Wat je even kwijt wil #56

Het enige wat ik leuk vind aan dit model is de benaming. Als ik veel therapie krijg presteer ik heel veel :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

5 likes

Omg ik heb net bij krachttraining een 10 kilo plaat echt vol op het midden van mijn voet laten vallen. Doet echt veel pijn, twijfel of ik ff foto moet laten maken

Ik moet nog boodschappen doen en dat doe ik liefst zsm vanwege het weer en dat het straks vast drukker is maar mn vriend heeft de deur op slot gedraaid en op een of andere manier kan ik dat van binnen niet openen :cry: dus moet wachten tot hij thuis is

Wow huh maar als er een noodsituatie is?

1 like

Ik eet nu de bolletje sneeuwmannen koekjes. Zijn dit dé koekjes? Kan nu al niet stoppen blijf maar eten 🥲

8 likes

Raam ingooien?

2 likes

Nog 2 uur en dan heb ik 3 weken vakantieee :star_struck:

8 likes

Hoe ging het?

1 like

@Hippe_kikker Bedoel je het zorgprestatiemodel? Daar heb ik informatie over gehad vanuit de GGZ-instelling waar ik zit.

moet je wel een gasaansluiting hebben :stuck_out_tongue:

had dat ding ook gekocht nav het forum, maar kwam erachter dat dat in mijn huis helemaal niet nodig is

2 likes

Ze komen nu niet meer zomaar van me af!!! Ik krijg gewoon een vast contract :cry:

104 likes

Wat goed!!! Gefeliciteerd!!

2 likes

Ja! Dan vraag ik het je wel ff privé :joy:

2 likes

Ja de kerstmannen! Nu snap ik ook waarom iedereen zo hyped is!

1 like

Nou ik vind dit geen humble brag hoor maar wat een rare opmerking van die persoon.

Omg, nu twijfel ik om even naar de ah te gaan. Was deze vergeten :sob:

1 like

Gooodd ik dacht dat ik 800 euro aan iets moest betalen, heb ik niet goed gelezen en wordt het wel gewoon vergoed :boom:

18 likes

Ooh ik was al chagrijnig en ik bedenk me net dat ik morgen nóg eerder weg moet omdat het lampje van mijn benzine brandt :rage: weer een wijze les geleerd om voortaan gewoon meteen te gaan tanken

1 like

Ik heb echt zo’n relaxt studiedagje vandaag. Met een groepsproject maken we echt super veel progressie en iedereen werkt ook fijn samen + voor een ander vak een goede beoordeling gehad. Dus ik ga zo lekker koken en straks nog even Echte Gooische Moeders vanuit bed kijken.

2 likes

Een vriend van mijn man heb ik vijf jaar geleden leren kennen. Hij had altijd whiskey in z’n handen, was een high functioning alcoholic, versleet meisjes bij de vleet (vooral vanwege z’n Britse accent vermoed ik) en ja, was gewoon een beetje een bad boy.

2,5 jaar geleden leert hij een (Amerikaanse) vrouw kennen en nu ze verloofd zijn doet hij blijkbaar aan ‘shredding for the wedding’ waarbij ze met personal trainer gaan sporten zodat ze fit zijn voor de bruiloft, heeft hij een Insta voor z’n hond, luistert hij Ed Sheeran en Justin Bieber en ze noemen elkaar vast schmoopie. Hij is echt zo’n Amerikaanse man geworden die als een hondje achter z’n vrouw aanloopt. Zoooo raaaaar.

23 likes