Ja ik had hier net voor het eerst last van. Na een paar minuten deed die het weer. Ik ga meteen wat afleveringen downloaden.
Wat vinden de Vlamingen nu van O-zo-snel dan?
JA DIT
Hahahahahahaah dit maakt echt mijn dag
Wat? Welke Markie?
Mark Rutte draagt gymshark shirtjes
Hahahahaha nu zie ik het
Dit
is toch een hele andere vibe dan dit
Ik zie zijn broek niet hoor hier
Bij mij ik de straat ook, echt bizar veel.
Hahaha omg ja de zin “sorry als jullie haar niet vinden lijken” vind ik nog steeds zo grappig. Zo aandoenlijk ook, je excuses aanbieden in het geval we jouw konijn niet zo vinden lijken op Dan Humphrey. Het ging ook nog over de blik die dat konijn had. Ik heb daar zovaak hard om gelachen.
Oh ja moet wel dan. We hadden het over domino pizza toch?
Hier ook veel vuurwerk net! Nu al pfoe:)
Er is/was nu een wereldwijde storing.
Heb in de afgelopen week geen problemen gehad. Dat zal dan eerder aan je internet liggen, lijkt me.
Ik heb zin om eigenlijk met kerst naar het buitenland te gaan. Ik vind het altijd zo’n geforceerd vreetfestijn wat veel energie kost. Maar ben wel ‘bang’ voor reacties van naasten. En er zijn al collega’s vrij rond kerst maar misschien toch voor volgend jaar eens overwegen.
Ik lig in bed en denk ineens, weten jullie nog de tijd dat je zo’n suède touw in een of andere knoop om je nek droeg als ketting en dat helemaal in was
Diwali misschien? Maar kan ook toeval zijn, bij mij (UK) wordt al de hele avond vuurwerk afgestoken (legaal).
Voorraad bij de lokale dealer is weer op peil?
Ik heb nog niet eens gekeken en ben al 3 mental breakdowns verder. Het volwassen leven is niet voor mij weggelegd want ik kan de stress nu al niet meer aan. Superlief want er hebben al 7+ mensen aangeboden om mij te helpen en ik zit echt in een luxepositie en wat ik zeg gaat ondankbaar overkomen. Maar alle muren komen echt op me af. Al die adviezen etc… zo lastig