Wat je even kwijt wil #56

Ik had hetzelfde en ook nog eens endometriose. Ik kreeg oxycodon, want ik lag echt op de vloer van de pijn. Maar wat een klotespul. Zo blij dat de gynaecoloog uiteindelijk iets heeft voorgeschreven waardoor ik al vier jaar geen menstruatie meer heb en dus ook geen pijn meer.

Maar goed, alles wat nu pijn doet moet ik dus oplossen met een paracetamolletje. Bij een heftige kater toch wel jammer. :grimacing:

2 likes

Bleh, mijn vader is jarig vandaag en ik realiseer me ineens dat de laatste keer dat ik hem gezien heb vorig jaar, via videobellen, op zijn verjaardag was. Ben er meestal best oké mee, maar vind het nu gewoon klote hoe het zo allemaal gelopen is, hoe we ineens niet echt een rol meer spelen in elkaars leven.

Gadverdamme, nu zit ik met tranen op kantoor. Ahhh en dan speelt Daughters van John Mayer ook nog als volgend nummer in mijn afspeellijst!

14 likes

Heb lekker al mn sjaals en badjassen in de wasmachine gegooid, is echt iets waar ik van kan genieten :joy: zo’n lekker schoon gewassen sjaal om of op de bank liggen met een naar was ruikende badjas.

20 likes

en @Xiomara

Ik had in februari COVID en kan nu ongeveer 75% ruiken. Tot ongeveer juni denk ik was er gewoon helemaal niks, sindsdien beginnen bepaalde geuren weer terug te komen.

Omdat ik niks kon ruiken, gebruikte ik mijn minst favoriete parfums: vooral vanille- en ambergeuren. Dat waren dan ook de eerste geuren die ik weer kon onderscheiden haha. Dus ik denk dat het helpt als je je neus opnieuw “traint”.

2 likes

Je arts en de apotheek zullen je vast waarschuwen, maar mijn ervaring met Tramadol is dat ik echt alleen maar op de bank kon hangen omdat ik er helemaal stoned en duizelig van werd. Autorijden was bij mij absoluut geen optie iig (en mag dan volgens mij ook niet ivm reactiesnelheid). Hoop dat het bij jou meevalt, ik vond het zulk heftig spul.

4 likes

Ik heb vandaag mensen geleerd hoe je een printscreen maakt en er ging een wereld voor enkele jongeren open. Direct ook maar wat sneltoetsen getoond. Iemand keek mij aan alsof ik een leraar ben aan Zweinstein, :blush:

28 likes

Ctrl v,c,x en z, zijn echt magie voor de meeste mensen.

Zodra je sneltoetsen gebruikt roept er altijd iemand dat je niet zo snel moet gaan. Doen dat soort mensen alles met de muis of typen ze dingen over? Hoe dan haha.

9 likes

ongevraagde tip: greenshot of lightshot. Kun je gelijk wat handige bewerkingen doen:

1 like

Wordt voor die mensen te ingewikkeld. En op mijn privé-maccie ben ik content met de dingen dus ik gebruik.

1 like

Een schoolgenoot van mij heeft een video gemaakt voor een schoolvak over dat ik mijn moeder was verloren, ging heel goed en was heel fijn, maar nu hoor ik van een meisje uit een ander jaar dat ze die video gebruiken als lesmateriaal… zo’n gevoelige video waar ook familieleden inzittn! Baal er echt van dat ze dat zomaar doen… zoiets is geen lesmateriaal

9 likes

Wow, maar dat mag ook helemaal niet zonder jouw expliciete toestemming en die van de familieleden! Ik snap heel goed dat je dit niet oké vindt, dat is het ook echt niet. Kan je contact opnemen met die schoolgenoot en/of de coördinator van dat vak?

19 likes

Wow dit kan echt niet! Sws protest aantekenen of iets in die trant.
Wat naar voor je, ook om op deze manier te horen ipv van de school zelf

1 like

Mijn vriend is 2 weken geleden 30 jaar geworden, maar we konden het niet écht goed vieren omdat we volop aan het verhuizen waren. Dus eigenlijk waren er 2 dingen die gevierd konden worden, zijn verjaardag en ons nieuwe huis. Wat hij niet wist is dat ik een heel verrassingsfeest met zijn beste vrienden, familie maar ook jeugdvrienden die hij al jaren niet gezien heeft georganiseerd heb gisteren. Zijn ouders hadden hapjes en soep bij, mijn ouders regelden wijn, champagne, bier, frisdrank etc. en een goede vriendin van ons had 2 taarten gebakken. Ze hebben ook overal ballonnen en vlaggetjes gehangen. Dat vond hij al geweldig, maar wat hij al hélemaal niet wist (alle aanwezigen wisten het wel uiteraard) is dat ik hem een aanzoek ging doen. heb hem nog nooit zo verbouwereerd gezien. Ik ben nog aan het nagenieten (hij heeft dus “ja” gezegd :smiling_face_with_three_hearts:).

171 likes

Ik heb uiteraard meteen gemaild

8 likes

Er stond hier in de supermarkt net een oud vrouwtje een fles zeer goede wijn en chocolade truffels af te rekenen. En nu zie ik helemaal voor me hoe ze rustig naar huis sloft, voor de open haard neerploft en in haar uppie die wijn en truffels soldaat gaat maken :pleading_face:

57 likes

Op de radio is nu een reclame over Venlo. Blijkbaar is hun motto: “Venlo, ook een wereldstad” Wie bedenkt dit? :joy:

3 likes

Hahaha het contrast tussen die enorm culinaire maaltijd en de wraps met plakjes kaas :joy::joy:

6 likes

VenLOVEr al gehoord/gezien? :nauseated_face:
(Sorry het laat me niet los)

3 likes

ELrLFKMXUAI367D

5 likes

Ja maar hallo weet je hoeveel buitenlanders hier op bezoek komen!!! (Alleen Duitsers eigenlijk maar goed…) :joy:

4 likes