Wat je even kwijt wil #55

Ooh ja das waar! Sorry

Ik vond het echt een kut ding

1 like

waarom?

Ik vond hem vooral echt veel te klein (ben zelf ongeveer 1.65) en onder je voeten zitten een soort anti slip wat bij mij echt heel pijnlijk/ongemakkelijk was.

Maar ik kocht hem wel nadat ik heel erg gewend was aan een normaal ligbad. Misschien als je dat niet hebt dat het wel lekker is.

3 likes

Fijn dat de moderators wat doen aan die kut badjes!

19 likes

Mijn hotelkamer is echt mega gehorig. Ik hoor nu al een kwartier lang degene boven mij schreeuwen/kreunen/janken. Geen idee whats going on, maar heel irritant.

Ik was twaalf uur klaar met werken en ga nu pas slapen terwijl mijn wekker om half 8 gaat. Nog even en dan ben ik van dit kutbaantje af. 🥲
Morgen wel een leuk college dus daar doe ik het maar voor.

Gatverdamme moet ongesteld worden :roll_eyes:. Vandaag wordt mijn bed geleverd en vindt het helemaal spannend want mensen :sweat_smile:.

We gaan vanaf zaterdag in het huis wonen en zondag komt meteen een oude sok logeren (niet mn vader maar de hond van mn tante). Ik ben er echt te excited over en geloof echt dat een hond ons goed zou doen. Maar als ik uit mn burnout ben ga ik weer fulltime werken dus het gaat dan nog niet (en te weinig centjes er nog voor).

Wij hebben een vast bad in de badkamer en vervloeken dat ding echt. We moeten er in douchen en niets vervelender dan dat. Ik lig er misschien 3x per jaar in en mijn vriend nooit. Vind altijd wel grappig dat mensen zonder bad graag een bad willen en mensen met een bad het ding vaak het liefst zien verdwijnen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

Nou ik niet hoor! Ik heb een ligbad en ga er 3-4x per week in, heerlijk!

@Zemraluani ben nu wel benieuwd wat voor tweet je dan likete hahaha

3 likes

Ik vind het forumbadje wel echt heerlijk! Ik ga er zeker 1 keer per week in! Natuurlijk is een echt bad fijner, maar helaas…

4 likes

Ahh ik weet niet welke ingreep je precies krijgt, maar ik had maandag een colposcopie nav het uitstrijkje en het viel me echt 100% mee.

1 like

Komt er dit jaar eigenlijk weer een secret santa?

4 likes

Ze gaan de verkeerde cellen wegsnijden. Niet branden, maar snijden. En ik ben sowieso al heel zenuwachtig omdat ik het niet fijn vind als iemand aan me zit (ptss trauma van vroeger, vind een hand op mijn schouder al vreselijk) laat staan down under met een eendenbek.

Het ligt er ook aan wat voor bad het is. In een van mijn vorige woningen ging ik echt heel vaak in bad maar nu hebben we een bad wat gewoon niet lekker ligt en waar ik te lang voor ben. Dit bad vervloek ik ook (wij douchen er ook in).

1 like

Het is altijd goed om dit aan te geven bij de gyn. Uit ervaring kan ik zeggen dat ze altijd heel tactvol zijn en voordat ze je aanraken ook altijd zeggen dat ze je gaan aanraken. Heel veel succes en sterkte!

Veel sterkte, durf je het te vertellen tegen de arts zodat hij/zij er rekening mee kan houden en kan vertellen wat er gaat gebeuren?

@Hendrik @Hippe_kikker Ik ga het zeker aangeven, dat heb ik gelukkig in de loop der jaren aangewend. Het gaat er ook meer om dat het een man is. Heb gebeld of er misschien plek was bij een vrouwelijke gynaecoloog maar dat ging een hele tijd duren, en aangezien ik gewoon liever vandaag nog heb dat ze die verkeerde cellen verwijderen moet ik me er maar doorheen zetten.

Vind het ook echt ka uu tee dat vanwege corona niemand mee mag komen want met mijn zus erbij is het minder eng.

2 likes

Ik ga vandaag al mijn directe collega’s voor het eerst in het echt ontmoeten en ik vind het eigenlijk best wel spannend. Het is meteen ook een uitje :sweat_smile:

12 likes

Ik zit in de trein youtube video’s van ozzy osbourne te kijken en omg I love it. Ik zou daar echt een weekend willen doorbrengen. Het is so savage, het gaat nergens over.

4 likes