Bedoelen ze echt echt echt macaroni of gewoon pasta? Anders kan je toch ook gewoon penne doen, veel lekkerder
Ik had precies deze post kunnen schrijven, het is echt een neverending struggle, sterkte
Nou, van de avondplannen is 0 terechtgekomen omdat de F1 uitliep en ik geen zin meer had om om half 10 nog aan te komen kakken + dat ik me ineens totaal niet lekker voelde. En degene met wie ik plannen had is nu boos of zo, dus echt een superleuke avond. Inmiddels ben ik trouwens ook wel een soort van chagrijnig. En we zouden nog even bellen, maar het is stil aan de overkant. Ik kijk trouwens de F1 niet eens.
Ja macaronie en het zijn nogal type mensen die dat graag eten. Maar ik haal inderdaad die andere pasta en dan maak ik er iets lekkers van!
Dat dit soort mensen bestaan. T boeit mij echt nul welk vormpje mn pasta is. Maar ben wel benieuwd of die van hierboven extra lekker zijn.
Smakelijk!!!
Net mijn nichtje van een maand op een foto een panterprint trui zien rocken. Trotse tante hier. Dierenprint game is al sterk
Haha ik kwam dit tegen en vind het echt hilarisch
Man op matras was weggestuurd door de politie, paar uur later ligt hij (of iemand anders) er weer.
Ik gun iedereen een dak boven het hoofd maar ben wel zo hypocriet dat ik zeg not in my backyard. M’n buurman is ook al een (ex of minder ex) alcoholist/verslaafde met louche kennissen die af en aan lopen. Ik kan het gewoon ff niet meer aan ik wil met normale mensen wonen.
Hahaha wow ik dacht dat jij smaak zou hebben
@Eddie Ik ben ook echt in shock, Noa Lang. Heeft de uitstraling van je imaginaire puberale stiefzoon die de hele dag op de bank ligt te stinken in z’n joggingbroek met een zak chips en de playstation. Maar he: nmsmvpe.
Nee hoor, exact dezelfde nog. Hij kijkt altijd zo verongelijkt, alsof alles altijd kut is. Wel een vibe die me zou moeten aanstaan.
Elke keer als ik Noa Lang zie of hoor dan hoor ik Erik ten Hag weer schreeuwen: dit is ONZE wedstrijd, niet jouw wedstrijd
Haha dat is slecht, Erik ten Hag is de Ajax coach en Noa was die wedstrijd aan het ego trippen. Dus dat komt goed overeen met het ererondje willen lopen!
Ik heb vandaag al twee keer op mijn oor getikt om zogenaamd m’n airpods te pauzeren om m’n vriend te kunnen verstaan, maar terwijl ik ze dus niet in heb.
Ben net zo’n peuter die overal op wil swipen.
Echt zo’n typische zondagavond dat ik niet kan slapen, maar morgen wel vroeg op moet😒
Ik ben gestopt met roken en heb zoveel last van slapeloosheid. Word helemaal gek hier, om 7 uur gaat gewoon de wekker
Hond zit al 10 minuten naar dezelfde hoek in de kamer te kijken. Echt heerlijk zo als je wilt gaan slapen.
Nieuwe muziek van Bloc Party? Is het… 2005?
Hahahah ja en Noa die dan als een mokkende puber over het veld weer loopt En dat hoor ik dus elke keer weer als ik Noa zie