Wat je even kwijt wil #56

Ooh haha nee, ik had op het EGF een andere naam en was ook geen bekende forummer

1 like

Wow moest even terugzoeken, ik dacht dat ik 3x ofzo had meegedaan maar het was 5x alweer. :scream:En 1x alleen kerstkaart. Ik kreeg:
– een of ander wazig filosofisch/religieus boek (nooit gelezen)
– een kaartspel, speciaalbierglas en een sleutelhanger
– een calligrafieset (superleuk maar nooit gebruikt, echt eens gaan doen)
– een bordspel
– een supergroot speciaalbierpakket (dit was wel echt m’n favo, echt heel leuk)
En de kaart was een gewone kerstkaart maar wel met de boodschap dat God van me hield en dat ze hoopten dat m’n Christmas blessed was.

De meeste sturen een pakket rechtstreeks van Amazon omdat gewoon shippen meestal echt heel duur is (meeste komen uit de USA). Dus verwacht niet een supermooi zelfingepakt pakket oid. Maar die met het speciaalbier had dus wel echt zelf een heel pakket samengesteld, vond ik echt heel tof. Dus ook al had ik er een paar die een beetje tegenvielen, over het algemeen vind ik het wel echt heel leuk.

Ik ga nog even bedenken of ik nog 1x mee ga doen, doe nu voor het eerst mee met de FF Secret Santa dus misschien is 2 een beetje veel.

2 likes

Ahh ik wil meedoen aan SS maar natuurlijk te laat met aanmelden :sweat_smile:

1 like

Hij kwam gelukkig net thuis! En de man is niet eng dus all is well

4 likes

Ohja haar was ik best wel vergeten, maar zij was altijd leuk!

1 like

Hele drukke weken gehad met best wel veel stress, maar nu weekend en heb nog niet veel plannen, alleen uit eten met mn moeder. Hopelijk een beetje opladen.

2 likes

Ohhh the memories!!

25 likes

Ik zit echt weer hardop te lachen om het konijn :joy:

7 likes

Ik vind mijn docent R aantrekkelijk. En vandaag legde hij iets uit op mijn laptop en zijn arm ruste op mijn dij. :hot_face:

En ik heb een relatie. :grimacing:

4 likes

Wat heerlijk dit! Ik weet nog dat ik de dag van de ondergang van het forum stage had en dus alle biechten miste, dus ik ga dit straks allemaal lekker teruglezen :heart:

2 likes

Ik had vandaag een bumble friends date in mijn nieuwe woonplaats en het was echt super leuk :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

Ik dacht eerder met corona niet zo handig hahaha en sowieso van docent arm op dij wel intens, misschien is het wederzijds

3 likes

Ik kwam er vandaag pas (na 2 maanden) achter dat mijn auto draadloos opladen heeft
#digifoob

1 like

We hadden mondkapjes op! Maar het is idd niet handig. Ik ga het jammer vinden als we door strengere maatregelen online les moeten krijgen. :grimacing:

Ik dacht ook dat het misschien wederzijds was.

Ookeee ik moet misschien naar het biechttopic.

2 likes

@sjern ik zie nu pas dat jouw profielfoto hèt konijn is :joy:

4 likes

Soms wil ik echt een leven ergens anders beginnen. Wonen en werken of studeren in een ander land. Maar dan bedenk ik me dat ik daar veel te pussy voor ben en toch niet mijn bekende leventje en mensen hier zou durven achterlaten.
Ik zit in een klas met veel international students en vind dat zoo gaaf dat ze dat gewoon doen, naar een ander land verhuizen zonder hun familie. Ik ben echt saai. En een huismus.

11 likes

Een beetje onschuldig flirten en fantaseren kan geen kwaad toch haha. Ik dacht vooral bij collega’s ofzo die heb ik echt al meer dan anderhalf jaar niet aangeraakt

2 likes

Heb de afgelopen week telkens s’avonds een netflix storing, meer mensen last van? Fakking irritant.

Ooooh! Met dat de titel niet kan worden afgespeeld? Dat hebben wij nu ook dus we gaan maar naar bed.

1 like

Jaa ik ook, dit is nog steeds mijn lievelingspost op het forum ooit. “Sorry als jullie haar niet vinden lijken” :star_struck: (ik vind haar heel erg lijken hoor Sjern!)

Op nummer twee van forumlievelingsen is het gesprek dat ooit ging over de naam van het paard van Sinterklaas en dat de Vlamingen “Amerigo” een superrare naam vonden voor een paard en de Nederlanders de logica van “Slecht-weer-vandaag” ver te zoeken vonden :joy:

19 likes