Insta doet het bij mij nog altijd niet goed, laadt bepaalde stories of foto’s niet. Niet op wifi en niet op 5g
. Meer mensen nog last van?
Ja same… zal wel een nawee zijn van gisteren.
Alle 22 sowieso kijken!
Heel veel sterkte 
Jaa denk dat ik dat maar gewoon ga doen! Heb ze eigenlijk allemaal al gezien, alleen 22 niet maar denk dat het wel leuk is om bij 1 te beginnen. Sowieso, de oude Barnaby 
Ik vind het zo bijzonder dat dat een klein dorpje is met elke dag een moord. Je zou toch denken dat de helft van dat dorp dood is en de andere helft in de gevangenis.
Haha echt he 
Poëzie
Vind wel dat de beste/meest creepy afleveringen in de 1e aantal seizoenen zitten!
Ik heb echt een kut week en ik haat alles en iedereen, maar de overburen hebben een hond die steeds zwemt met een zwemvestje aan en als ik dat zie is alles weer goed 
Ik moet zo sporten maar het is toch veel te koud om onder mijn dekentje vandaan te komen…
Ik ben uiteindelijk wel aan Branaby 2.0 gewend geraakt, maar hij haalt het niet bij de OG
Omg nee…geen misbaksel!
Gewoon alles kijken!
Ja en ze hebben laatst iemand met lichtbruin haar aangenomen dus het is niet zo dat ze niks aan hun diversiteit doen.
Wtf ik vind opeens een soort dagboekverhaal van een paar jaar geleden terug waarin ik een periode beschrijf waarin ik scharrelde met een bepaalde gast. Het leest echt als een soort roman
ben er even door ontdaan. Hij spookt ook nog steeds regelmatig door m’n hoofd
Mijn chromecast verandert uitzicht zelf de opname/het programma. NPO stopt telkens en Videoland switcht naar de volgende aflevering. Er zit niemand op mijn wifinetwerk. 
Ben blond, bent het mee eens. Tegelijkertijd ben ik superieur vergeleken met blondines uit een potje
Het spookt 
Ik heb een blonde vriendin en zij heeft 3 blonde beste vriendinnen die alles ook samen doen. Ik kan ze en hun namen maar niet uit elkaar houden en daar is ze altijd beledigd over. Hallo jullie zijn net klonen van elkaar?
Edit: ah @monkeyslut en @anon91169173 kennen het fenomeen ook zie ik. Net een invasie.