Drie maanden tot wat? Ik vind dat je wel snel merkt dat het weer eerder licht wordt.
Maar misschien heb ik er gewoon niet zo veel last van en ervaar ik het daardoor anders.
Ik heb zojuist mân eerste illustratie verkocht op Etsy en ben even heel erg trots op mezelf 
Mijn kat ligt zo hard achter mij te snurken. Echt stop ik wil ook een dutje doen.
Wie het Keizer Karelplein overleeft is klaar voor de Périphérique van Parijs
Vrijdag tweede en laatste liposuctie tegen mijn lipoedeem. Gelukkig een heel stuk minder spanning maar wel een nachtmerrie erover gehad 
Elke keer weer een zweetaanval als ik er tijd. Ik haat Parijse chauffeurs 
Ik moest als 22 jarige met een groot bestelbusje over die ring, langste 20 km van mijn leven.
Ik voel me weer wat levender nu ik me niet meer zo beroerd voel en de zon schijnt.
Doen mensen dat vrijwillig dan? Ik heb het ooit gedaan als bijbaan, was letterlijk geld verdienen met niks doen maar wel echt tergend saai.
Haha maar echt. Dat een tweebaansweg opeens een driebaansweg wordt omdat ze gewoon naast je gaan rijden. En dan de rotonde des doods waar niemand eigenlijk weet wat je moet doen. Gewoon gassen en gillen tot het voorbij is.
In Brussel is er ook zoân rondpunt dat eigenlijk geen rondpunt is dus je moet in het midden van dat rondpunt voorrang verlenen aan de tram, autoâs en fietsers.
No rules, just vibes en hopen dat goden aan je kant staan 
Ik kijk true life crime maar de VS is echt fucked up.
Bij Keizer Karel moet je gewoon letten op de fietsverkeerslichten, als die op rood gaan krijgen de autoâs dus groen en moet je stoppen ahah je hebt als auto op die rotonde geen voorrang. Als de fietslichten op groen staan moeten de autoâs die erop willen sws stoppen dus kan jij op de rotonde doorrijden, ik woonde daar en mensen vonden het altijd een hele drempel om naar mij te komen omdat ze dan die rotonde hoe dan ook over moesten.
Ik heb ineens weer een heel specifiek idee over mân haar dus ik denk dat ik deze week ga proberen om highlights te zetten bij mezelf⊠bij voorbaat al spijt
Dit is ook letterlijk de enige goeie tactiek, twijfelaars zorgen voor ongelukken daar 
Ik wist dus niet dat er een ondergrondse route was om bij de arc te komen, dus mijn moeder en ik (en een aantal anderen) zijn door die autoâs heen over de weg daar naartoe gerend
echt dom
Ik ben 2 jaar niet op vakantie-vakantie geweest (zoals velen met mij) en heb zojuist een vakantie naar Ibiza geboekt voor mij en mân dochter. Mijn 1e keer alleen met haar, wel spannend maar heb er ook veel zin in! 
Zou ik ook zo doen, heb geeneens een fiets.
Holy shit ik heb zoân slechte conditie. Moest net een klein stukje semi lopen om mân trein te halen en was aan het hijgen als een hond. Ik kon wel doodvallen.
Yes eindelijk een tosti-ijzer op mân werk, mân leven is nu al 10x beter geworden