Oef wat is het koud. Ben nu wel blij met de quarantaine, scheelt me vandaag een paar fietstochtjes. En las dat de voorspelling voor deze januari gemiddeld -7 is… Ik ga maar heat tech shirts inslaan anders stoken we onszelf arm.
Houd vol! Dat wordt beter. Hoe lang ben je nu gestopt? Knap!!
Thanks! Nu bijna een week! Eerste paar dagen waren tot nu toe het zwaarst. Alleen dat niet kunnen slapen is gewoon echt zo frustrerend. Maar heb er totaal geen spijt van en ga sowieso doorzetten
Gebruik je pleisters oid? Want nicotine 's nachts zorgt ook voor slapeloosheid. Maar hoe dan ook, elke week een stukje beter! Ik zit nu op 5 maanden!
Ik stond vanochtend op toen kon ik nog alles zien en serieus binnen 20 minuten al het zicht weg! Aan de andere kant van mijn flat was de mist juist heel laag en kon ik er precies overheen kijken vanaf de 10e verdieping. Was ook wel vet!
Nee ik ben eigenlijk gewoon cold turkey gestopt. Heb jij toen pleisters gebruikt?
5 maanden is echt super netjes, respect!
Mede tandartsmijders: er is hoop!!!
Ik kom er net vandaan en was 10 jaar niet geweest. Werd steeds banger dat er vanalles moest gebeuren dus had mezelf toch eindelijk heen gesleept (lees: schop onder m’n kont gekregen van mijn ouders) om evt. de zorgverzekering omhoog te kunnen zetten voor volgend jaar.
En ik had niks! Niks!!! Ja een beetje tandsteen, maar dat telt niet vind ik.
Ik fiets altijd naar mijn werk, enkele reis 35-40 minuten en wat was het weer heerlijk om vanmorgen weer een keer zonder harde regen in mijn gezicht en zonder harde wind te fietsen. Heb ervan genoten, lekker gefietst!
Ik ben eerst met behulp van die medicijnen gestopt, maar kreeg ik teveel bijwerkingen van en heb het toen verder ook zelf gedaan!
Ik ga zo koffie drinken met een nieuwe Bumble Friends match, jeej! Ben zo benieuwd, maar ook een beetje zenuwachtig. Dit is de 3e keer dat ik met iemand ga afspreken, met één iemand heb ik inmiddels al meerdere keren afgesproken dus dat was echt een goeie match De andere persoon was ook heel aardig maar klikte het minder goed mee in het echt, wat ook helemaal niet erg is. Ik heb zelf nog geen netwerk in de stad waar ik nu woon dus het voelt sowieso al fijn om dingen voor mezelf te doen en te ondernemen
Cham.pix? Daar ben ik iig mee gestopt. Moest het eigenlijk 3 maanden gebruiken maar ben er na 1 maand mee gesopt want voelde me er depressief door. Maar verder topspul! Ik had er ook geweldig leuke dromen door in de nacht. Het heeft me zo goed geholpen, zonder die medicatie was het me denk ik niet gelukt. Nu al 5 jaar gestopt met roken en ben er zo blij mee.
@jasmijntheetje Wat leuk zeg! Veel plezier!
Ik mis de kruidnoten nu al. Straks even de supermarkten langs om te kijken of er nog wat over is
Ik lees nu dit bericht en kom erachter dat ik de afgelopen weken helemaal geen kruidnoten heb gegeten
Ben ze gewoon vergeten. Ik ga ook maar eens kijken of er wat over is.
Ik kon hem eerst niet vinden op youtube maar heb weer genoten hoor
Zag een Tiktok voorbij komen waarbij hij een jongetje probeert warm te houden, en daardoor heb ik ook een beetje een zwak voor hem
Ahh een aantal jaar geleden, toen het wat minder goed ging vond ik het luchtalarm altijd super confronterend. Vaak ging het alarm af als ik nog in bed lag. Dan werd ik er aan herinnerd dat er alweer een maand voorbij was, en het nog steeds slecht met mij en mijn studie ging.
Dus nu ben ik altijd extra blij, en een beetje trots, als ik om 12u gewoon gedoucht, aangekleed en aan het werk ben, en dat als ik zometeen naar huis fiets er gezond eten in huis is, er geen afwas met een schimmellaagje staat en het huis gezellig, warm en opgeruimd is.
Vind het wel echt een groot voordeel van de hele corona en sinterklaas discussies dat mensen (ook in mijn directe omgeving) zichzelf outen en ik ze lekker kan ontvolgen op de socialzzzzzzz, heerlak tot nooit meer ziens
Na een lange tijd weer eens op LinkedIn durven te kijken zonder dat ik me kut voelde. En ik vind het super om te zien dat mijn werk geen geschminkte zwarte pieten had, of rode lippen of kroeshaar. Gewoon alleen een pietenpak aan, en die kinderen waren net zo blij op de foto’s!
Nooooit verkouden en nu ben ik voor de tweede keer in amper 2 maanden verkouden. Kan me niet herinneren uberhaubt wanneer ik voor het laatst ziek was hiervoor en al helemaal niet twee keer in een jaar. Laatste keer zal wel op de basisschool zijn geweest 🥲 hele weerstand naar de klote door die kut coronings