@ZusjevanJoost Zal het de tandarts eens vragen, ik kon toen niets kiezen, dit was het gewoon. Een snelle google-search leert me dat hard wel beter zou zijn dan zacht, dat zacht/soepel/meegevend materiaal knarsen zou kunnen doen verergeren. Maar ik klem dus alleen, knars niet.
Ik heb dit dus gedaan na al meer dan 15 jaar heftig kaakklemmen en het is voor mij duur maar echt álles waard! Botox werkt bij mij drie maanden maar de spier is helemaal tot rust gekomen:scream:.
En dus ook geen hoofdpijn meer!
Ja dat hebben wel al meer mensen me gezegd, ben wel een beetje bang dat ik dan helemaal geen kaaklijn meer over houd. Maar op zich gaat het qua hoofdpijn echt heel goed sinds ik dat bitje heb en het ook draag.
Normaal ga ik liever sporten na werk IPV op een vrije dag maarja kan nu helaas niet ivm eerdere sluitingstijd, maargoed dit gaat nog wel even duren gok ik en ik betaal wel voor die sportschool dus ga nu toch maar op zondag terwijl het regent ik haat het echt
Ik heb dit 3 weken geleden laten doen en ben er echt vet blij mee. Echt bizar het verschil, ik dacht dat ik er niet zo’n last van had omdat ik bijvoorbeeld geen hoofdpijnklachten had maar ik kan nu gewoon normaal eten en m’n mond normaal open doen zonder dat het pijn doet. Had het eigenlijk voornamelijk laten doen omdat je kaaklijn er ook smaller van wordt en dat merk ik ook al, echt zo blij mee.
Ik moet echt meer normale vrienden een vriend zit nu al een tijdje bij zn ouders die in b.a. wonen. Ik vroeg om wat foto’s, dus van de omgeving enzo. Ja hij had er dan niet veel gemaakt maar wel wat van de zee of ik dat wilde zien en oja ook van zn VOET. Ja dat deed hij normaal dan nooit maar deze foto was ‘very tasty’. En volgens mij meende hij het echt gatverdamme rot toch op haha. Hoef die harige poot niet te zien come on pest je vriendin ermee.
Bij Thuisbezorgd krijg je in december bij elke bestelling een “”"“cadeautje”""". Zoals vandaag een Basic Fit dagpas. Yo thanks
Er is geeneens een basic fit bij mij in de buurt, fit for free heeft hier de monopolie
Echt een dode mus cadeau
Nou dat is geen cadeau maar een straf
‘Je hebt deze maand al zoveel vette troep besteld, hierbij een bon voor de sportschool’
Mijn pinautomaat wilde gisteren niet meewerken en had een betaling geweigerd. Maar ik had het emailadres van die klant omdat ik haar de bon had gemaild. Dacht, kan het altijd proberen. Nu maakt ze het alsnog naar me over
It’s that Craysian attitude
Zo blij als formule 1 voorbij is, migaddo. Wat een herrie ook als dat aan staat
Zet de liveblog van AD aan! Hoef je niet te kijken
En het erge is dat heel Nederland nu gaat zeggen dat WIJ hebben gewonnen en gaat praten over “onze Max” Op de een of andere manier vind ik dat bij hem altijd zo vervelend. Terwijl het me bij schaatsen of voetbal minder ergert
Oh het is net klaar? Hahaha nou mooi getimed
Ik wil geen seconde meekrijgen van het hele F1 gebeuren maar mijn buren zijn zo hysterisch aan het schreeuwen en springen. Doe ff normaal gewoon.
echt de grootste afknapper, hysterische F1 fans
Ik vind Max echt een RGK en vind Hamilton echt hotttt, tot zover mijn bijdrage