Wat je even kwijt wil #55

Dat doet volgens mij ook echt niemand meer. De enige smsjes die ik nog krijg zijn die wanneer ik Duitsland in rijd ofzo

5 likes

Ja hallo, heb nog niets gehoord. Zou bijna denken dat the law of attraction niet echt is.

Ik zat net in de bus en kreeg opeens op mijn scherm ā€˜ā€¦ā€™ wil je een foto AirDroppen. Ik twijfelde even, maar ben veel te nieuwsgierig dus klikte op accepteren :sob::sob::weary:🄲 wish I didn’t.

9 likes

Wat was het?

1 like

Een foto van een mannenkont met iets erin.

7 likes

Mijn sms-inbox (?) staat vol met verificatie-codes en verzendberichten. En enkele van die automatische antwoorden als iemand niet kan opnemen.

4 likes

Omg, de audacity van sommige mensen

Ja en ik ook helemaal om me heen kijken van… wie heeft dit gestuurd? Heeft iemand anders dit ook ontvangen? Niemand leek in shock ofzo dus denk ik niet. Maar de -/+ 6 mensen in die bus ja… niemand was aan het lachen ofzo of met vrienden? Dus ik heb werkelijk geen idee wie het had kunnen zijn ook :rofl:

2 likes

Als iemand een duif ontvangt, grote kans dat ik die heb gestuurd.

3 likes

Ik vind dit dus wel lastig? Ik kan niet thuiswerken en ben nu een beetje verkouden, maar ik denk dat er wel van mij verwacht wordt dat ik kom werken en voorheen had ik daar nooit over getwijfeld, maar nu weet ik het niet zo goed… Ben wel negatief getest natuurlijk

1 like

afbeelding

14 likes

Ben ook veeeeel te afhankelijk van Facebook nu alles van hun is agh (insta, whatsapp).
Moeten eigenlijk gewoon overstappen op iMessage of telegram. Dit is het moment jongens!!

2 likes

Ik heb zojuist een sms verstuurd. :phone:

26 likes

Ik heb gebeld :eek:

10 likes

Ik ook, naar mijn vader om te zeggen dat de storing niet aan de internetverbinding ligt :laughing:

10 likes

Haha een vriendin reageerde met: hoezo bel je mij?? Omdat de social media wereld in de hens staat sgat.

21 likes

Nou daar gaan we. Toch het Chinese model jongens. En dat begint bij blokkades op social media

(Lol)

6 likes

Echt raar eigenlijk maar ik voel me best wel alleen nu dat ik niet kan communiceren (bellen/SMS geen optie) met de mensen waar ik normaliter mee praat 🄲 zit in een gym vol mensen maar toch eenzaam opeens haha

4 likes

The great reset is begonnen :scream::scream::scream:

14 likes

Gelukkig doet myspace het nog

7 likes