Wat je even kwijt wil #56

Het enige wat ik leuk vind aan dit model is de benaming. Als ik veel therapie krijg presteer ik heel veel :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

5 likes

Omg ik heb net bij krachttraining een 10 kilo plaat echt vol op het midden van mijn voet laten vallen. Doet echt veel pijn, twijfel of ik ff foto moet laten maken

Ik moet nog boodschappen doen en dat doe ik liefst zsm vanwege het weer en dat het straks vast drukker is maar mn vriend heeft de deur op slot gedraaid en op een of andere manier kan ik dat van binnen niet openen :cry: dus moet wachten tot hij thuis is

Wow huh maar als er een noodsituatie is?

1 like

Ik eet nu de bolletje sneeuwmannen koekjes. Zijn dit dé koekjes? Kan nu al niet stoppen blijf maar eten 🥲

8 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Raam ingooien?

2 likes

Nog 2 uur en dan heb ik 3 weken vakantieee :star_struck:

8 likes

Hoe ging het?

1 like

@Hippe_kikker Bedoel je het zorgprestatiemodel? Daar heb ik informatie over gehad vanuit de GGZ-instelling waar ik zit.

moet je wel een gasaansluiting hebben :stuck_out_tongue:

had dat ding ook gekocht nav het forum, maar kwam erachter dat dat in mijn huis helemaal niet nodig is

2 likes

Ze komen nu niet meer zomaar van me af!!! Ik krijg gewoon een vast contract :cry:

104 likes

Wat goed!!! Gefeliciteerd!!

2 likes

Ja! Dan vraag ik het je wel ff privé :joy:

2 likes

Ja de kerstmannen! Nu snap ik ook waarom iedereen zo hyped is!

1 like

Ik was net ergens op bezoek en daar kwamen op een gegeven moment 2 mannen die even iets moesten aanpassen aan de nieuwe aanbouw. Zegt ze nadat ze de deur uit zijn: ik snap wel waarom jij al zo lang vrijgezel bent, die mannen zagen je allebei duidelijk zitten en zaten ook continu naar je te loeren terwijl jij binnen zat en jij hebt totaal geen benul. Haha mocht dat al zo zijn had ik het zelf niet door indd, al lijkt het me ook stug dat dat dan niet voor één van de twee maar ook nog eens allebei zou gelden :upside_down_face:

Oke klinkt nu als een humble brag besef ik me, maar is het totaal niet want ik vind het dus ook wel echt jammer dat ik zoiets niet vaak door heb (helemaal nu ik mezelf erg oncomfortabel in m’n lichaam voel door doortikkende Prednison-kilo’s zou zo’n egoboost of iets van mannelijke aandacht na bijna 2 zo goed als opgesloten Corona-jaren met nauwelijks mannen tegen te komen wel welkom zijn :wink: )

2 likes

Nou ik vind dit geen humble brag hoor maar wat een rare opmerking van die persoon.

Dat ik daarom vast nog vrijgezel was, was maar een grapje hoor. En wellicht één met een kern van waarheid, want ik date niet online en heb het irl inderdaad niet gauw door als iemand me ziet zitten. Heb het ook al vaker gehoord van anderen, ook van mannen zelf die zoiets dan een tijd later zeiden, en het helpt m’n liefdesleven vast ook niet dat mij zoiets niet snel opvalt, dus tja, ook als het geen grapje was nam ik daar geen aanstoot aan :wink:

1 like

Omg, nu twijfel ik om even naar de ah te gaan. Was deze vergeten :sob:

1 like

Gooodd ik dacht dat ik 800 euro aan iets moest betalen, heb ik niet goed gelezen en wordt het wel gewoon vergoed :boom:

18 likes