Echt als kers op de taart op deze algehele klotedag dacht ik het mezelf even lekker makkelijk te maken en naar de KFC te fietsen ipv te koken. Kom ik daar aan hebben ze het restaurant gesloten, waarschijnlijk omdat het
te druk was, medewerker bij de deur zei aleen maar probleem,probleem. Degene die voor mij liep mocht nog wel naar binnen, maar ik niet meer. De drive bleef wel open, maar echt geen zin om daar met mijn fiets doorheen te gaan.
Dus nu ben ik vet teleurgesteld, boos en heb nog steeds honger.
Ik dacht handig mn vriend is thuis em die woont zowat naast mn fysio. Dan ga ik naar hem en dan hoef ik niet te haasten.
Maar nu zit ik propvol omdat we teveel gegeten hebben en omdat ik nu later ging eten dan normaal. Hoop dat ik niet alles eruit gooi op de apparaten.
Ik mag bij de hema op gesprek. Snap ook niet wat ze van mij willen :fog: Maar wel fijn!
Ik zat net helemaal een dag trip te plannen, het is naar een eiland en ik zat al op de website om de tickets voor de boot te boeken en toen bedacht ik me opeens dat ik helemaal niet de hele dag weg kan omdat ik 3 jonge kittens van 3 weken thuis heb die ik elke 4 uur moet voeren
Hoe vergeet ik dit? Ben nu wel teleurgesteld dat het dus niet door kan gaan.
Ik lig gecrasht op de bank en heb zo nog een borrel
Hahaha thanks, jij slaaplekker zo!
Ik ben bijna jarig en mijn vriend stuurde me net een foto van schoenen door en ik vind ze niet zo leuk, echt zo ondankbaar. Maar ze zijn best duur en lijken op iets wat ik al heb en ik heb al te veel schoenen dus dat vind ik dan zonde van zijn geld ofzo. Maar ik voel me wel schuldig.
Heb dit trouwens wel op een nette manier gezegd hoor maar toch.
Ik ben echt een beetje verliefd op Geraldine Kemper
Iedere keer als ik haar op tv zie denk ik Ga nu dus ook 5 days inside kijken terwijl ik dat normaal nooit kijk
Hoe kun je nou 3 minikittens vergeten
Dit klinkt zo afschuwelijk echt heel kut voor je
Ik had vandaag iets spannends op werk. Heb mij natuurlijk veel te druk gemaakt vooraf, zoals verwacht.
Maar gelukkig helemaal goed gegaan. Kom meteen erna naar huis en douche. Na werk ook even lekker op de bank geslapen om bij te komen.
Doen!
Ik ga zaterdag dus glow in the dark midgetgolfen met een groep die deels uit vreemden bestaat en mijn date (niemand weet dat we daten, op 1 na), dus dat wordt weer interessant. Wel heel veel zin in, want ik ben dol op midgetgolf.
@Quinn ik heb ook nog steeds het gevoel dat het einde te voorspelbaar was voor de vaagheid van het boek, maar misschien heb ik de dubbele laag gemist
Nieuwtje?
Ja snap ik ook niet, ik ben er letterlijk de hele dag mee bezig ik kan wel een middagje weg maar had er even niet bij stil gestaan dat ik niet een hele dag weg kan!
Thanks voor de tips! Ik zag inderdaad niks op de site staan maar dan mail ik wel even😁 heb ook nog via n werkgroepgenoot bij n kantoor gesolliciteerd maar nog niks gehoord.
Denk dat ik het maar gewoon moet doen, als er iets beters voorbij komt kan ik altijd stoppen.
Volgende week krijg ik een ingreep vanwege een slechte uitslag van mijn uitstrijkje en nu heb ik net de folder gelezen hoe alles in zijn werk gaat en nu ben ik over de zeik en voel hoofdpijn opkomen en misselijkheid.
Wat voor werk zoek je? En woon je toevallig in Amsterdam, Rotterdam of Utrecht? Bij mijn werk (evenementen/horeca) kunnen we komende periode weer veel mensen gebruiken.
Ik: like een tweet over een tv programma
Een of andere bijna analfabete boomer:
Hahahhaa sorry lach hier al 4 minuten om, stel je voor dat je de hele avond tweets volgt en de likes checkt om te zien of iemand met 3 volgers (ik) misschien een linkse gekkie is.