Wat je even kwijt wil #56

Mijn vriend wil graag pottenbakken, nu heb ik hem een workshop cadeau gegeven. Over 2 weken gaan we, ben zo benieuwd, ben echt 0 creatief. :grin:

6 likes

Ik google net hard gekookt ei en al mijn 1e paar hits waren seksgerelateerde eitjes… :joy:

5 likes

Ben vandaag eindelijk vrij en natuurlijk nu alweer wakker. :unamused:

1 like

Haha zo kut :stuck_out_tongue: Ik had deze keer direct drie uurtjes geslapen en ben toen wakker gebleven tot 21 uur ofzo. Werkte goed! Sterkte vandaag

1 like

Nee het licht van vandaag is gecanceld

15 likes

De rekening daarvoor is niet betaald

15 likes

Straks is het een taart die je niet lust. Maar wel leuk dat iemand je taart stuurt

1 like

Jij krijgt tenminste leuke post, ik krijg alleen maar rekeningen en brieven van de belastingdienst 🥲

10 likes

Moet zo fietsen en hopelijk blijft het even droog. Ik heg namelijk echt geen zin om een fietsbroek aan te trekken voor die tien minuten

2 likes

Pfff die cancelculture ook tegenwoordig…

3 likes

Ik wist niet hoelang ik mn ei moest koken

2 likes

Er komt ineens geen water meer uit de kraan :sos: wilde net koffie zetten ugh

Ik vind Kees van der Spek echt een top vent! Ben even zijn programma aan het terug kijken en heerlijk hoe hij oplichters ontmaskerd.

5 likes

Ik bedenk me ineens dat ik door de nieuwe maatregelen elke dag dus om 17:00 klaar ben. Wat moet ik met al die tijd??? Zoveel mogelijkheden???

5 likes

Ik kan dus niet meer vinden in welk topic dit linkje stond en nu ben ik zoooo benieuwd hahaha, kun je 'm doorsturen?

Edit: nevermind, al gevonden!

Woohoo mn filiaalmanager gaat zo goed als weg :tada:

10 likes

Ik hoef vandaag pas om 1 uur te werken en ik lig nu nog steeds in bed :sweat_smile:

3 likes

Welk kookboek heb je gekregen? En al een keuze kunnen maken? Ik wil bij een nieuw kookboek altijd alles maken en kan echt niet kiezen

Ik heb echt zwaar opruim woede. Zit steeds tussen meetings in dingen te verzamelen die weg kunnen. Echt kak dat ik zo een meeting heb waar ik perse bij moet zijn, die ook echt tot bijna einde dag duurt :cry:

Ja het is echt niet normaal druk, we hebben weer een extra koelunit staan omdat we gewoon geen plaats meer hebben.