Wat je even kwijt wil #56

Nu heb ik ook geen dvd speler dus dat scheelt. :joy: Maar echt alle leuke dingen gaan niet door of ik kies er zelf voor om iets niet bij te wonen (feestje met veel vrouwen, waaronder zwangeren die niet ingeënt zijn). Dus kies er misschien ook een beetje zelf voor.

Wat is er?

2 likes

Virgil abloh (designer) is vandaag overleden. Was 41 :sob:

6 likes

Oh excuses, ik zat de NOS-app af te speuren op zoek naar nieuws over een andere Virgil.

3 likes

Dit jaar is volledig kut en ja maar ja we moeten door hĂš (aldus mijn omgeving)
Mijn hoofd:

10 likes

Als pinkpop komend jaar weer niet doorgaat wil ik ook gewoon m’n centen terug. Anders kan ik er straks met rollator heen.

3 likes

Wat vind je van de uitslag?

Blij want het eindelijk werkte m’n Paypal waardoor ik de oorbellen die ik wou kok bestellen, maar anderzijds toch een beetje boos want gisteren was het een veel betere deal :sob:

1 like

Mijn friend zette me net af op het vliegveld in Chicago en ik wou naar binnen lopen en zij wou wegrijden en toen kwam ik er net op tijd achter dat ik m’n telefoon nog in de auto had liggen :no_mouth::no_mouth::no_mouth::no_mouth:

4 likes

Ik heb iemand nodig die ook enthousiast over films kan praten. Ik zat net film te kijken en mn moeder keek naar me alsof ik gestoord was.
No worries, heb nog nooit in een bios geapplaudiseerd hoor

1 like

Ik heb mijn ontbijt voor morgen al gemaakt, tas ingepakt en kleding klaar liggen. Voelt zoveel chiller om morgen niet te hoeven haasten. :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Ik zie steeds op tiktok hoe mensen pottenbakken en ik vind het echt superleuk. Dat wil ik ook kunnen/doen.
Mijn probleem is alleen, helaas, dat als ik ergens niet direct goed in ben en ik het niet direct kan, dat ik het niet meer leuk vind :sweat_smile:

12 likes

Zo herkenbaar dit haha! Ik zie zo vaak dingen die me echt superleuk lijken om te doen. Dan wil ik bijvoorbeeld dansles, maar dan stel ik me helemaal zo’n beeld voor in mijn hoofd van super lenige moves en lifts. Maar dat is dus 100% zeker niet mijn niveau en dan denk ik: meeh dan wordt het toch niks. En doe ik het vervolgens maar niet.

5 likes

Pottenbakken is echt heerlijk, wordt er altijd heel ontspannen van! En vaak denk ik, nah best lelijk dit, dan gaat er glazuur over en is het ineens wel heel leuk

5 likes

2 uur geslapen, toen ging een kat spugen en nu dus klaarwakker. :woman_shrugging:t2:

Night from hell dit en moet gewoon werken morgen/straks :sob::sob::sob:

1 like

Ik moet vandaag gaan aangeven dat ik as vrijdag en volgende week vrijdag een afspraak heb in het ziekenhuis (eigenlijk echo ivm zwanger) maar ik ben daar zo slecht in. Helemaal doemscenario bedenken dat mijn leidinggevende zegt dat het niet mag of kan of dat ik al meteen moet vertellen wat voor onderzoeken het zijn. Pffff waarom ben ik zo

1 like

Dat sowieso nooit!

Nee ik weet dat ze het niet mag vragen maar dat ik me “gedwongen” voel om het te zeggen omdat het anders misschien niet zou mogen, dat bedoel ik meer

1 like

Anders heel basic houden: dat je er dan niet kan zijn ivm medische afspraak dus dat je vanaf tijd x er niet bent

6 likes