Wat je even kwijt wil #56

Ze is negatief getest! Super blij mee! Nu hopen dat die besmette mensen niet over de afdeling gaan dwalen.

12 likes

Mag dit met de AVG? Want dan kan je nog een klacht indienen

Oh ja daar hebben ze een handje van op die school. Mijn radiodocus zijn ook nog een tijdje zonder mijn medeweten gebruikt. Nu waren dat geen gevoelige onderwerpen, maar had het wel sjiek gevonden als ze me ff hadden gevraagd of dat oke was.

1 like

Oh fesenjan, dat is zo lekker!

1 like

Geen idee, ik wacht wel eerst een antwoord af… @KipTokTok :japanese_goblin: irritant

1 like

Hahaha er zit een man hier in de trein heel hard Mata Hari te luisteren :joy:

12 likes

N-N-N-NATTE HARING

17 likes

Ik krijg het gewoon niet warm vandaag.

1 like

Wat een dramaaaa op de weg bij Oss, man man man. Anderhalf uur and counting…

2 likes

Dat is zo aandoenlijk op 1 of andere manier. Had dat ooit eens vlak voor kerst, toen vertelde een oud vrouwtje ook dat ze zichzelf maar eens goed ging verwennen met kerst door allemaal lekkere dingen voor zichzelf te kopen omdat ze toch alleen was. Kreeg toen een brok in mijn keel, want het was zo’n knuffelig vrouwtje die echt voldeed aan het ‘liefste oma’ plaatje.

8 likes

Vanochtend moest ik naar beneden om een pakje aan te nemen voor m’n buurjongen, begint het mega hard te trillen in de doos en toen moest ik nog in de lift vol met andere mensen naar boven. Dus ik zo half hardop tegen mezelf “Oh haha wat heeft hij nou weer besteld :grimacing: :grimacing:” Bleek een scheerapparaat te zijn, nou thanks maat

11 likes

Heb straks via teams een gesprek maar niemand stuurt een link. Prima dan niet.

1 like

Ohhhh ik heb gereageerd op een huis (de vorige is het niet geworden) en sta op 1! Zaterdag bekijken en als alle documenten in orde zijn is het van mij. Holy shit haha. Hopelijk komt mijn uittreksel van het bevolkingsregister snel…

Ik schijt hem ook qua kosten omdat ik einde van de maand niet heeel veel ga overhouden.

58 likes

Mijn ex stuurde me vanmiddag een mail (over dingen die nog geregeld/afgerond moeten worden van de scheiding) met als aanhef ‘Hey -mijn voornaam-’ en dat vind ik zo raar en afstandelijk (zet gewoon Hoi of Hee zonder naam erbij zoals we de afgelopen weken in onze mailtjes deden) dat ik boven mijn mailtje terug naar hem ‘Dag -zijn voornaam-’ heb gezet. Verder ben ik niet petty hoor.

Edit: ik zie nu dat dat voornaam stukje niet in m’n post kwam omdat ik het tussen van die v haakjes had gezet, het kwam niet echt over hoe het er net stond.

17 likes

Niks aan gelogen!

2 likes

Jeetje wat is dat programma van Filemon Wesselink slecht. Hele tijd victim blaming over partnergeweld, niet te doen. Ook nadat hij een professional spreekt.
En hij stelt echt geen goede vragen, valt mensen in de reden.
Ik zou bijna een protestmail gaan sturen. Belachelijk slecht.

3 likes

Ew dat deed die van mij toen ook, maar dan “Ha vaatdoek”. HA?!

3 likes

Nou update: de theepot stond vandaag te shinen op mijn bureau. Mijn teamleider kwam binnen, zag hem staan en vroeg aardig geshockeerd “Is dat… een theepot?” Gedurende de dag is het halve kantoor komen buurten om de theepot te bekijken. Vandaag werd ik ook geïntroduceerd op intranet en daar vroeg ook nog iemand of ik het meisje van de theepot ben :joy:.

foto van de theepot voor mensen die het kringloop topic niet volgen

103 likes

Fietsen en hardlopen in de regen :heart: en een beetje de koud voelen dat je leeft.

@Chesirecat ik heb een vitrine die bijna leeg is ik denk dat ik toch een eigen lelijke theepot moet scoren in de kringloop.

6 likes

Je bent al beroemd

1 like