Wat je even kwijt wil #55

Wat een rust. Wew

5 likes

Ik kan helaas dat account niet meer in hahaha.

1 like

Ik vind het ook echt super druk op de snelweg! Kon vanochtend amper uitvoegen bij mijn uitrit, maar ook ineens veel meer vrachtwagens lijkt het.

Als dit soort dingen gebeuren moet ik altijd denken aan the It Crowd, de aflevering met " The Internet"

3 likes

Ik moet hier wel om lachen haha, ‘‘some people’’. Uhh de hele wereld maar ok is goed

8 likes

Haha :joy: allemaal storingen op sociale media. Blijft toch ongemakkelijk, hoe je tegenwoordig daar zo afhankelijk van bent.

2 likes

Ik hou zo erg van avondwandelingen maken in deze tijd van het jaar (mits het droog is). Lekker mee playbacken met mijn muziek want niemand ziet het omdat het donker is. En het is ook niet al te warm dus ik zweet me ook niet de pestpleuris als ik op flink wandeltempo loop. Dus ga straks ook weer lekker een stukje :heart_eyes:.

17 likes

Ik ben helemaal verliefd op hetzelfde laatste dagen😍

3 likes

Dit is ook chill aan mondkapjes!!

1 like

Ok shit is going down het gaat hier ineens helemaal los met sirenes. En ik kan niemand er over whats appen :joy::laughing:

3 likes

Haha ja echt hè, ‘some people’ :unamused:

Ik voelde me een beetje alleen vandaag, en nu door die storing nóg meer mweh. En bellen heb ik dan weer niet perse zin in. Hoop echt wel dat ze dit snel fixen :sweat_smile:

1 like

Ik heb wel echt al 10 x opnieuw uit automatisme instagram geopend (in 20 minuten), ik schaam me gewoon

26 likes

Ik geniet juist zo erg dat WhatsApp eruit ligt. RUST :heart_eyes:. Ja ik kan ook mijn internet soms uitzetten maar fomo

7 likes

Zolang het forum het maar doet.

47 likes

Ik heb een beetje hetzelfde als jullie. Voel me echt gewoon onthand. Ook omdat ik hele dagen door app met mijn date (en ook bel maar dat kan niet altijd) en ik dat nu al mis haha. Oeps.

1 like

Snapchat werkt nog jongens :joy:. Kreeg daar opeens allemaal chats.

2 likes

Vroeger overleefden we ook gewoon op een halfuurtje msnen per dag hè jongens

43 likes

Ik heb voor dit soort storingen een imessage groepsapp met mn besties hahaha

Haha ja ik zie op twitter ook al berichten met zie je het is begonnen en dit is het plan. Aan de mensen hun username of hun profiel te zien dan menen ze het ook nog :sweat_smile:

Thank the loooooord dat Netflix etc het nog gewoon doet :joy: ga m’n vriend voor de grap via whatsapp maar een bericht sturen dat er storing is. Kijken hoe die straks reageert :joy:

1 like