Iew ik moest niezen in mijn mondkapje dat voelt echt gek
Weet niet wat er in mijn eten zat vandaag maar ik ging als een speer vandaag tijdens mijn werkdag, niet te doen. Zat echt in hyperfocus drie dingen tegelijk te doen. Dus nu verdien ik wel een glas wijn dacht ik zo
Ik kijk een 10 year celebration concert van 1 van mijn favo bands en het is zo tof gedaan, haha.
Wel jammer dat ik weer eens een spaak brak en dus 1.5 uur op de fietsenmaker moest wachten, terwijl ik een uur daarvoor tegen een collega zei dat ik dat nog niet had meegemaakt.
Ik liet vanochtend een boertje in mijn mondkapje, wat is dat goor zeg
Ik loop sinds kort stage en ik moet er zo aan wennen dat ik geen werknemer meer ben en dat je minder zeggenschap hebt. Het is verder wel een hele leuke en leerzame plek maar het is echt wennen als je werken gewend bent.
Je verdient er (minimaal) twee!
Ik heb zojuist mijn mexicaanse maaltijd salade opgebakken in een wrap. Echt superlekker en ik prijs mezelf voor dit slimme idee. Omg reacties toegestaan
In mijn pms periode weet ik echt niet goed wat ik met mezelf aan moet. Ik word dan zelfs helemaal gek van de kleding die ik aan heb of kriegelig van mijn haar. Gelukkig zit het er bijna op :â)
Damn heb vandaag eindelijk die kutklus op werk gedaan die ik al meer dan een maand uitstelde en me 's nachts begon te achtervolgen. Heb echt een sabbatical verdiend nu al zeg ik het zelf
Dit is dan waarschijnlijk wel gewoon Vattenfall geweest! Ik heb bij Eneco op de klantenservice gewerkt en als mensen daar iets van een contract afsloten werd er op het einde altijd een stuk opgenomen. We moesten dan tegen de klant zeggen: ik ga zo de gegevens die u heeft doorgegeven met u bespreken. Dit word opgenomen. Ik lees het voor en u dient alleen met ja te antwoorden als alles klopt.
Maaaaar ik begrijp heel goed dat je ineens achterdochtig werd hoor!
Nja wij hebben vattenval en het ging ineens over overstappen op een andere dingens waarvan ik de naam niet meer weet.
Het begon al met woont u daar en daar? Dus ik dacht toen oh dit is vattenval die belt om mn gegevens te vragen ondat iemand anders met mn gegevens sjoemelt ofzo. Toen wou hij allemaal gegevens weten ( die vattenval dus eigenlijk al heeft) Die gaf ik dus omdat ik dacht dat er iets aan de hand was. En toen kwam hij met wil je een goedkopere shizzle enzo dus ik dacht duhh ben tatta. En toen lulde hij dr heel snel over heen. En daarna kwam dat opneem bandje gebeuren en voelde t niet helemaal goed.
Ik ben toen vragen gaan stellen en daar lulde hij allemaal maar omheen. Dus heb gezegd dat ik er vanaf zag en heb opgehangen.
Oh nee dan was het denk ik inderdaad niet goed. Het is echt erg wat ze de laatste tijd wel niet verzinnen! Maar goed dat je hebt opgehangen
Ik was net bij mân ouders en die keken naar Op1, en er waren een aantal mooie vrouwen die vertelde over het voorlichten van mensen met een migratieachtergrond over Corona, was een mooi empowering stuk. Daarna kwam Ilja Gort met zijn zoon, die aan diezelfde tafel met die vrouwen vertelde hoe hij zijn zoon heeft opgevoed, namelijk âBevrucht alle vrouwenâ.
Op zoân moment zou ik t echt zo fijn vinden als een host dan zegt dat zoân opmerking/idee gewoonweg kut is, maar er werd een beetje schaapachtig/awkward gelachen en gedaan alsof hij dat niet zei.
haha die heb ik ook gehad en ik voelde me zéér aangesproken, net zoals die duizenden mensen in de comments
Hebben nog meer mensen videoland storing?
Ja dit is echt geweldig, Patti is ook zo grappig
arggh ik heb zoân keelpijn, echt wtf. heel mijn stem is weg en superrrpijn bij het slikken (heb geen amandelen meer). al een ggd test gedaan vanmiddag. voel me verder wel gewoon goed
Ik ben op dag vier van een online congres en het duurt nog tot half 10 vanavond en echt ik kan niet meer, komt niks meer binnen bij me en mân ogen deon pijn
Ik las vandaag een krantenkop met âOuderen en jongeren de klos bij ingreep eigen woning.â En ik dacht meteen nou lekker dan.
Later bedacht ik me: Hoor ik met mân 32 jaar nog wel bij jongeren? Ik voel me nog steeds aangesproken in ieder geval.