Heerlijk met mijn blaasontsteking in de trein gelukkig heb ik standaard zo’n roter kuur in huis
Gelukkig ben je veilig thuis, Evert. Wat moeten we zonder onze niet-moderator.
Ik ben vanaf afgelopen woensdag weg en moedt net huilen omdat ik mn kat zo mis
Ik heb de laatste tijd echt regelmatig dat ik soms zo hard moet niezen dat ik m’n ruggenwervels voel kraken (en het ook echt pijn doet daardoor), soms ook echt dat het lijkt of ik ‘gekraakt’ ben en het enorm oplucht.
Moet maar een keer naar een fysio, volgens mij zit ik overal vast whaha.
Oh heerlijk, die laatste! Ik heb juist dat als ik nies het gelijk erin schiet
Ja precies!! Dat had ik dus laatst ook en heb serieus een paar dagen met een zere nek/rug rondgelopen (niet extreem maar, je voelt het you know). En nu heb ik t dus andersom, voel me weer helemaal flexibel haha. Wow…dit is het dus wel echt als je ouder wordt (lees, bijna 35). Wat een ellende!
Sleep tight pupper!
Ik plas in mn broek als ik nies dat is pas erg
Ik heb net de liveshow van Arjen Lubach gezien en nu heb ik het Thierry Baudet liedje in m’n hoofd zitten.
Ik wil niet gaan slapen omdat ik morgen moet werken en al voor het weekend kapot stresste om het werk voor na het weekend. Heb ook altijd het gevoel dat het weekend zelf altijd aan mij voorbij flitst. Ik houd gewoon in de gaten hoeveel uur aan weekend ik nog over heb vanaf vrijdagnacht.
Vind het even zo kut allemaal. Ben echt niet blij met hoe mijn leven momenteel ingericht is. Ben er al mee bezig om dat te veranderen, maar word er ontzettend onrustig van.
Ik ben net thuis en heb nu al mijn weekendtas uitgepakt en alles netjes opgeborgen. Voelt als een stapje richting de georganiseerde en opgeruimde volwassene die ik wil zijn
Ik heb zo’n druk werkweekend gehad inclusief calamiteiten, dat ik gewoon zó slecht heb geslapen en klaarwakker ben vanaf 4 uur.
Voor het eerst aan het meemaken dat de mensen van de sportschool niet op tijd zijn. Sta je met je goeie gedrag
Edit
Ondertussen is iedereen weggegaan. Nu sta ik hier forever alone.
Ik ga weer voor het eerst sporten. Ik ben door de stress zo veel rotzooi gaan eten dat ik twee kledingmaten omhoog ben gegaan😭. Ik sportte vroeger zo veel en vondt het zo leuk en sinds mn werk kon ik er niet meer heen.
Ik ben benieuwd hoe het gaat, heb er al weer onredelijk veel stress over want I look like shit…
Het klinkt als slaapverlamming. Ging het hier laatst ook over. Is wel echt naar om mee te maken, maar verder vrij onschuldig als het een keertje is geloof ik. Het is denk ik niet gek dat dat gevoel je net als bij een levensechte nachtmerrie nog wel even bijblijft, maar hopelijk vergeet je het snel weer.
Dromen kunnen echt heel naar zijn. En soms zijn ze wel levendiger als het onrustig is in je verdere leven. Ik heb het één keer gehad vlak na een verhuizing, maar het is ook bij die keer gebleven. Misschien stelt dat wat gerust. En de buurman die de hoofdrol in mijn droom destijds speelde, is nog steeds een hele aardige gast in plaats van wat mijn brein er allemaal aan narigheid bij verbeelde.
2 mensen in mijn team op werk ziek, beiden straks te testen op corona. Gaaaaan we weer
Ik heb een (medische) cursus en ik voel me zo ongekwalificeerd 🥲 Als ik de functies van de andere cursisten ook zie vraag ik me echt af wie mij hier heeft toegelaten. En vanaf morgen moet ik het ook bij echte mensen gaan doen maar? Ik ben een ei? Waarom mag ik dit
Omdat je het kan!