Wat je even kwijt wil #56

Ik haat het echt dat vrouwen zo geobsedeerd zijn met gewicht. Nu ook Femke Halsema bij sterren op het doek die het heeft over 5 kilo minder hihaho

10 likes

download (1)

3 likes

Ik snapte wel goed waarom ze niet voor die 2 andere doeken koos, vanwege de symboliek (glamour Vs vrome moeder). Vond dat 3e doek alleen niet per se heeeel geslaagd

1 like

:joy::joy: ik ga echt helemaal stuk hierom haha dit had je ook in ongemakkelijke momenten kunnen posten wat mij betreft haha!
Hoe reageerde die andere persoon?

1 like

Echt een saaaaie dag vandaag zeg, ga zo maar slapen. En dan morgen heel vroeg wakker zijn natuurlijk.

Ja best oké geloof ik? Ze herhaalde nog: oh joh een grote jongen. Maar daarna hebben we een heel normaal gesprek gehad. Het was in de supermarkt en mijn vriend is lang en eet best wel veel en ik had mijn karretje echt volgeladen met meerdere potten pindakaas enzo, dus ik voelde blijkbaar de noodzaak me daarover te verantwoorden?

4 likes

Ja en dan hebben we ook nog een uur extra

1 like

Boeiend of ze de gastendoekjes heeft. Het beddengoed waar Willie en Max ook onder liggen is belangrijker!

1 like

Ik heb vandaag 2 winterjassen gekocht met in totaal €377,94 korting. Echt een kick :joy: zo’n mooie jassen ook

31 likes

Ik wacht al zoooo lang op mijn mac bestelling, was even vergeten dat het zaterdag is :cry:

1 like

Ik wacht inmiddels al 2,5 uur en het komt het over drie kwartier, ik wil slapennnnnn :sob:

2 likes

Soms is het leven kut, maar dan kom je erachter dat Paddington 3 in de maak is en dan is het leven toch weer leuk

22 likes

Ja klopt idd! Ik vond die wenkbrauwen op het gekozen schilderij zo heftig, echt een andere vrouw

2 likes

Heb deel 2 nog niet gezien want ik moest bij deel 1 alleen maar huilen hoe schattig en emo ik t vond :dizzy:

3 likes

Zeker gaan kijken!

2 likes

@Dommel nu is Halloween op tv, super leuk! Minder eng want dat kan zelfs ik aan haha

Ah jij hebt Corona toch? Ben je al aan het opknappen?

Lief dat je het vraagt, ik mocht al uit quarantaine vandaag! Ben nog wel snel moe merkte ik toen ik even op pad ging vandaag (2 uur dutje gedaan erna haha) + hele tijd hoofdpijn maar het is wel te doen gelukkig

2 likes

Ik ga morgen eindelijk weer sporten als een normaal mens en ik heb er echt zin in

20 likes

Ah yeah ik ben vandaag verhuisd :muscle::partying_face: Mijn vrienden hebben me zo ontzettend goed en lief geholpen, al m’n spullen 3 verdiepingen via de trap omhoog, ook echt zware dingen als een koelkast en een bank. Zit hier nu in m’n nieuwe huisje nog met superveel dozen en tassen en nog 3 ruimtes die geverfd moeten worden en allerlei deuren en kozijnen die nog in de lak moeten, nog kranten voor de ramen, geen enkele lamp hangt, kledingkast staat nog niet. Maar m’n bed is in elkaar en opgemaakt en alle andere grote spullen staan, dus ik kan de komende tijd gewoon rustig, zonder tijdsdruk, alles afwerken, klussen, verven, uitpakken, etc. Ben zo intens blij dat dit achter de rug is, laat het nieuwe, fijne leven maar beginnen :heart:
En bedankt ook nog voor alle lieve likes en reacties op m’n bericht van vanochtend :heart:

137 likes