Wat je even kwijt wil #56

Vandaag is mn lisexcisie een week geleden en ik heb nu voor de 3e dag bloedverlies, bijna hetzelfde als een menstruatie. Vraag me af hoelang dat nog gaat duren, want voel me gewoon echt niet mezelf. Iemand ervaring daarmee toevallig? Weet dat het de korst is die losgelaten heeft, maar ben wel bang. Ben sowieso een schijterd als ik wat heb.

1 like

Ik ben echt slecht in het herkennen of iemand met me flirt, maar ik geloof dat een collega een soort van met me aan het flirten is (??) :no_mouth:

2 likes

Hebben wij ook gedaan.
Kan alleen niet meer zo heet douchen hierdoor.
Ik mis mijn standje gekookte kreeft onder de douche :frowning:

1 like

Denk aan seks, schijnt dat je dan beter kan ophouden. Of het echt zo is.

Anders slechte verbinding faken en even snel plassen.

Edit… Zie net dat je berichtje van 2uur geleden is. Hoop dat je inmiddels bent geweest :crazy_face:

3 likes

Ik heb geen idee. Denk dat de doorvoer minder dan 60 is, maar hij voelt kouder aan.
Maar nee 60 is wel wat erg heet

1 like

omg I need die linker paarse!!! dadelijk even Arnhem stalken.

2 likes

zó waar, ga ik voortaan gebruiken als reactie :cowboy_hat_face:

55 likes

Ik voel me best alleen vandaag en heb nergens zin in, dus lig ik met fanta op de bank series te kijken!

2 likes

Ik heb zooo geen inspiratie voor wat ik vanavond moet koken… dalijk maar eens naar de winkel om wat te zoeken.

2 likes

Haha leuk toch, als die collega leuk is ten minste. Wat doet ie dan?

1 like

pfff ik begin eindelijk een beetje door mn zooi heen te komen en alles te organiseren voor het verhuizen van volgende week. Voelt best fijn dat er weer even vooruitgang is. Was er gisteren echt totaal klaar mee weer. Gelukkig aankomende week maar drie dagen werken, ikea tripje, alles klaar zetten en dan alles over gooien en dan ben ik klaar en ga ik in winterslaap.

2 likes

Ik doe dan meestal wraps/tortilla’s :sweat_smile:

1 like

Heb je gebeld?:kissing_heart:

1 like

Haha dat heb ik al naar m’n vriend geappt. Het word wraps of dit:

3 likes

jaaa! Haha en bleek ook weer ding van niets. Dus we gaan vrolijk het weekend in

1 like

Mijn contract wordt alsnog verlengd zodat ik de tijd kan nemen om uit te zoeken wat voor werk wel bij me past zonder stress :pleading_face: en omdat ze me graag binnen de organisatie willen houden, echt fijn.

86 likes

Wat stond er over FF in het grote boek? Dat wij toch wel zoete zure kantoortrutten zijn? :wink: Maar tof :slight_smile:

Ik heb volgende periode een fijner lesrooster. Niet altijd meer tot de laatste uren. :grin:

2 likes

Daar heb ik niet naar gevraagd, had ik moeten doen!!

3 likes

Sorry ik geef geen like want champignons :face_vomiting:

6 likes

Supernice! Ik dacht altijd dat dit een heel gedoe zou zijn XD. But no, 1 knopje :tipping_hand_woman:

1 like