Ik vrees dat ik nu naast je oude buurman woon
Wat een vage reclame over pre owned van Zalando op tv. Alsof je er helemaal niets voor hoeft te doen als je je kleding aan hen verkoopt
Je krijgt ook echt 2 euro voor een item, zooo niet de moeite
Wow volwassen vent ben je dan, een kind nadoen om te scoren bij je maten Wat is het toch triest gesteld met sommige figuren hier
Mijn zus en ik hadden ruzie over een bowling pin (ja echt) nadat mn opa overleden is en wij wisselen af en toe. Zij heeft hem een tijdje gehad en nu heb ik hem weer even staan hier.
Misschien dat je zoiets kan afspreken met je broer?
Ik ben twee uurtjes keihard voluit gaan feesten en nu ben ik een waterval.
Klerezooi ik heb al een paar dagen last van mān knie en kan 'm sinds vandaag amper meer buigen. Ben zo bang dat mān blessures die ik jarenlang heb gehad terugkomen
Er blijft een stop/schakelaar/hoe noem je zoān ding in de meterkast, iedere keer uitschakelen en het is echt zo irritant. Is van zoān random groep waar geen speciale apparaten op zitten en die sowieso op dat moment niet in gebruik zijn en ik krijg gewoon niet gevonden waar het is. Is oa de slaapkamer en dan moet ik iedere keer uit bed om die schakelaar weer om te zetten zodat ik tv kan kijken in bed. Morgen maar de verhuurder bellen zodat zij komen kijken, heb alles voor mijn gevoel uitgesloten en heb geen zin dat mān huis in de fik vliegt ofzo.
Uiteindelijk heeft hij dat ook voorgesteld ja.
Hij woont in het buitenland dus het wisselen zal niet vaak gebeuren, maar vind het iig fijn dat hij dat voorstelde.
Kan me wel een verhaal voorstellen bij die bowlingpin, want fijn dat jullie het zo op hebben kunnen lossen.
Ja toch wel? Het gekke is dat de stop niet meteen uitspringt als ik m weer aan zet, de ene keer na een uur, andere keer na 3 uur pas. Mijn vader zei dat ik m dan wel aan kon laten, maar nu twijfel ik wel dus zet m vannacht toch maar uit dan.
Die tijd kan hem erin zitten dat iets langzaam warm wordt. En pas bij bepaalde uitzetting kortsluiting veroorzaakt.
Die stop uit laten is het beste. Is een rede dat die doorslaat.
Ik werk op een klantenservice en haal Ć”ltijd mijn achternaam weg als ik een mail stuur voor mān eigen privacy (voornaam komt bijna nooit voor dus ben zo gevonden op social media) en nu zie ik wel eens dat mijn collegaās een printscreen van mijn antwoord sturen naar klanten als ze niet gereageerd hebben waar mijn volledige naam dus boven staat. Kan ik hier iets van zeggen? Vind dit echt niet chill eigenlijkā¦
Ja, waarom niet?
Wat vervelend als je verplicht wordt om voor- en achternaam te gebruiken! Bij mijn klantenservice gebruikten we alleen voornaam, blij mee want ik hoef niet dat een boze klant me opzoekt op social media Soms vroegen ze aan de telefoon wel eens om achternaam en dan gaf ik mijn moeders naam (heb de achternaam van mijn vader)
Zou ik ook doen! Jouw achternaam heeft geen meerwaarde daarbij toch. Als er een keer gedoe ontstaat dan kunnen ze intern toch wel achterhalen dat jij die case hebt afgehandeld.
Ik zit momenteel in een zelfde gesprek, ik moet ca 2/3 keer per week brieven sturen naar mensen die vaak al boos zijn met mijn volledige naam erbij, terwijl ik mijn functie niet eens relevant vindt om dit af te handelen. Wel de actie zelf maar niet dat die persoon vervolgens mijn hele naam heeft. Heb ook nog eens een naam die bijna niet voorkomt dus ben echt zo te vinden. Laat maar lekker de directeur tekenen ofzo hoor!
Pff ik heb het zwaar deze maandagochtend
ik ben vandaag jarig maar ik word ook in de loop van de dag gebeld met of ik aangenomen ben bij een nieuwe baan wat dus kut is want
a. ik word elke keer gebeld door familie en dan krijg ik een hartstilstand
b. als ik het niet ben geworden is mn verjaardag kut
Mijn bed trilt omdat er verderop geheid wordt.
Het is alweer bijna oktoberā¦tijd gaat zo vreselijk snel voorbij.
Van harte gefeliciteerd!