn oma’s erfenis zijn verdeeld en vrijwel alles wat ik echt graag wilde hebben is naar een oom en een tante gegaan.
En nu moet ik met mijn broer gaan zitten strijden om een hanger die we allebei graag wilden. En ik ken mijn broer. De hanger is van zwaar 18kt goud en hij zal niet toegeven. Zijn argument is dat het een van de weinige dingen is die hij kan dragen. Maar hij heeft ook al een andere hanger en er is er nog een die prima kan voor een man. Dit is een hanger met een godin erop, dat sprak mij nou juist aan.
Heb hier zo geen zin in. Ik zal vast wel weer toegeven om de lieve vrede te bewaren, maar ik vind het gewoon kut.

Waarom heeft oma niet wat meer bij leven weggegeven?

10 likes

Man doet meestal boodschappen. Volgens mij had ie lekkere trek want voor maar 1 avond avondeten en rest voornamelijk snoep en koek.

2 likes

Broer woont te ver weg daarvoor, maar dat was wel een mooie oplossing geweest.
Maar ik heb ook wat kleren en tasjes van oma, dus ik laat hem de hanger maar hebben.
Heb inderdaad ook geen in ruzie. Onze familie is zo hebberig, daar wil ik niet aan meedoen.

Het gaat ook helemaal niet echt om die hanger natuurlijk. Meer om een stukje oma. Maar eigenlijk heb ik nog heel veel stukjes van haar.

3 likes

En?

2 likes

Heb honger :pleading_face:

1 like