Wat je even kwijt wil #55

Ja dit haha!

19 likes

Nee maar wel insta kijken haha. En gewoon het gevoel dat je niet ff makkelijk iemand kan appen vind ik best vervelend ofzo? Alhoewel ik mezelf ook wel afvraag of dit niet een goede aanleiding is tot alles verwijderen en over op sms en bellen, feit dat het voor onrust zorgt vind ik ergens niet zo best

5 likes

Als ik niet zoveel te melden heb of gewoon heel erg moe om terug te antwoorden dan open ik echt nauwelijks whatsapp in de avond :sweat_smile:

4 likes

Tot de push bericht van de nos heb ik die hele storing ook niet doorgehad :woman_shrugging:

9 likes

Mijn avond is precies zoals elke andere avond :sweat_smile:. Dus nee, vast niet. Toch??

6 likes

Mensen hebben het over sms’en en mailen, maar ik heb echt niemand iets te melden op dit moment hoor. En op een andere doorsnee maandagavond ook niet per se haha

9 likes

Enige pluspunt van geen WhatsApp is dat ik misschien toch mijn manuscript af krijg op 6 oktober. Verder is het kut en ik wil mijn date en groepsapps gewoon berichtjes kunnen sturen.

7 likes

Hier ook hoor :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Vooral mailen kan ik mij niet voorstellen, dat associeer ik tegenwoordig alleen met werk haha

Sgat, het is the Purge niet :rofl:

3 likes

Het is maar social media :sweat_smile:

2 likes

Nog niet nee! Maar nog 10 minuten zonder insta en ze gaan demonstreren voor een of ander restaurant hoor.

Wat er nog niet is kan nog komen.
@Hejira een slimme meit is op the Purge voorbereid!

1 like

image

Is overigens wel mijn grootste en enige angst. Want 100% dat er mensen voor me zouden komen.

7 likes

Ik heb Telegram weer even herondekt :+1:t2:
Wel even confronterend, zag allemaal leuke memes voorbij komen op Twitter. Wilde ze al doorsturen naar mijn collega die daar ook dol op is, mja dat doorsturen gaat natuurlijk niet 🥲

2 likes

Ik heb voor mijn vriend Signal geïnstalleerd en hij is mijn enige contact dus het is heerlijk rustig momenteel. Eigenlijk vind ik het wel chill, al heb ik al een paar keer instagram en whatsapp hersenloos geopend. Maarrr nu ga ik in bad een boek lezen, ja ja!

3 likes

OMG, ik zing dit altijd op werk :joy:

Jeetje wat zou er gebeuren als morgenochtend als ik wakker word blijkt dat Whatsapp nooit meer gaat werken?

1 like

Dan gaat de hele wereld massaal over op telegram ofzo denk ik? :stuck_out_tongue:

Leerlingen lachten me vorige week nog uit omdat ik whatsapp gebruik. Zij gebruiken dat alleen voor werk en familie. Onderling communiceren ze via snap of iMessage, denk dat iMessage idd ook wel chill is eigenlijk!

1 like

Dan moeten we maar weer terug naar een soort msn maar dan als app.

afbeelding

Ik zie (hoor) mijn moeder nu al misbruik maken van de buzzer.

17 likes