Wat je even kwijt wil #56

Telefoon meenemen naar de wc

2 likes

Nou je kan makkelijk een sfeergeluidje maken. Zeg je gewoon dat je in de buurt van een waterval bent

7 likes

Ik deed dit laatst ook en bedacht me later pas dat dit misschien hol zou klinken haha

Maar maakte in mijn geval sowieso niet uit. Dacht de hele tijd dat het vast niet zou opvallen dat ik op de wc zit als ik niet zou doortrekken. Maar uit automatisme ging ik ineens doortrekken tijdens het telefoongesprek :tired_face:

22 likes

Neem nooit een proefabonnement op de Volkskrant want je wordt vanaf dag 1 gestalkt door ze. Ik word zonder grap door meerdere nummers van ze gebeld op een dag dus blokkeren heeft ook geen zin. Om gek van te worden!

8 likes

Ik wil ook wel je enquĂȘte invullen!

1 like

Uit ervaring kan ik vertellen dat ze hier na 3 maanden mee stoppen! :joy:

2 likes

Zeer ongemakkelijk moment voorkomen; ik stond helemaal klaar in de badkamer om te douchen, hij moest alleen nog aan, toen ik de arm van de kraan van de glazenwasser voorbij zag komen. Nu zit er wel van dat plak plastic op mijn badkamerruit, maar die loopt niet door tot aan de bovenkant :full_moon_with_face::full_moon_with_face: hopelijk is dit gevaarte snel uit de buurt want zit in m’n badjas te wachten

9 likes

Heb hoofdpijn :pleading_face:

Ik heb weer eens mensen de stuipen op het lijf gejaagd (en mijn spullen beschadigd) door tijdens mijn werk te vallen. Was alweer veel te lang geleden.

Omg ik belde net met de apothekersassistent en ik wilde bijna ophangen met 'bye-bye love you". Ik heb echt hartkloppingen nu nog. Is niet gebeurd hoor maar ik ben altijd als de dood voor mijn flapuitingen. Echt horror.

21 likes

Ik had net een Teams vergadering en daar zaten 29 mensen in en de vergadering werd voorgezeten door onze ceo. Ik wilde in de chat kijken want iemand had een vraag gesteld en toen klikte ik per ongeluk op de smileys. Dus iedereen zag een smiley op zijn scherm van mij😬

20 likes

Gewoon doen alsof je de technologie niet snapt.

4 likes

Nooit je eigen telefoonnummer invullen, en na de eerste mail klikken op “afmelden voor deze emails”. Ik kan die 4 weken voor 4 euro niet weerstaan hoor :grimacing:

3 likes

Mijn vriend en ik hebben de nare gewoonte om na het afsluiten van een telefoongesprek de meest rare dier geluiden te maken. Hij had in dit geval (gelukkig) zijn moeder aan de lijn en eindigde het gesprek dus met een kei harde MIAUW en hij hing direct op, we hebben echt zo lang hier over gelachen.

27 likes

Ik deed dat dus altijd, laatste cijfer van mijn telefoonnummer veranderen maar toen kreeg ik een keer een marketeer aan de lijn die eerst net de pechvogel van wie dat telefoonnummer echt was aan de lijn had. Toen voelde ik me schuldig omdat iemand anders mijn spamtelefoontjes kreeg maar nu heb ik spijt. Sorry pechvogel, ik ga weer nep telefoonnummer invullen

2 likes

Dat is de beste manier om digitale vergaderingen uberhaupt te omzeilen. Die keren zijn niet op één hand te tellen, dat ik dat als smoes gebruikte omdat ik geen zin had.

2 likes

Ik heb echt lang volgehouden dat microfoon niet werkte haha (camera hoefde gelukkig nooit aan). Heb zoveel nuttigere dingen kunnen doen tijdens die stomme meetings

Mijn wenkbrauwen waren een beetje wild geworden en ik ben uit verveling all out gegaan; geepileerd, geknipt, geschoren. Nou ben ik hier alleen heel slecht in dus mijn wenkbrauwen zien er nu uit alsof een vierjarige er met een botte knutselschaar in heeft zitten knippen

2 likes

Ik ben al regelmatig voor ons raam aan de straatzijde weggedoken voor de buurvrouw. Zijn hele lieve boomers die ook altijd onze blauwe/zwarte/groene container aan de straat én ook weer terug zetten. Uit burenliefde en omdat ze weten dat ons leven op het moment wat hectisch is. Maar als ik dan net relaxed een beetje thee sta te maken voor het raam voelt dat toch een beetje ongemakkelijk en lui :sweat_smile:

6 likes

Snotverkouden zijn en werken bij klantenservice is echt niet leuk. Maar heb me de afgelopen maanden zo vaak ziekgemeld (wel toen ik ook echt ziek was), dat ik het echt niet weer kan maken. Door de zure appel heen bijten :confounded:

1 like

Ik vind het de laatste weken ook ineens opvallen dat boodschappen duurder lijken te zijn. Of mijn mindset is gieriger geworden.

5 likes