Wat je even kwijt wil #56

Ik werkte ooit in een supermarkt waar ik vaak Za-zo-ma moest werken. Dan was ik zo gewend aan “fijn weekend!!” roepen met m’n nep glimlach dat ik dat natuurlijk op maandag ook bleef doen 🥲 toen heeft m’n manager eens gevraagd of ik de dagen van de week wel snapte 🥲

15 likes

Oh ik zou dit echt melden hoor… kom op zeg, als je een slinger met happy birthday besteld vind ik dit gepast maar bij een zwangerschapstest?!

4 likes

Ik heb gister de kerstlampjes langs de schuur gehangen (staat aan voorzijde van ons huis) en nu heb ik spierpijn in mijn kuiten :joy:
Van het ophangen van die kut lampjes :joy::joy:

1 like

Ik was iets aan t uitstellen. Maar nu krijg ik een aantal tiktok filmpjes van dat ik moet stoppen mrt uitstellen. Ik kan niet eens rustig dingen uitstellen :tired_face:

7 likes

Een kennis van mij krijgt morgen een hondje die ze overneemt van kennissen. Dat beestje woont met 2 andere hondjes maar ze hebben geen “tijd” meer voor hem. Vind dat zo zielig! Die andere honden zijn prima, maar een chihuahua van 2 kilo is ineens te veel :roll_eyes:

2 likes

Kunnen mijn katten please PLEASE even ergens gaan liggen wat niet op/tegen mij is 🥲

5 likes

Nee :smile_cat::smile_cat::smile_cat::smile_cat::smile_cat::smile_cat::smile_cat::smile_cat:

6 likes

Pas maar op wat je zegt, anders gaan ze vannacht bitchen.

5 likes

Ik stuit net een beetje onverwacht op een gedicht van Willem Wilmink over Ben Ali Libi de goochelaar. Misschien kenden veel mensen dit gedicht al, maar ik had hem nog nooit gehoord. Ben er echt even stil van

10 likes

Ik heb een tijd geleden ook dit filmpje gezien, waar Joost Prinsen het gedicht voordraagt. Heel indrukwekkend!

16 likes

Ga zometeen voor het eerst sinds 100 jaar weer poging doen tot hardlopen. Net 4 minuten warming up gedaan en ben nu al kapot 🥲

4 likes

Gaat niet helemaal goed vandaag. Eerst ga ik naast iemand zitten omdat ik dacht dat ik diegene kende, niet dus. En daarna dacht ik dat ik Ali B zag in de trein maar dat is ook nie waar.

3 likes

Mijn vader zit te zeiken dat de koffiebonen dat vandaag zouden komen, pas morgen bezorgd worden . Hij wilt zelfs een klaagmailtje naar die koffieboer sturen. Omdat het een dag later wordt

Dan moet je het niet gek vinden dat je dochter autistisch is

2 likes

‘Mijn moeder draagt ook Acne-sjaals’

Hoe oud is jouw moeder of word ik ontzettend oud. :sob:

5 likes

@MakeFezHappen Een prachtig gedicht inderdaad, en heel mooi voorgedragen!
Voor de geïnteresseerden: er staat een documentaire over Ben Ali Libi op Youtube, Ben Ali Libi - goochelaar - YouTube. Heb 'm toevallig dit weekend gekeken, vond het indrukwekkend.

4 likes

Ik zag Rutte een keer bij de Chinees. Maar dat is al een hele tijd geleden. Hij was toen nog geen premier

1 like

Ik vind het altijd bijzonder hoe tiktok je zo goed kent. Ik kreeg gisteren opeens een video van een jongen die met zn vinger naar me wees en zei “jij bent zo iemand die klaagt dat ze moe is maar geen ontbijt eet en als je dat wel doet is je “ontbijt” koffie” en ik zat echt zo :fearful:.

Ik kom hier voor mijn plezier, niet om mijn slechte gewoontes onder ogen te komen!!

15 likes

Ik voel me aangevallen, morgen ga ik ontbijten, dit keer ECHT :joy:

2 likes

Koffiebonen zijn toch vandaag bezorgd. Het gevaar is geweken

5 likes

Wejow ik werd net door zon engerie rekening gedoe gebelt en het ging zo snel. Ik dacht ff dat het gewoon mijn energie gebeuren was. Want ze deden zich voor als vattenval en en bleef dat ook maar herhalen . Ik ben door dit hele corona gebeuren in een boomer veranderen. Had t ook pas door op t einde toen hij het gesprek ging opnemen om alles zeker te hebben en heb toen opgehangen.

6 likes