Wat je even kwijt wil #56

Toen ik net bevallen was, stuurde een collega een appje (was Corona, dus kon niet langskomen) dat ik de dag erna taart bezorgd zou krijgen. Ik had me er helemaal op verheugd, de kraamverzorgster al verteld dat ze maar en flink stuk mee moest nemen, anders zouden mijn vriend en ik het nooit op krijgen. Wordt er de dag erna een fucking luiertaart bezorgd :mad: Die collega is dus zeker niet mijn beste vriend geworden.

40 likes

Huh?

Ik heb het gezien. Was een mooi item.

1 like

Hahaha wtf hoe is dit een huwelijkscadeau? Of überhaupt een cadeau

2 likes

Misschien was dit vorig jaar tijdens het hamsteren, toen was wcpapier heel waardevol :joy:

11 likes

Ik wil lego-en
Maar waarschijnlijk lig ik elke avond op de bank met chips

1 like

Kunnen ze geen Lego of knex-chips maken? Lekker spelen met je eten. :sweat_smile:

1 like

Ik zou dit alleen een klein beetje grappig vinden als je twee jaar getrouwd bent omdat dat het papieren huwelijk is. Maar elke andere situatie is een nee.

4 likes

Oooh ik ga hier wel echt lekker op hoor en heb dit ook voor mijn ouders gedaan voor de grap toen ze 60 werden. Mijn moeder kreeg een EHBO (eerste hulp bij ouder worden) box en mijn vader een schijt aan je leeftijd taart.

Wel uiteraard ook een normaal cadeau gegeven. Maar ik geef echt graag dit soort uber tatta cadeaus aan mijn ouders.

3 likes

Zal dit ook gewaardeerd worden als je schoonmoeder 70 wordt?

Asking for myself

8 likes

Ik wil later gewoon een croissantjestaart. Mijn leeftijd in croissantjes of loempia’s. Pleepapier koop ik zelf wel.

13 likes

Jeetje wat een enorm heftig bericht zo ineens. Absoluut niet te hopen dat het dat is… heel veel sterkte want ook deze onzekere tijd zal vast een heel zware periode zijn :heart:

3 likes

Ik heb gewoon al mijn kerstcadeautje al gekocht.
Ik sta gewoon perplex van mijzelf. Meestal ren ik 24 december als kip zonder kop door de stad voor de laatste cadeautjes.

Nu nog alles acceptabel ingepakt krijgen en dan kan ik echt genieten van het kerstseizoen.

7 likes

Mijn hart. Ik raakte in gesprek met een oud mannetje van 81 bij de supermarkt. We woonden in dezelfde straat dus ik ben met hem terug gelopen. Onderweg ging hij allemaal huizen laten zien waar zijn familie heeft gewoond. Echt zo lief en warm moment haha.

66 likes

Vandaag weer begonnen met werken na een weekje vakantie en ik ben zo ontzettend moe. Ik ben echt aan het aftellen totdat ik klaar ben met werken. En het irritante is dat ik nu zo moe ben dat ik niks gedaan krijg en alleen maar naar mijn bed wil maar tegen de tijd dat ik naar mijn bed mag niet kan slapen.

2 likes

Had net een omelet als lunch met losse groenten ertussen maar normaal doe ik er iets van cottage cheese oid tussen maar die was op. Dus zachte geitenkaas (die smeerbare) gemixt met wat chilisaus en over de helft van het ei gesmeerd. Echt zo lekker :drooling_face:

3 likes

Ben compleet verzopen in de regen vandaag. En van de kerstballen die ik bij AH wilde halen hadden ze er maar 3. Een beetje jammer wel. Morgen maar naar AH 2.

Een verrotte komkommer is denk ik wel het vieste van alle rotte groenten die je in je koelkast tegen kunt komen.

9 likes

Ja iehl zo zacht en papperig word dat. En als je dan het plastic er nog om hebt zitten lekt het :sob:

1 like

Ik heb net voor mezelf voor oudjaar een (veeel te dure maarja hè je moet wat) hotelkamer geboekt in m’n eigen stad met patio + bad om alles maar even te ontvluchten. Mocht ik alsnog niet gaan kan ik gratis cancellen, maar anders dan hou ik het die avond mooi voor gezien met alles en iedereen. Bruisbal mee en gaan :+1:

57 likes