Wat je even kwijt wil #56

Ik wil echt meer alleen reizen, maar ik vind hotelkamers solo echt onbetaalbaar. En ben wel gesteld op privacy, dus in slaapzalen overnachten wil ik niet. Zou ik niet van genieten. Vind echt dat hotels gewoon een paar minikamers zouden moeten hebben voor de helft vd prijs van een tweepersoonskamer. Hallo, we leven in 2021, single zijn en leven is hot.

43 likes

Ja ik heb die mail ook twee keer gehad!
de eerste keer dacht ik oh ja kan maar bij die tweede had ik sowieso saldo… en vind het ook sketchy dus nog niks betaald

3 likes

Is er iets erger dan de plannen die anderen voor je maken met de kerstdagen plus bijbehorende verwachtingen :crazy_face:
Vooral omdat het dan op twee dagen “moet” kan mij het verrotten als het een dag eerder of later is.

4 likes

Ik ben bij schoonfamilie Sint vieren, allemaal leuk en aardig maar we moeten nog eten + nog 1u45 terug én morgen vroeg op. :sob:

11 likes

Vind ik echt niks voor jou, Gary, echt zo’n brave man.

1 like

Uggghhh haat aan zondagavondplannen!! Slechtste afsluiter van je weekend, hoe leuk ze ook zijn.

12 likes

Wat knap!! Heb je een top 5? Ik ben heel benieuwd. Mijn doel voor 2022 is meer lezen/luisterboeken luisteren.

3 likes

Zoooo eens. Zondagavond is heilig!

6 likes

Uhm

• Hunger games (serie)
  • De selectie (serie)
  • De zeven zussen (serie)
  • als je mij vindt - Emily Murdoch
  • Thrillers: Alles van Linda van rijn

Niet echt hoogstaande literatuur :see_no_evil:

5 likes

We vierden pakjesavond en ik had een speurtocht met briefjes uitgezet voor mijn neefjes om de cadeautjeste vinden. Ze gingen er helemaal in op en het was zó leuk!

10 likes

Wtf is die Aldi reclame. Hachiko maar dan met een piepende winkelwagen

3 likes

Ik heb vanochtend mijn haar opnieuw weer bruin geverfd, en nu zit ik paramore clips te kijken en wil ik weer gekleurd haar. waarom ben ik zo.

5 likes

Ik ga morgen met buren uit mijn hofje eten, maar nu hebben ze bedacht om macaroni te eten. Ik ga koken, maar ik heb nog nooit macaroni gemaakt, omdat ik het zooo vies vond vroeger. :joy: als ik recepten opzoek ziet het er ook allemaal super vies uit

5 likes

Wie kookt bepaalt

3 likes

Hostels hebben dat nog weleens, daar zijn privékamers dan goedkoper.

2 likes

Vanaf morgen is deze in de aanbieding bij de appie. Echt beter dan de standaard elleboogjes.

8 likes

Thanks voor de tip! Ja ik vond die kleine elleboogjes ook altijd al zo vies, nu nog even bedenken wat ik erin ga stoppen.

1 like

Sorry ik ga al de vegan versie maken!

Dacht zelf aan deze heerlijkheid Wat eet je dan wel? - Retro vegan #8: macaroni met ketchup en kaas - Wat eet je dan wel?

Heuuu ik heb een nieuwe piano gekocht, helaas zit er door het chip tekort een levertijd van 16 weken op dus moet nog even wachten. Maar dit is hem geworden:

33 likes

Gewoon een chille bolognese saus maken met kaas?? Of ben je vega :blush: