Wat je even kwijt wil #55

De storing duurt me eigenlijk iets te lang

20 likes

Ik dacht ook al dat wordt dan deze week extra hard aan mijn seo werken en een nieuw marketing plan gaan bedenken :sweat_smile:

Ja lol, mijn werk speelt zich ook voor een groot deel op social media af

Ik zou het best chill vinden als insta en fb gewoon forever verdwijnen nu. Alternatieven zou ik dan ook lekker laten voor wat het is denk ik. Hmm :thinking:

5 likes

Mega duur haha, kut LinkedIn :rofl:

Edit: misschien zit LinkedIn hier wel achter. En Twitter uiteraard.

Niks beters dan in een fris schoon bed slapen :heart:

10 likes

Gelukkig is daar Bill Gates die Mark Zuckerberg redt

Lijkt me verschrikkelijk. Dit zie ik nu ook voor het eerst:

Haha deze ook 🥲

2 likes

Ik volg ook zo’n account op Instagram (nycfreeatthecurb). Echt heerlijk om doorheen te scrollen inderdaad, mensen die in de buurt wonen zetten ook vaak updates eronder of het al weg is of niet. En ook posten ze vaak foto’s van de mensen die het hebben meegenomen en het nu in huis hebben staan. Heel leuk om te volgen inderdaad en jammer dat dat hier niet zo leeft. Gister in Hamburg kwam ik trouwens wel echt een heel leuk kastje tegen die iemand aan de straat had gezet, echt balen dat ik niet de mogelijkheid had om hem mee te nemen want anders had ik dat gedaan.

Dit kastje was het, zo mooi :heart_eyes::sob:

15 likes

Echt zo kut als je een meme zoekt en niet meer weet waar je hem gezien hebt.
Gelukkig wint de aanhouder

3 likes

Ik ben foto’s aan het uitzoeken voor een afstudeerfeestje en ik kom zoveel leuke ojaa dingen tegen. Jammer van die storing, anders had ik ze allemaal kunnen doorsturen!

3 likes

Ik heb net dat liveblog eens gelezen. Staat misschien 1 nuttig en inhoudelijk bericht in. De rest is steeds letterlijk hetzelfde maar dan net anders verwoord of met minder info. Wat een onzin :joy:

1 like

Hahah ja. Deze vond ik ook leuk

15 likes

Nee, twitter niet. Alleen insta, facebook en whatsapp

1 like

Nee twitter gelukkig niet. Was wel even een moment waarop twitter geen tweets meer laadde aangezien het ineens massaal druk was op twitter :sweat_smile:

2 likes

Die hebben het waarschijnlijk al jaren niet meer zo druk gehad :sweat_smile:

4 likes

Het is wel bizar hoe lang dit nu al duurt!

1 like

Mijn katten hebben voor dierendag de Miaustore fontein cadeau gekregen en ze hebben nog nooit zoveel gedronken. Of zou het komen omdat ik er mineraalwater in heb gedaan ipv kraanwater :joy_cat: spoiled little bratz

26 likes

Haha ja ineens in 1 dag een record aan nieuwe gebruikers :joy: het was wel weer een van de gezelligste twitter avonden sinds tijden :sweat_smile:

Ik lees net dat het een fout van een medewerker waarschijnlijk is geweest https://www.ad.nl/buitenland/mega-storing-facebook-vermoedelijk-gevolg-van-blunder-medewerker-hij-kan-zelf-niet-herstellen~a92e7f63/

Vast een stagiaire :laughing:

6 likes