Wat je even kwijt wil #56

Wat stond er over FF in het grote boek? Dat wij toch wel zoete zure kantoortrutten zijn? :wink: Maar tof :slight_smile:

Ik heb volgende periode een fijner lesrooster. Niet altijd meer tot de laatste uren. :grin:

2 likes

Daar heb ik niet naar gevraagd, had ik moeten doen!!

3 likes

Sorry ik geef geen like want champignons :face_vomiting:

6 likes

Supernice! Ik dacht altijd dat dit een heel gedoe zou zijn XD. But no, 1 knopje :tipping_hand_woman:

1 like

Ja, best wel. Hij is altijd erg attent en behulpzaam.

Nou ja, we willen samen gaan zitten zodat hij me evt kan helpen met iets waar ik mee bezig ben dus vroeg of hij maandag op kantoor is gezien ik daar dan toch ben.

Zijn reactie (na een beetje heen en weer) was dat hij ‘wel is charmanter is gevraagd voor een date’

Er was wel meer maar dat was het punt dat in dacht - oh! Maar mss bedoelt hij het luchtiger dan ik t opvat :sweat_smile:

2 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: IKEA topic

We hebben weer eens vers maisbrood, daar kan ik zoveel van eten. Maar volgens mij helemaal niet voedzaam.

Je moet ze per vijf kopen voor €20,- 🥲

Haha het kan ook zonder champignons! Maar dit gerecht is echt mijn guilty pleasure. Echt vies lekker

2 likes

zijn het dan mini bekertjes?

Nee echt die grote, bijna 500 ml dacht ik.

2 likes

Thnx, ging er vanuit dat hij mij bij al goed stond omdat ik hem zelden hoger zie, maar hij stond dus op 80! Was super makkelijk

1 like

Haha leuk en denk dat de meeste mensen zoiets niet zo maar zeggen, natuurlijk ook als grapje maar je zegt dat waarschijnlijk niet tegen random collega die je niet een beetje interessant vindt. Spreken jullie elkaar ook veel, bellen over kleine dingen etc

1 like

Ik heb net m’n eerste zangles gehad in 15 jaar. Het is bij een excentriek oud katten vrouwtje en zo leuk haha, ik heb er weer helemaal zin in.

10 likes

Ja, dat dacht ik ook maar dan ga ik toch weer aan mezelf twijfelen of ik er niet te veel van maak.

We bellen elkaar wel enigszins regelmatig en hebben als we elkaar op kantoor zien ook altijd leuk contact (goede gesprekken over niet werk gerelateerde zaken).

Hij probeert me de laatste tijd ook bij sociale dingen te betrekken / me te zien (bv of ik naar x evenement ging op dezelfde dag als hij / samen met collega’s iets doen na werk), maar door drukke schema’s / ziek zijn van de week is het nog niet van gekomen.

Ben benieuwd :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dat ik genoot van de lucht van net

21 likes

Oh dit doet me eraan denken dat we vroeger plakken kaas om een mok thee plakten zodat we die er gesmolten af konden schrapen, echt goor eigenlijk :nauseated_face: misschien boterham met kaas in de magnetron ook maar eens proberen

5 likes

Gvd ben helemaal klaar met deze dag want afgewezen voor een sollicitatie en voel me daardoor altijd depri en onzeker, dus echt ff geen zin om naar de supermarkt te gaan en ik wist dat m’n vriend nog een diepvriespizza voor me had gekocht (want hij had die van mij opgegeten dus ter vervanging) zit er ham op :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth: en ik ben vegetariër (en zo niet dan wilde ik alsnog geen stukken smaakloze ham)

Nu eet ik maar broodje hagelslag

9 likes

Ik heb 1 euro teruggekregen van de belastingdienst :joy:

32 likes

Je zou bijna een stichting willen opzetten om deze mensen toch van warmte te kunnen voorzien :sob: bizar dat je voor deze basisbehoefte tegenwoordig welvarend en haast rijk moet zijn.

3 likes