Ik maak de maandagochtend voor mijn buren nog vervelender door luidkeels Nederlandstalige nummers te zingen. Iets over nachten uit films, zwemmen in een drankje enzo. Al heb ik voor de afwisseling er ook wat jaren 90 meidengroep en wat metal in gedaan. Ik kan niet zingen trouwens. Gelukkig krijgen ze zo rust.
You can do it!
Jep bij mij 2 uit een team van 7
Ik ga er maar vanuit dat deze 2 nu in ieder geval genoeg antistoffen hebben km de winter weer door te komen hahaa
In mijn omgeving zijn ook veel mensen ziek, gelukkig is het bij iedereen tot nu toe gewoon een verkoudheid en geen corona!
Ik moet m’n scriptie over 30 uur inleveren en ik ben er zo klaar mee. Heb al 2 koffie op en ongeveer 2 liter aan energy klaar staan want dit wordt 100% nachtwerk
Success!! Je kan het, je bent er bijna vanaf.
Nog heel heel even, je kan het!
Succes!!! Dit kan je echt!
De laatste loodjes!
I feel ya, maar dan met een manuscript. En ik heb de komende dagen ook weinig tijd.
Ik voel me veel beter dan gisteren (nav date topic). Ik ben wat papieren gaan tekenen voor een nieuwe tijdelijke job (sollicitaties gingen goed!) en kwam daar 1 van mijn favoriete collega’s tegen van de vorige winkel waar ik werkte en die zei dat ie blij was dat ik er weer was dus dat maakte het iets minder ‘eng’ en wat meer vertrouwd al en dit wat koudere weer met volle zon vind ik heerlijk
Waar is de nieuwe aflevering van kopen zonder kijken
Je kan het maak het op andere bieden jezelf lekker gemakkelijk. Vanavond zin in sushi, oliebollen of whatever gewoon bestellen.
Haat aan eerste werkdagen, geen idee waar ik moet beginnen met inlezen en wat ik aan het doen ben lol. Gelukkig straks twee gesprekken staan.
Onze stagiaire neemt mijn middag pakket over.
Betaald chillen in de baas der tijd.
Ik zeg goede deal
Ik moet een belangrijk telefoontje plegen en dat stel ik natuurlijk weer uren, zo niet dagen, uit terwijl ik eigenlijk wel weet dat het gewoon een simpel gesprek zal zijn.
Oke fml iedereen is hier aan het hoesten, niezen en verkouden. Ik ga de rest van de week weer thuis werken
Mijn collega’s komen ook weer allemaal ziek naar werk… Ik had gehoopt dat mensen door corona zouden denken ‘hee misschien kan ik beter ff thuis werken voordat ik iedereen aansteek’ maar helaas
Ik hoorde laatst een collega zeggen dat ze niet bij elk snottertje thuis kon blijven hoor… en ik dacht echt… uhhh het is de bedoeling dat je dat wel doet? Hoe hebben we hier niks van geleerd? We kunnen allemaal prima thuiswerken, blijf lekker daar in plaats van de rest van het kantoor aansteken.
Ik volg het insta account stoopingnyc en ik fantaseer de hele dag welke meubels ik zou ophalen. Ik wou dat mensen hier ook zulke toffe meubels gewoon gratis buiten zouden zetten haha.
Ik heb dat soms ook met https://www.reddit.com/r/ThriftStoreHauls/comments/q0sl4j/found_an_entire_kent_coffey_perspecta_bedroom_set/
Weliswaar niet aan de straatkant maar vaak zulke mooie dingen voor weinig.