Toen ik net naar beneden ging wel! Toen ik terug kwam met boodschappen niet. Had gisteren gebeld en ze zeiden dat 'ie dus steeds uitvalt en dat ze vandaag dus met andere onderdelen komen, toen ik net beneden stond er ook iemand van dat bedrijf die ook zo droog ‘Hij doet het niet hoor’ zei en toen ben ik met een diepe zucht naar de andere ingang waar ik eigenlijk niet naar binnen mag/kan met m’n pasje met iemand anders meegelopen en de lift tot de 29e genomen en met de trap naar beneden gegaan dus heb gelukkig geen 26 verdiepingen hoeven lopen maar hooo wat een gezeik de hele week al
Ik had net 17! pitjes in mijn mandarijn. Aub zeg
Jeetje als een flatgebouw al 29 verdiepingen (of meer?) heeft mogen ze er wel wat haast achter zetten om het te maken Hoop dat het snel gefixt is!
Naar aanleiding van de handleiding heb ik hem eerst een uur van de elektriciteit afgehaald, maar dat richtte niks uit. Net het filter gedaan (wasmachine gekanteld en alles voor een bakje eronder) en het werkt! Woohoo ben trots op mezelf, haha.
ja ik ga echt de politie bellen als het zo lang blijft door gaan hoor jemig
voelt ook niet veilig want dat kreng schommelt als een gek als 'ie wel werkt
Net zo lekker gewandeld in de zon
en nu is m’n hoofd even helemaal leeg
Ik ben ook zo, heb laastst twee nachten wakker gelegen toen mijn baas me een keer vroeg of ik op kantoor kon komen die week voor een meeting. Was het gewoon omdat hij een taart had.
Er is een monteur hier en ging er vanuit dat het een kwartiertje zou duren, is ie al een uur hier Ik wil chillen op de bank ipv achter mijn laptop zitten te “werken”, vind dat altijd zo ongemakkelijk
Ik moet naar douglas maar vind de medewerkers in het filiaal in mijn stad echt vervelend. Dan kom je voor theordinary en dan willen ze je chanel skincare aansmeren
Oh wat hoog! Woon je dan niet in Nederland?
Er was net een oud vrouwtje in de supermarkt die haar kleine, irritante hond mee had genomen in een kooi in haar winkelkarretje. Als ik zeg dat het beest de hele winkel bij elkaar blafte ben ik nog mild…achter mekaar dat keiharde hoge geblaf waarbij je trommelvliezen telkens in elkaar klappen. Ik belandde achter haar in de rij bij de kassa waarbij het beest nog zenuwachtiger werd, maar ze deed net of haar neus bloedde, niks aan de hand. Toen moest ze afrekenen en kon ze haar portemonnee niet vinden, en vervolgens had ze niet genoeg geld in de ene portemonnee en moest de 2e erbij gezocht worden met de rest van t geld. Iedereen in de rij stond letterlijk met hun vingers in de oren.
Toen ze EIN-DE-LIJK klaar was hoorde je die hele rij mensen zuchten van opluchting
Op zo’n moment denk ik echt, oud en seniel of niet…ik wil een stok tussen de spaken van je fiets steken tijdens het rijden.
Zat gebouwen in Nederland met 40 verdiepingen! Vooral Rotterdam (zelfs 1 met 62, als dan de lift stuk is zou ik verhuizen haha), maar Den Haag etc ook wel denk ik.
Ik mag hopen dat daar minstens 2 liften in het gebouw staan met een apart besturingsysteem en motor.
Na een uur vertraging zit ik eindelijk in een trein die rijdt, en ben 1e klas gaan zitten omdat ze in de 2e klas schouder aan schouder zitten en staan. Had laatst hier ergens gelezen dat iemand zei dat dat eigenlijk veel te zot is en inderdaad, rot op zeg ga niet in een 4 site met 3 mensen tijdens een pandemie als er in de 1e klas haast niemand zit
Jawel hoor, woon gewoon in Den Haag!
Waar is die 5 uur lockdown als je ‘m nodig hebt
Spoiler K2 zoekt K3
Vanaf het begin van de audities viel Julia bij mij op en had ik het idee dat zij zou winnen. Maar naar mate de wedstrijd vorderde zag ik in Amy meer een nieuw K3-meisje. Ik vind Julia namelijk meer geschikt voor musicals dan K3. Aan de andere kant, looks zijn ook niet alles en Julia beweegt denk ik wel beter dan Amy.
Ik ben nog niet buiten geweest vandaag en ik wilde eigenlijk gaan hardlopen na werk maar er komt een pakketje tussen 17:00 en 22:00 (echt een kuttijd). En nu is het ook al donker.
Nog een vraagje over dat K-programma:
Heeft de winnares ook weer expres blonde lokken om het plaatje compleet te maken?
De tijd is weer begonnen van jezelf motiveren voor een thuisworkout en je buren irriteren met gewichten die op de grond kletteren en gedreun van iemand die een warming up doet. Feest!