Jeetje wat zou er gebeuren als morgenochtend als ik wakker word blijkt dat Whatsapp nooit meer gaat werken?
Dan gaat de hele wereld massaal over op telegram ofzo denk ik?
Leerlingen lachten me vorige week nog uit omdat ik whatsapp gebruik. Zij gebruiken dat alleen voor werk en familie. Onderling communiceren ze via snap of iMessage, denk dat iMessage idd ook wel chill is eigenlijk!
Dan moeten we maar weer terug naar een soort msn maar dan als app.
Ik zie (hoor) mijn moeder nu al misbruik maken van de buzzer.
Ik was vrij vandaag en ik was van plan om de hele dag een serie te kijken. Maar in plaats daarvan heb ik mijn kledingkast opgeruimd en mijn kamer schoongemaakt. Ik herken mn slaapkamer niet meer terug, zo schoon en opgeruimd is het
Bij mij gaat het meestal andersom.
Ja, bij mij ook hoor. Maar het was nu best een bende dus ik kon er niet meer omheen
Prank van de stagiair
Het einde is nabijā¦ā¦ twitter begint nu ook struggles te krijgen
Altijd weer die stagiair hĆ©ā¦
This is me!
Over de storing: beter komt heel die whatsapp en social media niet meer online. Ben daar zo klaar mee en het zou me benieuwen wat al die ābelangrijkeā influencers dan gaan doen.
Sorry ik wilde reageren op @boemboem
Herkenbaar
Ik vermaak me eigenlijk prima tijdens deze storing š„² heb gewandeld, gedoucht, en nu lig ik in bed met een podcast en ga zo slapen. Heb alle meldingen op whatsapp altijd op stil staan (heerlijk) en heb instagram ook een paar keer uit automatisme geopend, maar mis dat eigenlijk ook niet echt nu.
Hahahah die reactie van de mcdonalds ook
Ik ga echt stuk om āstelletje ongevaccineerdenā het bekt echt totaal niet. Zo kapot droog.
Ja klopt, daar zit mijn schoonvader ook in. Hij was āThe Perfect Manā
Die heb ik zelf niet geluisterd trouwens, ik heb dje verhalen ondertussen al zo vaak moeten aanhoren.
Ik baal er een beetje van dat mensen die Telegram al jaren niet meer gebruikten nu terug zijn en er berichtjes sturen. Ik had daar de perfecte contactenlijst (mijn beste vrienden, vriend en mijn ouders, broertje en zusje gebruiken het, verder vrijwel niemand uit mijn kringen) en ik zette echt heel vaak mijn telefoon op āniet storenā met alleen telegrammeldingen aan. Blijf weg! š„²š„²š„²
Is vast al veel nieuws te melden