@monkeyslut
Valt mij ook op! Ik ben normaal echt iemand die alles achteloos in de kar gooit maar toen ik gister een bakje basilicum van €1,44 in de kar gooide dacht ik toch wel even: nou das ook steeds duurder aan het worden. Voor een paar fucking blaadjes.
Mahahahaha gelukkig weet ik wel waar het door komt dus ik hoef mezelf niks ergers aan te praten
Plantje kopen en in een ruime pot aarde zetten en goed bewateren. Zo heb ik eens een basilicumplant uit de winkel echt groot gekregen! #besparing
Ik eet nu voor de allereerste keer Bolletje Sneeuwmannen… Veel te lekker
Mijn mood vandaag: afwisselend boos/chagrijnig en daarna weer tranen moeten wegslikken. Terwijl er objectief gezien weinig aan de hand is. Blegh
Ik heb sinds vandaag een elektrische fiets en dit is echt een verrijking in mijn leven haha
Ik ben gewoon weer in de val getrapt die kruidnoten met 50% korting heet. Ieder jaar denk ik nee nu ga ik me inhouden. Wie zit zich weer misselijk te eten aan chocolade kruidnoten
Ja top! Had vandaag ook 0 last van de zieke wind
Ik heb voor mij een mijn vriend een weekend weg geboekt naar Berlijn en ik ga het onthullen door hem een Berlinerbol te geven, ben al 3 dagen aan het genieten van dit geniale idee
Genius
Ja echt super fijn! Ik ben alleen echt een noogb met de oplader 🥲 de 2-pin past er niet in.
Ja door dit soort gebeurtenissen (en doordat ze vroeger in de blaadjes die ik las breed uitgemeten werden), heb ik heel regelmatig van die gedachten van ‘ga ik nu een beslissing nemen die m’n leven dramatisch verandert ‘. Gister nog bij het via een andere route naar huis fietsen.
Ik moest gisteren bijna een euro betalen voor een paprika. Ik vind vooral ‘gezonde’ producten echt knetterduur geworden, twee euro voor een bloemkool is maar normaal
Ik heb echt respect voor hoe Amalia er vandaag stond, maar krijg echt de kriebels over hoe formeel het is. Meisje (oke officieel nu vrouw) is 18 jaar. Zo jong nog. Hoop dat ze daarbuiten nog wel gewoon een echt 18 jarige kan zijn en gewoon (relatief) normaal kan studeren. Maar nogmaals wel ontzettend knap hoe ze het doet.
Ik kreeg er ook kriebels van, zo ingestudeerd (compleet logisch), die woordkeuze (“dienstbaar”)… Hoort gewoon niet bij “zo’n meid” van 18 jaar. Heel onnatuurlijk, en ze kan er heeeeelemaal níets aan doen.
Schrijf haaar adress in voor folders en spam en shit.
Het bolletje schap bij m’n zusje stond helemaal vol, dus nu heeft ze van elke soort 1 pak en van de sneeuwmannen 2 pakken voor me gehaald #pregnancycravings
Jaa precies dit! En het hoort bij haar functie (straks) maar ja… Maargoed nu helpt het ook niet mee dat ik sowieso iets heb tegen dat hele formele.
Heb echt even zin om een potje te janken maar heb iets nodig dat de boel een beetje ‘opwekt’. Wat kijken/luisteren/doen jullie in zon situatie
Rowwen Heze, hahaha, Twieje Wurd, probeer eens of dat als niet-Limburger ook werkt.
Of Guus Meeuwis, Jouw Hand. Maar dat komt door een uitvaart.
Filmpjes over asielhondjes die ineens doorhebben dat ze geadopteerd worden; moet ik ook super hard om janken.