Wat je even kwijt wil #56

Ik haaat uit bed komen als het donker en koud is. Lig al een half uur in bed sinds mijn wekker en ben gewoon blijven liggen terwijl ik naar school moet :weary: gevolg: geen tijd voor me leuk opmaken, wat wel het plan was want jarig.

16 likes

Als ik om vier of vijf uur opsta ben ik vrolijk maar om half 7 de grootste sacherijn die er bestaat omdat ik alles gehaast moet doen, :rofl:

Gefeliciteerd @Nysmn! Tracteer jezelf op taart en mooie make-up producten :partying_face:

1 like

Waarom begint het leven zo vroeg? Doe mij maar Spaanse werktijden incl siësta

15 likes

Die heeft gewoon haar kofferbak vol leren jackies. :stuck_out_tongue: Raven vraagt haar ditzelfde volgens mij in boerderij van Dorst.

1 like

Word wakker en ruik ineens helemaal niets meer. Zelftest gedaan en die is positief

Kan wel jaaaanken

10 likes

Weet iemand of je Backwerk (die winkel die overal De Broodzaak overneemt :angry:) uitspreekt als ‘bek (Engels) + werk’ of ‘bak (NL) + werk’.

Ik dacht dus dat eerste, en vond/vind dat spuuglelijk. Ik maakte er ook maar backwork van. Maar nu zei een vriend gewoon ‘bakwerk’

Volgens mij spreek je het op zijn Nederlands uit, als in: bakwerk

1 like

Ik snap ook nooit wat die naam moet voorstellen, het heeft alle schijn van een woordgrap ofzo maar ik zie er niks in.

3 likes

Ik ga waarschijnlijk een andere auto kopen. Maar vind het altijd heel veel geld.

2 likes

Beter hou je je smaak!! Ik ruik niks, heel kut maar ik proef gelukkig nog wel

1 like

Het is een Duitse keten, dus op z’n Duits.

7 likes

Ben je dan ook ontzettend verkouden? Of ruik je gewoon niks zonder dat t verstopt zit

Is toch gewoon Duits?

Edit: oh spuit 11 lol

@nox wat voor auto wordt het?

En @Nysmn gefeliciteerd!

1 like

Backwerk is eigenlijk Duits. Dus op zijn ‘Duits/nederlands’

Nevermind, spuitelf :laughing:

1 like

Ik was wel heel verkouden maar nu gewoon ‘normaal’ verkouden maar ook met een open of halfopen neus ruik ik gewoon nikssss. Volgens mij bleef dit bij oa @VickyViolence echt lang dus ik ben bang

Ugh herkenbaar! Wij willen een auto maar zo veel geld dat ik al niet heel veel zin heb om er een uit te zoeken. Weet je al wel wat voor auto je wilt?

En @Dazed het wordt weer een hyundai. Hetzelfde merk als nu. Maar alles wat veel geld kost vind ik moeilijk. Terwijl ik het geld wel heb, anders zou natuurlijk nooit een overweging zijn.

3 likes

Ja dat herken ik wel! Ik ‘durf’ ook nooit zo goed grotere bedragen uit te geven terwijl dat soms prima kan. Maar daardoor koop ik dure dingen wel alleen als ik ze heel goed heb overwogen en heb ook nog nooit een grote miskoop gedaan daardoor, dus in zekere zin is er ook wel weer wat voor te zeggen haha.

1 like

Daarom ook ff een GGD-test doen, dan weet je het zeker

Onnodige c’s in woorden zetten is superchip net als onnodige x’en

2 likes