Ik probeer mezelf wakker te houden zodat ik zo niet op een heel andere plek in Nederland wakker word dan waar ik moet zijn, maar eeeh. Zó moe, ben al sinds 10.45 alleen maar aan het haasten van afspraak naar afspraak.
Gister zijn de twee lichtgrijze muren die ik had in m’n woonkamer lichtroze geverfd en m’n leven is zo veel beter nu ik had al 1 donkergroene erbij alleen ik was na 2.5 jaar dat wit/lichtgrijs zo zat, zo grauw
Dus nu is het lichtroze met donkergroen en ik ben er zo blij mee zo veel warmer, zo knus. Hele huis ruikt nog wel naar verf maar ok
Wat kan een mens zichzelf gek maken zeg!
Afgelopen vrijdag dus een lisexcisie gehad onder volledige narcose. Mocht eind van de middag weer naar huis. Alleen zaterdag en zondag zo’n pijn aan mijn baarmoeder gehad dat ik vandaag even op controle mocht bij de gynaecoloog. Alles zag er goed uit en er zat alleen wat vocht/bloed in mijn baarmoeder, vandaar de pijn. Alleen: voordat de gynaecoloog de inwendige echo maakte had ik alleen een gelige waterige vloei, maar sinds ik thuis ben heb ik lichtroze bloederige vloei. Vraag me af of dit kan en wel normaal is, omdat ik eerst geen lichtroze vloei had, en na dat gepoke met die inwendige echo wel. Anders morgen maar weer bellen, maar dan voel ik me weer zo’n hypochonder.
Ik ben met mn ouders in Parijs, deze avond waren we in een random bistro gaan zitten en opeens lopen goede vrienden van ons die ‘thuis’ 2 straten verder wonen langs die bistro gelukkig zagen we elkaar en dan hebben we bijgekletst haha, heel toevallig
Na 6 nachtdiensten probeer ik m’n ritme terug te krijgen. Ik mag van mezelf niet voor 12 uur naar bed, want andery word ik gegarandeerd om 4 uur wakker en slaap ik niet verder.
En ik moet echt weer snel wennen, want moet vanaf donderdag precies contra draaien ( in plaats van 6 uur sochtend’s naar bed, om 6 uur sochtend’s beginnen)
Ik ben die klote diensten zo extreem zat. Kan echt wel janken van hoe constant fucked up ik me voel door stelselmatig slaapgebrek.
Dat is helemaal normaal bij een inwendige echo! Kan je wat bloederige afscheiding door krijgen, bij weinig bloedverlies en normale afscheiding wordt dat wat lichtroze.
Dankjewel! Ben mezelf helemaal gek aan het maken of de gynaecoloog niet per ongeluk de wond/korst aangetikt heeft en dat het daardoor is gaan bloeden. Maar dan bloed het denk ik wel stevig en dit is lichtroze wat ik heb. Helemaal nooit aan gedacht dat het door de echo zelf kan komen.
Hoeveel (nep)leren jasjes zal caroline vd plas hebben?
Altijd als ik haar op tv zie heeft ze er 1 aan
Kan me goed voorstellen dat het allemaal onzeker maakt, want het lijkt me ook best een spannende ingreep! Fijn dat ze voor de zekerheid ook nog even goed hebben gekeken. Bloed/vocht in het baarmoedergebied kan ook zo veel pijn doen omdat het een beetje gaat irriteren. En als je nog extra geruststelling nodig hebt, gewoon nog een keer bellen tot al je vragen zijn beantwoord! De gynaecoloog had mij uitgelegd dat het met een inwendige echo kan zijn dat er bijvoorbeeld een klein adertje gaat bloeden. Dat geeft licht bloedverlies dat mengt met de normale afscheiding maar stopt ook snel weer! Mijn ervaring met inwendige echo’s is dat ik soms wel wat lichtroze afscheiding of een beetje bruin bloedverlies heb maar soms ook niet, het stopt altijd binnen een paar uurtjes weer. Waarschijnlijk is 't nu allemaal net wat gevoeliger door de lisexcisie en misschien ook beter doorbloed omdat de wond aan het herstellen is.
Hoop dat je je verder okee voelt ook zo na de narcose
Haha ik kreeg ook de melding, sta op nummer 12 in de wachtrij
Ik heb die gister ook gezien, snap echt niet waarom je dat filmt en al helemaaaaal niet dat je het op Tiktok zet??
Ik kreeg vandaag te horen dat ik geen huis heb omdat ik in een appartement woon.
En ik het dus niet mijn huis mag noemen maar het mijn appartement moet noemen 🥲
De persoon in kwestie heeft een rijtjeshuis (echt niets mis mee want ik ben jaloers op de tuin). Maar mijn schamele niet huis/appartement is wel een stuk groter (geen idee of je daar het is wel/geen huis punten voor krijgt).
Laat mij en mijn huis verdorie.
Noemt diegene haar huis dan ook continue rijtjeshuis of eengezinswoning of twee onder één kap woning. Of je nou in een villa woont of een kartonnen doos, als je er in kunt wonen met een dak boven je hoofd is het toch gewoon een huis. 🥲
NOU haha (oh hier gaan we) ze is ooit bij mijn ouders thuis geweest en dat noemde ik ook een huis. En toen was het ‘nee dit is een villa’ (ja mijn ouders hun huis is vrijstaand en wat groter dan een standaard huis en wat is de standaard dan weer maar villa echt niet). En nu woon ik in mijn appartement huis villa.
Gadver, zij zegt zeker ook dat ze met de BMW komt ipv de auto en haar iPhone ipv mobiel
Oh shit… DIT KLOPT
Grrr in slaap gevallen op de bank, nu lig ik in bed en ben ik klaarwakker. Krijg ook echt de schijt van die snurkende vent naast me
Nacht 2 wakker liggen van kriebelhoest. Echt fantastisch
Waarschijnlijk is dat het ook en maak ik me veel drukker dan nodig is, maar ik ben zo onbekend op het gebied van gynaecologie en alles wat daarbij komt kijken dat ik een beetje onrustig ben geworden. Kwam ook best emotioneel uit de narcose, was heel blij dat het achter de rug was, en op zo’n moment mis je je moeder gewoon.
Ik kijk het eventjes aan en dan bel ik vanmiddag even naar de gynaecologie afdeling.
Ik haaat uit bed komen als het donker en koud is. Lig al een half uur in bed sinds mijn wekker en ben gewoon blijven liggen terwijl ik naar school moet gevolg: geen tijd voor me leuk opmaken, wat wel het plan was want jarig.