Wat je even kwijt wil #56

Ik heb werkelijk geen idee of de winnares al blond was voordat zij startte aan dit programma. Als ik haar Instagram zo terugkijk, vermoed ik van wel. Maakt het plaatje wel extra compleet inderdaad. De andere finalisten zijn ook blond, op Diede na.

3 likes

Niet van nature hoogblond.
Alledrie de finalisten waren overigens blond :joy:

1 like

Ik heb vanmiddag na 3 weken de tweede IKEA-kast soort van in elkaar gezet + de deuren ingezet. Ik app dat vol trots naar een vriend en het enige dat ik terug kreeg: ‘Zit wel een beetje scheef of niet?’ Dude, kom het dan lekker zelf doen. :expressionless: Het klopte wel, maar zit ook nog 1 scharnier los + de foto vertekent ook wel.

2 likes

Ah, ik ben volgende maand jarig en mijn moeder vroeg net aan de telefoon of ik al iets bedacht had wat ik wou hebben. Ik zit al een paar maanden naar winterlaarsjes te kijken dus ik zei dat ik daar wel graag een bijdrage voor zou willen (zaten redelijk boven het normale verjaardagsbudget van m’n ouders). Komt m’n moeder aan met ‘dat 25 toch wel een hele bijzondere leeftijd is’ (???) en dat ik ze wel gewoon helemaal krijg, en dat ik ze ook meteen maar moet bestellen want het is nu al koud aan het worden. Zo lief, en nu heb ik volgende week al fijne warme laarsjes en m’n ouders kennende krijg ik op m’n verjaardag nog iets lekkers ofzo, net een dubbele verjaardag :blush:

Edit: @Mexi shit, sterkte! Hoop dat het meevalt allemaal :heart:

80 likes

Oh ik wist dat niet dat je in Nederland ook zulke hoge (woon)gebouwen hebt! @Bunnyslippers

1 like

Heb de as van mn kat opgehaald vandaag en na meerdere mental breakdowns was ik toch wel benieuwd naar de inhoud (hij zit in een soort blik).

Dus ik dacht als ik dat blik openmaakt komt er een hele walm naaktkatten stof uit. Maar het zat nog in een zakje en het was meer een soort fijn grind achtig iets. Minder eng dan ik dacht allemaal. En heel weinig ook

38 likes

Net toch nog gezwicht door al die korting :see_no_evil: Gelukkig maar twee dingen.
Maar in de maand december ga ik even niets meer voor mezelf kopen.

Soms komt opeens die realisatie tot je, wanneer je bedenkt dat je misschien toch wel kinderen wil, dat je luiers moet verschonen van je kinderen en dan denk ik echt weer fuck no

3 likes

Ik kon toen ook een mini potje ophalen met as van mijn eerste konijn.
Was ook echt niks meer van over :sob:

1 like

Ik ben net een week begonnen bij een nieuwe baan en nu ben ik verkouden :sob:
Dus moet testen bij GGD maar kan pas woensdag en dan donderdag uitslag. Vind het zo vervelend dat ik nu m’n leidinggevende moet appen dat ik komende paar dagen niet kan werken.

3 likes

Nou toch even gaan hardlopen, daarna gedoucht en compleet ingestort? Snap niet wat er is, echt 0 energie in mn lichaam. Hoop dat mn pakketje snel komt en dan naar beddd.

4 likes

Vanavond komt op nieuwsuur een stukje over mijn werk, en de enorme drukte op dit moment. Ik hoop echt dat het door de media/politiek opgepakt gaat worden, en wij ook eens de “aandacht” krijgen.

31 likes

Ik kijk nu School of Chocolate en dit zie ik ook altijd in Masterchef. Ze krijgen dan een opdracht om iets te maken, bv ‘creeer een illusie waarbij een gebakje lijkt op een ander food item en wees creatief’ en iedereen rent gelijk naar de voorraad alsof ze binnen 10 sec bedacht hebben wat ze gaan maken en daarvoor nodig hebben??

11 likes

Avondlockdown voorkomt slachtoffers.

6 likes

Ik kreeg net een filmpje doorgestuurd, maar het is wel heftig zeg, daar wil je niet net onder gestaan hebben

1 like

Ook echt tientallen meters

Dit komt in mijn toekomstige kroniek over de Makado.

1 like

Ik heb weer eens wat bedacht als hobby. Schilderen op nummer gekocht, meteen ook twee. Maar het is echt groot en veel en 24 kleuren.

Misschien dat ik de andere aan mn moeder geef.

1 like

Ik ga verhuizen en heb nu voor mijn huisgenoten een foto mok met foto collage er op geprint en ben echt content met mijn lelijke cadeautje

19 likes

Ik heb dat vorig jaar ook gekocht en 3 avonden vol goede moed zitten schilderen en nu heb ik geen idee waar dat half ingekleurde schilderij is :joy:

1 like

Ik heb ergens ook nog een diamond painting liggen die half af is, borduur werkje, waterverf collectie.
Ik begin elke keer ergens aan maar maak het nooit af.

3 likes