Wat je even kwijt wil #55

Of de nieuwe baan van die persoon van het Suez-schip

3 likes

Omg ik krijg een appje binnen :scream:

3 likes

Omg ik krijg net een appje
Edit: MAAR NIET VAN MN DATE gvd

6 likes

Hier geen appjes nog :cry:

Misschien de chauffeur?

Ja ik zie in mn groepsapp dat mijn berichtje nog maar bij 1 van de 3 is aangekomen (en die heeft gereageerd) dus het zal wel een lucky shot zijn geweest

3 likes

Kleine stukjes komen weer terug, insta stories een paar appjes, totaal willekeurig

1 like

Nope, hij blijft op ‘verbinden’ hangen :stuck_out_tongue:

1 like

Toch jammer, had gehoopt op een totale en complete implosie die minstens een week duurde, zoals een soort sneeuw lockdown. :stuck_out_tongue:

13 likes

Er bestaat toch ook zo’n Nederlands account ‘TofVuil’? Heb het alleen onthouden vanwege de naam

1 like

Nou uit automatisme ging ik naar Instagram en hij deed het ineens en de bovenste post ging over ‘yummy scrummy shoulder stretches’. Scrash maar weer

Stel je voor dat Mas vanavond koffie had laten vallen op Gre zijn dure sneakers. Die was compleet uit zijn pannendeksel gegaan omdat ie het dan niet kon delen op zijn socials. :rofl:

7 likes

Of iemand die niet in test omgeving heeft getest en gelijk naar prd is gegaan. Happens. Buiten een menselijke fout kan het ook andere oorzaken hebben.

Alles doet het weer mensen!

Sinds ik weer naar kantoor moet slaap ik zo slecht. Voel me ook om anderen nog redelijk ruk ook en nu denkt mn anxiety even leuk te gaan doen.

5 likes

Ben bekaf. Mijn slaap bestond gisternacht uit hazenslaapjes en kon vanaf 5 uur niet meer slapen

1 like

Omg! Ik kom net beneden en merkte dat het zo tochtte. Heeft serieus mijn voordeur de hele nacht open gestaan? :scream: Ik heb hem gelijk dicht gedaan maar ik voel echt angst over wtf er allemaal gebeurd had kunnen zijn. Woon ik toch in een betere buurt dan ik dacht eigenlijk :rofl:

14 likes

Hahahha ik krijg net een heel boos berichtje van iemand op fb messenger: ja je zou de t&t sturen en heb je het wel verstuurd. Ik dacht al is dit wel te vertrouwen iets via fb kopen

Ehmmmm :clown_face:

Ik heb maar even een nieuwslinkje gestuurd :sweat_smile:

8 likes

Ik heb vanavond een telefonisch interview voor mn master intake. Nu ben ik toevallig net 2 min wakker geworden (zonder wekker) en word ik al gebeld door die school. Ik schrik me een hoedje en neem niet op natuurlijk. Hij stuurde er nog een bericht achteraan dat het interview daarnet om 7:30 was dus ik in complete paniek. Had ie het verkeerde nummer :expressionless::expressionless:

11 likes

Wat een belachelijke tijd voor een interview wel. 7.30??? Welke school is zo vroeg open :scream:

17 likes

Iew de verwarming in de bus is echt vies heet gewoon, voel die warme walm zo op me afkomen.

Het is in internationale school dus ik veronderstel dat het met tijdsverschil te maken heeft