Ik werd vanochtend misselijk wakker in de lucht van m’n avondeten van gisteren (=gyros) en dan bedenk ik me weer eens dat wonen in een studio soms echt z’n nadelen heeft en heb wel een afzuigkap hoor, maar niet hard genoeg aangezet vrees ik.
Ik heb dat gevoel ook snel, maar zeg dan tandarts of huisarts.
Of ik moet even iets laten controleren. En dan snel over wat anders praten. Je bent niks verplicht.
Ik heb het deze week ook en staat tijd prive geblokt, niemand nog naar gevraagd en als ze het doen dan wordt het zoiets.
Zo kut als je door thuiswerken semi kan uitslapen en je wordt wakker van mensen die autoruiten krabben. De eerste vertrok al om 6u.
Je leidinggevende mag er niet eens naar vragen waarvoor het is. Noodzakelijke artsbezoeken mogen altijd onder werktijd als die niet buiten werktijd te plannen zijn. Ik heb regelmatig dit soort afspraken (therapie, gynaecoloog) en blok mijn agenda dan met een privé afspraak. Heb er nog nooit vragen over gekregen.
Oh ik vind dat echt een heerlijk geluid als je in bed ligt en er zelf niet uit hoeft!
Volgens mij hebben m’n buren een puppy, zo benieuwd hoe hij er uit ziet Hoorde hem vannacht een beetje janken. Arm beestie, hopelijk vannacht al wat minder
En de soap gaat doorrrrrr
Heb bij mijn begeleider aangegeven dat ik mij belaagd voelde toen ik wou wegfietsen. Begeleider heeft dat netjes aangegeven bij de organisatie, want wtf. Dus die heeft binnenkort een telefonisch gesprekje
Leuk begin van de maandagochtend en ik gok dat de hele maand mijn mood als deze emoji kan worden omschreven
Zo weinig zin in weer een week in teams overleggen
Ik zit echt in groundhog day want ik WIST dat iemand ging vragen “iemand nog iets spannends gedaan dit weekend?!!!
”
Ik kan het niet meer aan.
Mijn manager wilde me onverwachts spreken. Ik krijg dan altijd meteen een hartverzakking en denk dat ik op staande voet ontslagen ga worden. Dus minuten lang met hart kloppingen gezeten. Gaat het gesprek uiteindelijk over mijn loonsverhoging en dat ik de hoogst mogelijke beoordeling krijg. Waarom ben ik zo?
Ik herken dit heel erg! Ooit heeft een manager aan mij in de ochtend gevraagd of ik ergens laat in de middag tijd had zonder te zeggen waar het over ging. Heb hem er toen op aangesproken dat ik het echt niet fijn vind en dat hij dit niet meer moest doen.
Had hij van geleerd.
Meeting toen was bij mij overigens ook positief.
Ik gisteren helemaal blij nieuwe kussens voor op de bank gekocht, aanbieding was vandaag verlopen. Bleek ik iets niet goed te hebben gedaan dus bestelling was niet doorgekomen maar ik mag ze nu alsnog voor 12 euro samen ophalen (ipv 40 euro).
Pfff ik ben zo gespannen, niet normaal
Zo geen zin om zo met de psychiater te bellen. En mijn huis is een rotzooi.
Ik wil dus dit sinds net voor de lockdown en heb het tot op heden uitgesteld. Maar het lijkt me ook superleuk, ik heb er zelfs vieze handen voor over (kan ik slecht tegen).
En ik kijk uit over een atletiekbaan en dan begint dat ook weer te kriebelen maar moest vanmijzelf afwachten in het kader van ‘dat zal straks toch weer niet kunnen blabla’ en ik had wederom gelijk :’(
Mijn vergeetachtigheid is een godsgeschenk. Ik dacht net “had ik nog maar koekjes”
En nu bedacht ik me dat ik gister helemaal ben vergeten om mn vriend een paar koekjes vergeten dus ik heb nog koekjes.
De oma van mijn vriend gaat zich opgeven voor first dates ze is echt een geweldige sarcastische Amsterdamse vrouw dus het wordt sowieso goede tv
hopelijk kiezen ze haar uit
Op zich wel oke, denk dat dit de beste keuze was! Jij?
Maar vond amy wel meer typisch k3, al is haar stem echt minder. Ben in ieder geval blij dat het niet diede is geworden, kreeg van haar zo braafste meisje van de klas vibes. En celester vond ik er ook totaal niet tussen passen
Aargh mn wasmachine wil niks meer doen. Hopelijk kunnen we het zelf fixen.
Ik zou starten met het filter schoonmaken! Dat heeft mij al een aantal keer gered!
de lift