Wat je even kwijt wil #56

Ze is ook nog eens geblokkeerd door Chanel

Ik kan prima een dagje binnen blijven, maar nu ik in quarantaine zit heb ik zĂł de neiging om even naar buiten te gaan. Doe ik natuurlijk niet, maar aargh haha.

5 likes

Ja ik had ook gewoon saldo. Ik betaal nooit zomaar iets vanuit een mail ofzo maar er zijn ook mensen die wel denken dat dit legit is dus @grace ga ik zeker doen en @kali gevonden, 23-11 gewoon afgeschreven

1 like

Same, ik heb via het contactformulier gevraagd paar dagen geleden maar nog geen antwoord. Emailadres leek wel legit (service@npo.nl).

Jep same hier!

1 like

Als hij staat: 10/10.

Het opzetten heeft me net bijna mijn relatie gekost :sweat_smile:

2 likes

Zo, geluncht, balkon opgeruimd (aka alle planten weggegooid en wat dingen verplaatst en geschrobt), bed verschoond, was aangezet, was opgevouwen, mijn appartement gestofzuigd :muscle: Nu nog even de wastafel en de wc poetsen.

4 likes

Ieder jaar zegt mn moeder ‘ik ga het dit jaar niet gek maken met sinterklaas hoor, gewoon voor iedereen een kleinigheidje.’ Maar zit uiteraard weer met een shopper vol cadeaus in de trein, zo lief. En ze heeft zelfs een cadeautje voor mn vriend meegegeven die er niet bij was en die ze nog niet ontmoet heeft :pleading_face:

45 likes

Ik had het hele weekend raam op een kiertje. Slaapkamer altijd en daar is het nog warmer. Maar ook dat zal vast per woning verschillen.

2 likes

Ik liep net naar de berging om m’n kerstspullen te halen. Terug in het trappenhuis denk ik, wat stinkt het hier. Kijk soort van instinctief onder de trap, ligt daar een man op een matras. Schrok me kapot :scream:

8 likes

Ik wist helemaal niet dat er een lower antelope canyon was, en er zijn nog plekken!! Thanks, ik ga reserveren. Ziet er ook prachtig uit!

5 likes

Aaah ik baal zo erg. Ik heb Corona en voel me echt beroerd maar heb de drukste en belangrijkste week qua werk. Ik wilde deze week ook eerst vrij en toen gaf mijn baas aan dat ze het secretariaat op volle sterkte wil hebben, dus dit komt zo niet uit :sob: Het zal wel werken vanuit bed worden
 :unamused:

4 likes

Jaa lower antelope is het aller aller mooiste dat er is :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: tof dat er een plek was!

4 likes

Uhm nee ziek is ziek. Dus ook niet uit je bed werken. Lijkt mij.

50 likes

Heeft je energiemaatschappij geen app waar je je verbruik kan zien? Ik kan per uur zien nu dus zodoende ben ik beetje aan het experimenteren wat voor mij het voordeligste is.

3 likes

Ziek is ziek, dit is echt het probleem van je baas. Beterschap

7 likes

Ik woonde ooit in een tochtig huis waar het ‘s nachts daalde tot 11 graden en het was echt véél duurder en kostte meer gas om het altijd, dus ook in de nacht, op bijv. 14 te houden en dan 17/18 als ik thuis was. De verwarming aanzetten als ik thuis was en het in de nacht laten afkoelen was vele malen voordeliger. Het zal per huis verschillen, bijv. of je de ruimte waar de thermostaat hangt kunt afsluiten of niet. Maar bij een studio vraag ik me af of dat gaat werken, zeker als je in de nacht een raam open hebt. Dan ben ik bang dat je verwarming gewoon constant aanslaat.

5 likes

Denk alsjeblieft ook aan je eigen gezondheid, ik heb er nul verstand van hoor dus misschien zit ik er naast maar ik zou met corona echt zoveel mogelijk rust pakken omdat je niet weet hoe het op lange termijn kan uitpakken voor je gezondheid als je nu extra over je grenzen gaat. Dus ik zou zeggen, niet werken en het komt echt wel goed op het werk, dat regelen anderen. Echt. Beterschap :bouquet:

3 likes

Ik ga aan mijn 100e boek beginnen nu.

Was mijn doel er dit jaar 100 te lezen (uitgezonderd de boeken die ik op werk (voor)lees), doel behaald😁

77 likes

Aankomend jaar wordt ik 30 en nu vroeg mijn man wat ik graag zou willen. Ik hou niet van grote feesten en ben het liefst op vakantie als ik jarig ben. Zegt hij ja ik dacht er aan om dan naar de malediven te gaan om te kunnen duiken :smiling_face_with_three_hearts: Hoop echt dat het lukt heb er nu al zin in om een week lang elke dag te kunnen duiken.

62 likes