Maar dat is dan wss geen gewone storing toch? Als ze uit dat domain name system zijn? Klinkt voor mij als noob iig alsof het een soort massale cyber attack ofzo is.
Wat
Je privacy (oh nee wacht dat doen we al)
Gelukkig zijn youtube en tiktok niet van facebook. Anders had ik tv moeten kijken om mezelf te entertainen.
Gaan we nu een verhaal dat nog geschreven moet worden lopen spoileren?
Maar nee verkeerde antwoord.
Ik vind het maar raar dat je bij sms niet ziet of iemand ‘online’/op telefoon bezig is
Edit: je moet gewoon afwachten. Hoe deden we dat ook alweer.
Je had nog Reddit of EllegirlTalk.
Of Tweakers of Fok.nl of Bokt.nl
Nee lijkt mij ook niet. Heb dr ook geen verstand van, maar goed klinkt t niet nee…
Lijkt meer alsof iemand de boel expres verwijderd heeft allemaal of cyberaanval inderdaad.
Of in bad met een boek. De levenslust weggerukt uit je lijf.
Ben je Tori Amos?
Ga toch bee keepen jij.
Omg de heks van de Drieling
mn vader belde net om te melden dat whatsapp eruit ligt, of ik dat al had gemerkt
ik zei ja wel ja
hij zei o als je je afvraagt waarom mensen je misschien niet terugappen…
Yay, tenminste iemand die het kent
Met de heks. Je staat gewoon perplex
Dat vond ik vroeger zo leuk!! Had zelfs het speelhuisje met de popjes ervan
Was daar speelgoed van? Kan mij dat niet herinneren. Maar de drieling was vroeger echt een van mijn lievelingsprogramma’s
Daar ben ik mee gestopt, ik ben nu abnormaal aangetrokken tot zonde.
Dat was toen samen met the kids from room 402 echt mijn geluksmoment tijdens het spijbelen.
Ik weet niet meer wat ik gister heb gegeten maar ik kan van beide programma’s de intro’s nog steeds met volle borst meezingen
Zijn andere mensen hele avonden aan het appen altijd dan? Nu voel ik me helemaal een loner