Wat je even kwijt wil #56

Ik zag ook dat Verstappen ineens achter Hamilton mocht rijden, ja dan is het natuurlijk ook makkelijker. Hoef je nog minder auto’s te passeren. Maar ja ik bemoei niet en hoop dat ik m’n dag verder formule 1 vrij kan houden :joy: Als z’n kop maar niet ineens in allemaal reclames op tv komt, liever die andere gast. Die heeft een regenboogvlag op z’n helm gezet terwijl hij in dat kutland rijdt

Edit whaha oké sorry lekker positief dit

2 likes

Ja feestje was wel leuk geweest :stuck_out_tongue:

Ik heb voetbal aan staan en zelfs daar ging het over F1. Euh I don’t care :joy: ik kijk niet voor niets naar voetbal en ik ontwijk alle social media door alle hysterische berichten over max en de F1

1 like

Haha dit heb ik ook! Ik vind Nederlands succes altijd echt leuk, maar ik vind Max Verstappen somehow zo vervelend. Die kop alleen al, word ik agressief van. Zat net Hamilton aan te moedigen terwijl F1 me echt geen zak interesseert. Maarja ik moest het perse aanzien omdat mijn vader wilde kijken.

4 likes

Is dat de reden? Hier werd ook vuurwerk afgestoken, mijn bange hondje vond dat niet tof

Hoop serieus dat die vuurwerkafstekers een vinger verliezen met deze ongein

2 likes

Hier is het grotendeels opgehouden. Ben blij als er gewoon een algemeen vuurwerkverbod is voor alle tijden

3 likes

Ga weg met die stomme F1 allemaal, laat me met rust!!1!11

14 likes

Staat net een vriendin aan de deur met haar kind (tevens een oudleerling van me, 3 jaar geleden) met snoepjes. Ze stonden in de winkel toen dat kind zei: “die snoepjes passen bij juf Lentex, mag ik ze kopen”. :smiling_face_with_three_hearts:

47 likes

Ik ben blij dat die race klaar is en dat het de laatste was. Mijn vriend kijkt met een vriendin in de woonkamer en ze schreeuwen elke keer zo als het spannend is. Irritant. :stuck_out_tongue: Zoooooo en as we speak dikke vuurwerkbom.

2 likes

Ik ben weer 16 denk ik

Lag vanochtend 7 uur pas in bed, en heb geen kater en zit bomvol energie???!. God is aan mijn zijde of misschien Benjamin Button ik terug naar m’n jeugd

34 likes

Ik ben zo blij dat m’n man niet naar voetbal of formule 1 kijkt. Hij zei net, oh hij zal wel gewonnen hebben ivm het vuurwerk.

Hij kijkt wel altijd die saaie auto opknap programma’s

6 likes

Ik ben in de action voor kerst inpakpapier en het is op en komt ook niet meer terug?? Ik ben echt verbijsterd haha

3 likes

Geen Zeeman in de buurt? Die hadden hier nog vet veel. Zojuist daar wat gehaald.

2 likes

Ik heb heel leuk papier (vind ik dan) gekocht bij de Aldi!

1 like

Goeie! Ik heb nu heel leuk gewoon papier, ik maak er zelf wel een feestje van

4 likes

Echt een teleurstelling als je koffie koopt op het station en het gewoon vies is. Nu moet ik nog een half uur een volle beker rechtop houden.

Ik denk dat alles naar mij gegaan is. Ik lig al de hele dag als een vaatdoek op de bank en heb vanochtend 3 keer overgegeven en zoveel had ik niet eens gedronken.

3 likes

echt pas laat achtergekomen dat paprika chips enkel in Nederland bestaat, mis het echt in m’n cravesessies </3

2 likes

Ik dacht ik lijm mijn gingerbread huisje even met het lijmpistool maar dat blijft echt lastig plakken :cry:

1 like

Ik ga een glas rode wijn inschenken met 75% kans dat ik na een half glas met mn mond open in slaap val op de bank :older_woman:t2: Hard gewerkt dit weekend

5 likes