Wat je even kwijt wil #56

Oh daar kan ik niet over meepraten ik ben allergisch voor veel antibiotica. Maar echt wat het is met medicatie: het word vaak eerst véél erger voordat het beter wordt. Dat je bijna wil stoppen, dat je denkt dat het niet erger kan worden. Maar echt vaak komt er weer een betere dag!

Ik hoop echt dat je je snel beter voelt. Slaap je echt al tijden zo slecht? Kun je misschien je medicatie combineren met wat slaapmedicatie als het echt nodig is? Echt, slaap is ZO belangrijk voor je mentale gesteldheid

Vind het heel rot voor je en hoop dat je je snel beter voelt! Misschien een idee om wat boeken te lezen om even je gedachten te verplaatsen?

De eerste 3 dagen nergens last van, maar sinds gisterenavond is het ineens zo erg raak. Ik heb nog nooit eerder gehad dat ik echt geen honger had, maar me zelf moet forceren om te eten.
Ik sliep de laaste twee weken slecht in aanloop voor de behandeling waardoor ik nu de AB slik.
Ik hoop dat ik straks gewoon in slaap val. Heb nu een beetje een saaie serie aan staan dus hoop dat het helpt. Bedankt voor je berichtje :blush:

Wat vervelend zeg, mag ik vragen wat je hebt?
Zo naar en hoop dat het net zo snel weer verdwijnt als dat het op kwam! En je mag me altijd een berichtje sturen als je even wil klagen

Luisterboeken hebben mij heeel erg veel geholpen. En een noisecancelling koptelefoon met heerlijke muziek

1 like

Ik stuur je een PM, wil het topic niet helemaal vervuilen met mn gezeur :sweat_smile::face_with_head_bandage:

2 likes

Ik dacht dat ik geen jetlag zou krijgen. Inmiddels is t 1:40 uur en over 5,5 uur gaat m’n wekker :roll_eyes:

Edit: 4:02 and still going strong 🥲

3 likes

Ik ben net klaar met m’n kuur en ik werd er ook heel misselijk van :pensive: hoe lang moet je? Neem je het met eten in?

1 like

Wat fijn dat iedereen weer het gaat hebben over de ‘decembermaand’, bijna vergeten dat december een maand is!1!/1! Ik pleit ook voor maartmaand, dat allitereert lekker.

14 likes

Waarom is het buiten nog midden in de nacht? :sob::cold_face:

3 likes

Dat belooft wat voor straks op de fiets :joy:

1 like

Zolang ik niet weer zo zeiknat wordt als gisteren vind ik het best vandaag.

Amper kunnen slapen door die klote wind :+1:t2:

Ik dacht dat je de broeken bedoelde… Duurde even voor het kwartje viel. :sweat_smile:

11 likes

Ik heb die nog nooit gegeten, toch maar eens halen! Moeten ze zacht of hard zijn als je ze eet?

3 likes

Paper schrijven voor een opleiding van het werk

image

31 likes

Ik neem het inderdaad met eten in, maar ik heb zoooooo geen honger. Ik moet alleen vandaag nog. Maar op 9 december start ik weer want dan is mijn laatste behandeling. Ik ben echt blij dat je er vanaf bent! Echt vervelend blijft antibiotica.

Jaaa ook absoluut mijn favoriete fruit! Maar ik heb nu precies wat je zegt alleen maar harde in mijn fruitmand.

Mijn favoriete zijn trouwens de ronde zachte die je in je mond leeg moet duwen omdat ze zo rijp zijn! Hier helaas nooit gezien :frowning:

2 likes

Ze zeggen dat echt niet voor niks en zijn hartstikke blij me je! Nu moet je het zelf nog geloven :kissing_heart:

Wel super fijn dat ze ook zo tevreden zijn!

2 likes

Veel te duur vakantiehuis in Nederland geboekt voor een paar dagen (dag geld :cry:). Maar heb ik voor een chille oud en nieuw zonder vuurwerk over ivm hysterische hond. En er is een bad in het huis.

28 likes

Het is echt veel geld maar vorig jaar ook gedaan en was zoveel fijner. Wel beetje vuurwerk maar ver buiten het park.

En even eruit is ook fijn.

2 likes

Jeeeeej ik heb nog een kut dag. Zin om naar bed te gaan en er pas uit te komen als ik niet meer ongesteld ben.

6 likes