Wat je even kwijt wil #56

Nou ben het bijna van plan

Want het is er nog steeds niet!!

Elke keer als ik dit filmpje zie moet ik lachen omdat het zo waar is :joy:

5 likes

Ik ook vond het echt extreem

Ze zijn hier buiten aan het knallen en schrik me iedere keer de tandjes. Echt rot op


1 like

Toevallig pizza?
Nyp bezorgd altijd heel snel en dat wordt nu na anderhalf uur bezorgd :sweat_smile:

1 like

Mn vriend zegt Alien op disney, wel eng zegt ie haha

1 like

Neee afrikaans, en het was er uiteindelijk om 20:20. 17:40 besteld.
Niet eens gratis drinken of iets. Maar goed, was gelukkig wel lekker.

2 likes

Pffff vervelende vlucht gehad net

Het klm vliegtuig dat uit NL kwam, de stewardess werd ziek tijdens de vorige vlucht
 Dus bij aankomst moest ze met ambulance meteen weg gebracht naar Spaans ziekenhuis (heel erg natuurlijk).
Daardoor was minimum aantal stewardessen voor onze vlucht dat aan boord was op aantal passsgiers, te weinig. Per 55 mensen 1 stewardess. Hierdoor moesten dus passagiers bij de gate van de vlucht afgehaald worden. Dat ging heel random. Ongeveer 30 man.

Een gezin werd opgeknipt, de man mocht wel mee, overige leden niet. Een ander (jong) meisje zou 1 dag in NL zijn voor familiebezoek en door gaan naar een andere reis. Zij mocht ook niet vliegen en werd emo, was zielig
 Daar was overigens ook nog
geen oplossing voor, of extra nacht blijven in Valencia (denk wel op kosten KLM), of via andere vlucht/vliegveld in NL aankomen


ook hele onaardige Spaanse ground staff joh, maar snap dat die klus van uitkiezen ook niet leuk is

2.5 uur later mochten wij pas weg (gelukkig)

3 likes

Hier zijn Halloween feestjes voor volwassenen op zaterdagavond en trick or treating op zondag.

Trick or treating is toch vroeg in de avond, snap niet waarom je dat dan een dag van te voren zou doenđŸ€”

1 like

Ik dacht vandaag eindelijk die salt & peper chips van Lays gevonden te hebben (zwarte zak, superchips), trek ik net die zak open heb ik Ketchup chips gekocht.

12 likes

Eetsmakelijk, dit is de beste chips ooit

2 likes

Ja hier ook al sinds twee weken. Ik woon in een stad met een vuurwerkverbod, maar ik merk er echt geen kut van. Ik ben echt super panisch voor vuurwerk dus ik kan hier echt agressief van worden. Ik moet nog acht weken naar mijn werk fietsen, maar als het nu al zo erg is dan durf ik het over een paar weken helemaal niet meer. Dat verbod instellen in die steden (en niet controleren) heeft ook gewoon geen enkele zin. Verkoop verbieden, klaar. Maar dit is echt weer een stomme softy-aanpak die geen enkele zin heeft. Lekker vanaf eind oktober al lekker elke keer panisch zijn en niks meer durven, heerlijk!

1 like

Wow wat knap! Ja ik kocht ‘m bij de ah. Heb ook de andere kip met normale hot gekocht maar die ga ik de volgende keer rustig doseren. Is vast ook heel heet.

2 likes

Ik kwam vandaag iemand tegen die ik lang niet gezien had en ze vroeg of het klopte dat ik inmiddels al een tijd een vriend had. Ik zo: jaa, dat klopt, het is een hele grote jongen!

Grote jongen?! Hoe de fuck kom ik erbij :cry: alsof mijn vriend een kindje is wat net z’n zwemdiploma gehaald heeft

78 likes

Ik vind het net een hap azijn :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Er kwam iemand vandaag op werk in de winkel en ze had me vroeger mega hard gepest op de middelbare, schrok er zo van dat ik me verstopt heb achter de computer omg. Kreeg weer helemaal dat loser en minderwaardigheidsgevoel terug. Echt zo stom hoe dat na zoveel jaar je nog zo kan raken

12 likes

Ik wacht ook al vijf kwartier op m’n eten :thumbsdown:

Grapje 1 uur en 15 min

Maar ik post het ff hier want meestal komt het dan hé?

Edit: gebeld en het duurt nog minimaal een halfuur :@

2 likes


De meme die in mijn hoofd schiet nu ik de helft van het servies inpak en 2 wc rollen.

15 likes

Heb je de gastendoekjes ook ingepakt?

6 likes

Nu zijn ze zelfs mijn drinken vergeten.

1 like